Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier staat de eerste echo gepland op
9 juli! Ik weet niet of ik moet hopen op een tweeling heb aardig overgewicht dus sowieso al meer kans op complicaties! Dus 1 zou beter zijn voor me! Maar 2 kindjes zijn ook meer als welkom, maar zou het allemaal wel way serieuzer worden kwa controles!

Kato en Kiki wat lijkt het me een ellende om zo misselijk te zijn hier alleen hele zere borsten van mezelf al cup G dus dat word nog wat! wat moe en savonds buikkrampen! Ik hoop dat de misselijkheid snel zakt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook nog mee mogen schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk, gezellig! Hoeveel weken ben je zwanger?

Hebben jullie het al met jullie familie gedeeld? Wij gaan het dit weekend vertellen, super spannend.
Ben dan bijna 8 weken.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!

Ik weet het niet zeker, kom zelf uit op 25 februari. Was 8 dagen overtijd gisteren , maar een koperspiraal, dus niet echt op gerekend en nog niet heel veel zicht op mijn cyclus. Mijn jongste is 8 maanden en ben na zijn geboorte 2x eerder ongesteld geworden. De oudste is ruim 2,5. Allebei jongens 💙

Het nieuws van de zwangerschap moet nog even landen, maar kom graag mee kletsen. Probeer binnenkort even goed bij te lezen :)
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog bij de groep?

Ik ben in de eerste ronde clomid, ivm PCOS, zwanger geworden. Veel sneller dan gedacht, maar super blij mee natuurlijk! Gisteren een echo bij de gynaecoloog gehad en vandaag bij de verloskundige. Zoals het nu lijkt ben ik 8 weken en 5 dagen zwanger en is de uitgerekende datum 2 februari! Alles zag er goed uit op de echo.
Alle reacties Link kopieren
Domninoz jeetje wat een verhaal! Dat verwacht je niet!
Gaat alles goed met je?

Hjoy gefeliciteerd! Hoe voel jij je?

Wij hebben gister een prachtige echo gehad, zelfs al uitwendig!
Ik ben ietsje vooruit gezet en vandaag 7+5.
En het meest bijzondere : we hebben het hartje gehoord! Wat klinkt dat als muziek in je oren zeg, mijn man heeft het gefilmd en ik blijf het terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Kiki: Ik voel me prima, tot nu toe weinig klachten!

Wat gaaf dat je het hartje ook al gehoord hebt zeg. Ik dacht dat ze dat niet zo vroeg lieten horen. Wanneer heb jij de volgende echo?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weinig klachten hebt, je kunt echt genieten dus!

Dat dachten wij ook! Hadden dit nooit verwacht!
Ivm een medische zwangerschap word ik vaker gezien, 8 juli moeten we weer heen voor een echo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik schrijf ook graag mee. Ik ben 32 jaar, eerste keer zwanger. Gister heb ik voor de tweede keer een test gedaan, nadat ik maandag een licht positieve test had, 4 dagen overtijd. Volgens de berekening nu ong 5 week zwanger.
We zijn vorige maand getrouwd, wilden eigenlijk in juli ‘beginnen’, maar in de witte broodsweken blijkt het dus al raak te zijn geweest ....
Ik vind het erg spannend allemaal! Helemaal omdat we er nog niet echt ‘mee bezig’ waren. Dinsdag moesten we erg wennen nu zijn we heel blij (wetende dat het ook heel anders kan!). Qua klachten heb ik wisselende stemming, opgezette buik en super pijnlijke borsten maar (nog) geen misselijkheid gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Welkom en proficiat Domninoz, Hjoy en stoffenenblik!

Wat fijn Kikii35 dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord! En echt een leuk idee om dat te filmen, zal mijn vriend ook vragen om dat te doen.

Diadora, hoe was jouw eerste echo?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee! Hebben al een dochter van bijna 2, nu 5,5 week zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer nieuwe meeschrijvers. Ik heb de tabel bijgewerkt :-)

Fantastisch Kiki dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord en het opgenomen hebben.

De eerste echo ging goed. We zagen een kloppend hartje :heart:. Maar het was nog zo klein dat de vk vroeg of ze het inwendig mocht doen. Is nu 3 mm, vk denkt tussen 6 a 7 weken. Maar het hartje klopte! Dat is het belangrijkste. Na onze vakantie mogen we weer terug dan is t makkelijker te meten en kunnen ze de datum vaststellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee! :)
23 jaar en zwanger van de 2e. Onze dochter is nu 1,5 jaar oud. Afgelopen woensdag eerste echo gehad en een mooi hartje zien kloppen😍
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik kom hier ook maar heel voorzichtig kijken. Zoals jullie aan mijn naam kunnen zien is mijn zwangerschap totaal niet gepland. Ik ben 38 en heb al een tiener zoon. Mijn vriend heeft ook twee kinderen uit een eerdere relatie. En tot slot zit ik voor het werk (alleen) aan de andere kant van de wereld. Met name vriend is aardig in shock. Ik ben vooral bang dat het mis gaat, gezien mijn leeftijd. Ik heb hier al een paar doktersbezoeken echter de rug omdat ik accuut met medicijnen moest stoppen.

Vorige zwangerschap ben ik vreselijk ziek geweest en uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat ik al weken niks binnen hield. Ik hoop zo dat me dat bespaard zal blijven.

Oja, ik ben 29 februari uitgerekend.
Welkom nieuwe schrijfsters! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Kiki; fijn dat jullie een hartje hebben gehoord! 😃

Ben zo benieuwd naar mijn eerste echo. Kan echt niet meer wachten hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Mag ik hier misschien ook meeschrijven? Ik ben volgens de app op 1 maart uitgerekend, maar mijn cyclus is wat korter dus verwacht nog een paar dagen terug gezet te worden.

Ik ben 29 jaar en dit is mijn tweede kindje, mijn dochter is 2 jaar en ik vind het weer reuze spannend allemaal! 15-7 hebben wij de eerste echo. :heart:
Sorry dames, moet echt even alles weer nalezen. Ik ben oprecht de afgelopen week helemaal van de wereld, wat ben ik misselijk en doodmoe! Bijna 7 weken nu en maandag de eerste echo.

Zijn er wat dames die mij een hart onder de riem kunnen steken? Want mennn, als dit 9 maanden gaat duren :cry:

Ik ga nu even heel hard alles teruglezen!
Diadora schreef:
28-06-2019 22:01
Leuk weer nieuwe meeschrijvers. Ik heb de tabel bijgewerkt :-)

Fantastisch Kiki dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord en het opgenomen hebben.

De eerste echo ging goed. We zagen een kloppend hartje :heart:. Maar het was nog zo klein dat de vk vroeg of ze het inwendig mocht doen. Is nu 3 mm, vk denkt tussen 6 a 7 weken. Maar het hartje klopte! Dat is het belangrijkste. Na onze vakantie mogen we weer terug dan is t makkelijker te meten en kunnen ze de datum vaststellen.
Wat fijn Diadora! Lekker met een gerust hart op vakantie nu, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
@ unexpectedmom: wat een schrik moet dat geweest zijn. Kun je wel terug naar nl of blijf je eerst waar je bent? Hoe ver ben je nu?

@ missdramaqueen: sterkte met de misselijkheid!! Wanneer begonnen die klachten bij jou?
MISSDRAMAQUEEN schreef:
29-06-2019 19:06
Sorry dames, moet echt even alles weer nalezen. Ik ben oprecht de afgelopen week helemaal van de wereld, wat ben ik misselijk en doodmoe! Bijna 7 weken nu en maandag de eerste echo.

Zijn er wat dames die mij een hart onder de riem kunnen steken? Want mennn, als dit 9 maanden gaat duren :cry:

Ik ga nu even heel hard alles teruglezen!
Vreselijk dit he! Ik kan er helemaal over mee praten. Bij de oudste ook gehad tot 18 weken.
Nu was ik het met 7,5 week al helemaal zat en wist dat ik dit niet ging trekken. Zo vreselijk!
Ik heb de huisarts gebeld en gesmeekt om Emesafene. (Bij de oudste kreeg ik dit niet)
Gelukkig begreep deze huisarts mij goed (mede doordat ik de ervaring misselijkheid ook bij de oudste had) en heeft meteen een recept uit geschreven. Huisarts zei dat als dit niet hielp ik even op spreekuur langs moet komen.
Het helpt mij heel goed. Ben nog steeds misselijk en geef soms nog over, maar het scherpe randje is eraf. Dit is zo’n verademing.
Ik moet er wel echt 2 per dag nemen anders kom ik de dag niet door. Aankomende week is het doosje leeg en ga proberen om nog een doosje te krijgen. Kan op dit moment nog niet zonder.
Word er alleen wel heel suf van dus ben wel echt verschrikkelijk moe.
Dus bel de huisarts en bespreek het.

Weet niet of je al wat heb geprobeerd, maar bij sommige mensen helpt gember. Je kunt gembercapsules gewoon bij Holland&barett kopen.
Bij mij hielp het niets, maar het is te proberen.
Zuigen op king pepermunt en slokjes cola drinken helpt soms ook wel om het te verlichten.
Probeer ook wat te eten in bed voordat je opstaat en heel regelmatig wat te eten.

Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook mee schrijven? Of zitten jullie inmiddels vol :)
MisseD schreef:
30-06-2019 22:13
Mag ik ook mee schrijven? Of zitten jullie inmiddels vol :)
Wat mij betreft schrijf je lekker mee hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit topic verlaten. Zaterdagavond begon een beetje bloedverlies en dat werd zondag erger. Inmiddels zit ik met flinke krampen op het toilet. Dit komt niet meer goed. Helaas ben ik dus niet meer uitgerekend in februari.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en voorspoedige zwangerschap toe en vooral een gezonde baby in februari!
Alle reacties Link kopieren
Minik schreef:
01-07-2019 02:52
Ik ga dit topic verlaten. Zaterdagavond begon een beetje bloedverlies en dat werd zondag erger. Inmiddels zit ik met flinke krampen op het toilet. Dit komt niet meer goed. Helaas ben ik dus niet meer uitgerekend in februari.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en voorspoedige zwangerschap toe en vooral een gezonde baby in februari!
Ik ben geen meeschrijver in dit topic maar wat heftig voor je :hug: sterkte
Alle reacties Link kopieren
Minik schreef:
01-07-2019 02:52
Ik ga dit topic verlaten. Zaterdagavond begon een beetje bloedverlies en dat werd zondag erger. Inmiddels zit ik met flinke krampen op het toilet. Dit komt niet meer goed. Helaas ben ik dus niet meer uitgerekend in februari.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en voorspoedige zwangerschap toe en vooral een gezonde baby in februari!
Wat verdrietig... Heel veel sterkte :hug: en bedankt voor je lieve woorden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven