Uitgerekend februari 2021!

01-06-2020 15:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de zovele topics nu eindelijk zelf in de situatie beland, ik ben zwanger na 12 rondes :hyper:

Het leek me fijn om mee te kunnen kletsen met anderen die ook rond februari uitgerekend zijn, dus voel je vrij om aan te melden. Ik kan een tabel maken, indien behoefte aan.

Het is mijn eerste, ik ben 24 jaar en heb gisteren positief getest (NOD was gisteren of vandaag, of zaterdag)

Ik vind het rete spannend! En ik denk dat ik bevalling angst heb. Maar ik laat alles over me heen komen en heb de eerste echo al gepland staan!

Benieuwd of er iemand wil kletsen :-D
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Whoehoeee Maída van harte gefeliciteerd! :hyper:

Wij zijn sinds vorige zomer bezig - hier en daar een kleine pauze - maar afgelopen eisprong weer vol voor gegaan, voor de 1e keer met behulp van de clear blue ovulatietesten en gisteren - tegen alle verwachtigen in, positief getest!!! Ik was zoooo in shock. Nu nog steeds. Maar ook o zo blij 💜 volgens de app ben ik 8 februari uitgerekend! Ben nu 4 + 1. Hopelijk blijft alles goed gaan!

Bij deze wil ik dus heel graag meeschrijven! 😊
Alle reacties Link kopieren
Hier vanochtend positief getest na 7 maanden (heb in maart een vroege miskraam gehad). Ik ben zwanger van de tweede en volgens de app uitgerekend op 10 februari. Voelt nog wat onwerkelijk, maar ik voel me wel echt zwanger (last van borsten en al wat misselijk, dus probeer genoeg te eten).

Misschien kunnen we een algemeen topic openen met een tabel die iedereen bij kan houden?
Alle reacties Link kopieren
Ik maak even een algemeen topic aan dames, dan kunnen we daar verder kletsen!

zwanger/ud-februari-2021/list_messages/463325
Alle reacties Link kopieren
Oh top, goed idee! Ik ben ook rond 6 februari uitgerekend!

Leuk zeg! Ik zal me aanmelden in het topic.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ook ik zou heel graag met jullie mee willen schrijven.
Ik ben kyra en ben 24 jaar.
Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben😍😍
Wij hebben er 7 rondes over gedaan.
Dit is ons 1e kindje en de eerste afspraak staat gepland op 9juli.
Ook wij hopen zo dat alles goed blijft gaan. Ik ben nu 4weken.
Ik heb tot op heden nog geen klachten. Enkel wat kleine steekjes in de buik.
Hoe zit het met jullie symptomen?

Ik wens iedereen alvast een hele fijne zwangerschap🥰zonder al teveel zorgen🍀🍀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven