Uitgerekend half april / begin mei 2013

20-08-2012 09:52 875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege computerproblemen van moloko een nieuw topic. Het prille begin vind je hier

NaamLeeftijdUitgerekendHoeveelste kindBijzonderhedenWoepsie272 april1egeb. 21/3 Savoije3814 april1egeb. 21/4 Ambrosia2620 april2egeb. 22/4 Liselotyve2922 april1egeb. 27/4 Jennecke3423 april1egeb. 3/5 Poeszie23 april2egeb. eind april Ronkel3523 april2egeb. 24/4 0Maya025 aprilgeb. 22/4 Beng344 mei2egeb. 26/4

Een kaarsje en een voor Lila84 die helaas veel te vroeg moeder is geworden van een meisje
Liselot dikke t is lullig maar waar: het hoort erbij! Probeer door de dag heen wat vaker te eten maar dan kleine porties. Dat helpt tegen de misselijkheid. En een groot bord krijg je toch niet weg. Helpt bij mij heel goed.
Halloo allemaal!

Mag ik ook met jullie meeschrijven? Ten eerste gefeliciteerd allemaal! Voor de tabel: ik ben 31, 19 april, 1e, schildklierafwijking, en miskraam gehad in juni, 11 september echo gynacoloog.

Hoe is het met iedereen? Ook zo moe? Heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen. Normaal sport ik 3X per week maar daar heb ik ook even de puf niet voor, misschien morgenochtend... Verder heb ik weinig te klagen, ben niet misselijk (heb alleen maar honger....).

Ik ben nu 6 weken zwanger en ik vind het doodeng. Ik heb namelijk in juni een miskraam gehad toen ik 10,5 week zwanger was. Dit was heel verdrietig en we zijn ook heel erg blij dat ik nu alweer zwanger ben. Ben ook zo benieuwd naar de echo....maar dat duurt nog even. KDV of andere zaken doen wij ook pas na 12 weken of zelfs na 20 weken, ergens rond die tijd.

Maandag moet ik weer aan het werk, dat wordt afzien.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes hommeltje
Welkom aan alle nieuwe. Ik ga jullie gelijk aan de tabel toevoegen. Leuk. Dacht dat ik vandaag niet meer online zou zijn maar alles is al ingepakt en in plaats van vannacht, vertrek ik morgeochtend heeeel vroeg, dus heb nog even tijd.

@misselijk: ik heb er nog steeds geen last van. Wel 's avonds vaak wat oprispingen maar thats it. Moe ben ik wel.

@hommeltje: ik herken je angst. Heb ook 2 x een miskraam gehad. Wel vroege (1 x bij 5 weken, 1 x bij 6 weken). Maar ik ben ook pas gerust als ik de echo heb gehad. Maar ben er dit keer gelukkig niet enorm mee bezig en ga er een beetje vanuit dat dit een goed teken is.

Tot over een weekje!
Jennecke ik ben 26, mijn man is 31

Fijne vakantie!

Gefeliciteerd Hommeltje, ik hoop dat alles goed gaat!
Oeps Aangepast!
Thnx haha

Bah bah bah er is weer een plaatjesplakker los...
Ja, zag het net. Heb hem / haar meteen ge-ignored. Echt, wat bezielt sommige mensen?
Kijk, hier zijn de zwangere dames uit het 'zwanger worden in 2012' topic gebleven . Ik ga jullie verhalen hier stiekem volgen en wie weet mag ik me snel bij jullie aansluiten :-).
@hier ik ben ook al best broerd de hele dag beetje door niet overgeven maar een weeig gevoel, ben moe maar dat went ook wel weer.. ben alleen bang voor 1 ding en dat is dat ik sinds vrijdag last van mn rug krijg is vandaag wel heel erg en het ergste is dat ik dit jaar tehoren heb gekregen dat ik een hernia heb.... het ging zoooo goed dat ik na een medicatie van oxycontin jaja wat een zwaar spul geen last meer heb gehad geluk dat het niet meer op de zenuwen drukte, maar het speelt weer op ik voel het gewoon want trekt weer naar mn heup en been... wordt echt beetje bang nu ga morgen gelijk na de fisio..

van dat broerde gevoel gevoel zei mn gyn hoe broerder hoe beter hahaha heb al 3 echo's gehad en vorige week maandag het hartje gehoord zoooo leuk en bijzonder!

ben bij de gyn omdat ik geen cyclus had[ook nooit gehad] 1x op mn 14e en 1x op mn 15e ongi geweeest en toen ik bijna 18 was aan de pil gegaan omdat ik niet ongi werd, na het stoppen met de pil 1x ongi geworden na 103 dagen op 3juni en daarna niet meer en er8er gekomen op 28juli dat ik zwanger ben want moest de 30juli voor het 1st na de gyn voor onderzoeken maar dat liep ff wat anders dan gepland hahaha ze moest wel lachen erom komt niet vaak voor zei ze..

dus t/m mn 12 wkn blijf ik bij haar en dan mag ik na de vk..

wow best een ego post geworden maar dan zijn jullie op de hoogte van mijn verhaal hihi
Hey wat leuk, van mijn kant 2 dagen "viva" stilte, en er zijn allemaal nieuwe zwangere bij, leuk van harte welkom!

Afgelopen vrijdag zijn de blauwe containers van Moeders voor moeders gebracht, en er zijn er al 2 vol. Het is toch wel even een gedoe, maar het is voor een goed doel!

Zo ik ben toch moe, echt niet vooruit te branden, het is nu 15.15 uur, en ik ben net pas gedouched en aangekleed, ik denk ook dat ik niets meer ga doen vandaag.

Wel hebben we a.s. dinsdag de echo, ben zo benieuwd!

Fijne dag vandaag!
Welkom en gefeliciteerd Hommeltje en Fieb!

@Sabrina: succes bij de fysio vandaag, hopelijk kan hij wat aan de pijn doen!

@Savoije: Spannend morgen echo!!! Ben je zenuwachtig? Volgens mij ga ik dat echt heel erg zijn!

Ik vind het nog steeds onwerkelijk allemaal. Heb ook relatief zo weinig klachten. Wat sneller moe dan normaal, pijnlijke borsten en af en toe wat emotioneler of licht misselijk, maar het zijn allemaal niet bepaald klachten met een hoofdletter K zeg maar. Ik weet dat ik blij mag zijn dat ik niet de hele dag boven de wc hang, maar toch, af en toe wat extra bevestiging zou wel fijn zijn.

Morgen komt er iemand van Moeders voor Moeders langs. Zelfs daar ben ik al zenuwachtig voor. Heb gelezen dat zij testen met een test die pas positief aangeeft bij een HCG van 500. Maak me er nu dus zenuwachtig om dat die test negatief uit zal slaan...argh!!
@blibla, ik had de eerste weken ook weinig klachten en toen wilde ik ook graag wat meer bevestiging, maar de laatste week ben ik er echt goed ziek van geweest en nu wil ik dat de klachten snel weer verdwijnen, het is dus ook nooit goed.

@sabrina, hoe gaat het met je rug, erg vervelend hernia en die opereren ze ook niet snel he?

@savoije, alweer beetje opgang na luie zondag haha?

Vanavond mn echo, vind het weer erg spannend,ookal klopte vorige keer het hartje al. De vk zei dat als het nu een goeie echo is, ik in de veilige zone zit, maarja je leest ook zoveel verhalen dat het nog mis gaat.....het blijft volgens mij spannend totdat het kind gezond eruit is.
Heeft er iemand een hernia, tjee, heb ik overheen gelezen. Veel sterkte zeg, ik heb zelf rug problemen gehad (geen hernia), en je rug is zo ontzettend vervelend. Nogmaals heel veel sterkte.

@ Blibla, ik herken je "klacht" dat je te weinig zwangerschapssymtonen heb en je daardoor soms wat onzeker voelt, ik had precies hetzelfde. Ook toen MvM kwam was ik blij met de extra test :-) Ik heb veel momenten gedacht wat als de test nou niet positief uitpakt, maar ja het is doemdenken, je bent echt zwanger hoor, enne ik heb dezelfde klachten als jou.

Ja morgen de echo, om 14.30 uur, ik lig denk ik al om 08.00 uur voor de deur van het ziekenhuis ben zo reuze benieuwd hoe het eruit ziet, en als het allemaal goed is, gaan we deze week mijn ouders inlichten en van het weekend mijn man zijn ouders in Barcelona (waar wij dan op vakantie zijn, en zij even langs komen), spannend.........!!!!!

Ik ben ook wel benieuwd hoe lang ik nu precies zwanger ben, door de ICSI terugplaatsing, is het rekenen iets anders dan normaal, is het nu 6,7 of 8 weken.

@ daisy, wat spannend je echo vanavond, hoe veel weken was je eigenlijk met je 1e echo?

Veel succes, en die lome zondag is soms heerlijk
Oja nog een vraagje, hebben jullie ook last van opstipatie? Nou ik wel, iets waar ik normaal geen last van heb, maar nu echt niet leuk meer.
@Sabrinaenmike, dat is nogal heftig een hernia, ik hoop voor je dat het niet erger wordt...

@Daisy, hoe was je echo??

@Savoije, spannend je echo morgen!! Geen last van obstipatie, pruimen eten maar dan?

Ik ben vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest, dat was niet heel bijzonder. Ze had al mijn gegevens nog en er zijn tot nu toe ook geen bijzonderheden, ze hoefde me maar weinig info te geven. Verwijsbrief gekregen voor de echoscopiste, ben benieuwd vrijdag 14:20 moet ik er zijn. @Sovoije ik ga denk ik ook 's morgens vroeg en dan zeg ik, joh ik dacht 8:20 en dan hopen dat het tussendoor kan
Omdat April al vol is ... vond ik jullie toppic, en ga ik hier maar even stiekem inbreken! Ik hoop dat jullie het goed vinden!

Wij zijn afgelopen donderdag erachter gekomen dat we zwanger zijn! We weten nog niet precies hoelang, maar hopelijk gaat de VK ins daar uitsluitsel over geven.

Ik zal vanavond even bij lezen, en ik hoop dat ik met jullie mee mag lezen/ schrijven
hihi het is hier ook al super gezellig zeg! Heerlijk al die zwangere klets praatjes.

Even voor de tabel: ik ben 27, zwanger van de 2e (en net zo zenuwachtig) en voor nu houden we het op 23 april uitgerekend, maar dat is dus echt niet zeker. Dat hoop ik van de week te horen.

Spannend he die eerste weken, in dat opzicht ben ik blij dat ik nu wel misselijk ben ... en de pijn in mn onderbuik herken. Weet nog dat ik met #1 zo ontzettend zenuwachtig werd van die rare pijntjes en kwaaltjes .... al ... heb ik al wel ontdekt dat het misselijk zijn niet goed voor mn eetlust is. Misschien raak ik nu wat van mn 30 kilo van mn vorige zwangerschap kwijt :P haha ... hoop iig niet dat ik er nog meer bij aan krijg ...

nou ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven ... tot laters!
Geen puf om goed te lezen, maar welkom! Gezeilig! En gefeliciteerd natuurlijk!
@Savoije: hier ook geen last van obstipatie. Gelukkig maar, want had vandaag heel de dag honger (en ook aan toegegeven :Imao: ).

@Ambrosia: spannend, vrijdag echo!

@Kantineke: welkom en gefeliciteerd!

@hier: was hartstikke moe dus ging rond 20.30 uur al naar bed. En nu, dik 3 uur later lig ik nog steeds naar het plafond te staren. Lang leve de smartphones op dit soort momenten, haha!

Nou, ik ga toch maar weer een poging wagen, 't Is niet dat ik niet meer moe ben namelijk. Krijg alleen mijn hoofd niet leeg.
@daisy hoe was je echo?

@hier ik voel me alweer stukken beter de klachten van mn rug komen uit mn buik vandaan want heb een raar trekkerig gevoel aan de zijkanten en blijkt bandenpijn tezijn wat uitstraalt naar de rug, komt dat de baarmoeder al een 2x zo groot is dan normaal..

@savoije ik heb er gelukkig geen last van want kan nu beter naar de wc dan ooit tevoor normaal 2x in de week en dan ben ik al blij nu iedere dag hahaha..
welkom kantineke, goh nog iemand voor de 23e!

Mijn echo was weer helemaal goed, ben een paar dagen ingelopen,dus nu 8,2 weken en uitgerekend op 6 april,maar dit passen ze op week 12 nog een keer aan. En omdat mijn vakantie voor hun rot valt heb ik in week 10 nog een echo en dan week 12 weer (extra leuk voor mij dus).

@savoije ik heb echt tegenover gestelde van obstipatie,dus sorry geen tips voor je.

Wij gaan nu namen bedenken, hebben jullie die al???
Poef!
Hè Moloko! Kan me voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt! Maar het hoeft niets te betekenen. Goed teken ook dat het oud bloed is en dat je geen krampen hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, in ieder geval een dikke knuffel, die onzekerheid lijkt me erg vervelend...
Moloko, oei heel veel sterkte, ik denk aan je
Poef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven