Uitgerekend half september 2014

02-01-2014 07:46 1715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande September-moeders!

Welkom in ons topic. We schrijven over alles wat ons op dit moment bezig houdt. Je bent van harte welkom om mee te schrijven.

Wil je in de tabel? Geen probleem. Vraag even om de login gegevens of vraag een van de andere schrijfsters om de aanpassing te doen.

NaamLeeftijd#uitgerekende datumBijzonderhedenHBtje010301e8 september GEBORENPink-t311e10 september 9 apr controle vk

24 apr 20 weken-echo happy_wenn 27 1e 12 september VERRASSING 1mei controle, 22 april 20 weken echo

bengeltje411e13 september GEBOREN DOCHTER Ienemienepien 27 1e 14 september 2e echo 7 maart route38 30 2e 14 september Siska74391e14 september ZOON LiesjeS 32 1e 15 september 20 wk-echo 29 AprilElvie30 301e 15 september 25 april 20 wk-echo lilo 34 2e 16 september 2e echo 10 mrt millie81 32 1e 17 september DOCHTER

5 mei 20 weken echo -Florine-27 1e 17 september ZOON 23 april 20wk-echo vrouwtje1983 30 1e 17 september DOCHTER 28 april 20 wk-echoSarah1428 1e+2e 19 september + GEBOREN Missml 29 2e zw na mk19 september Tesske2 32 1e 21 september 18 maart vkPat26 26 1e 25 september GEBORENpetite_section301e 25 september controle 17 aprilHilliej1985281e 26 september 2e echo 4 maartKnopie344e 26 september 6 mei 20-wk echoCheery33 1e 28 september VERRASSING 19 mei 20-wk echoSuckerpunch 30 1e 29 september DOCHTER 21-wk echo 22 meiSummergirl8528 1e 30 september 2e echo 12 maart

Lisch, Sanne, Curly en Mila veel sterkte!!!

We gunnen jullie het allerbeste

Ugg, MamaSara, lievezuster, pimpelmees en Juud, jullie zijn altijd welkom
Super! Gefeliciteerd!

Nee idd, de eerste blijft wit....dus hoop stiekem op goed nieuws!

Mijn man kan morgenmiddag test kopen en dan doe ik hem donderdag ochtend. Dan moet het wel duidelijk zijn een wel of niet.

Zit nu op dag 43 :s:s normaal gem:28.....
Voor degenen die nog gaan testen: ik duim voor een mooie streep! ;) Wat duurt dat wachten lang hè?!

Anne en lisch: Gefeliciteerd!!

Jullie mogen de tabel aanpassen hoor :-) Als je niet weet hoe het werkt wil ik 't ook wel doen.

Ik heb me vanavond digitaal aangemeld bij een verloskundigenpraktijk. Krijg binnen 1 werkdag bericht over een afspraak.

Las op de site dat intakegesprek tussen 5 en 9 weken is en termijnecho rond de 10e week. Ben benieuwd!
Leuk pink! :D weer wat om naar uit te kijken!
Hallo allemaal! Graag schrijf ik met jullie mee! Ik weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. En inderdaad heel lastig dat ik tegen niemand iets kan zeggen, terwijl ik het ook van de daken wil schreeuwen. De vermoedelijke uitgerekende datum is 17 september.
Hallo dames,

Mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik ben sanne1984, 29 jaar en in verwachting van ons tweede kindje. Onze dochter is vorige maand net 1 jaar geworden.
Hey meiden,

Ook ik heb deze week ontdekt dat ik zwanger ben van onze 1e! Spannend!! Leuk om hier mee te schrijven en benieuwd naar al jullie verhalen. Het is bij mij nog heel prik.. denk rond de 4 weken.
Zo, sta in de tabel hoor!

Lisch, millie, sanne en vrouwtje: gefeliciteerd! Gezellig dat jullie ook mee willen schrijven!

Pink-t: hier ook met 8 weken intake en 10 weken echo. Ik wacht nog even (1e zw kreeg ik met 5 weken miskraam). Vind het begin dus extra spannend, al heb ik daarna 2 gezonde kids gekregen uit een makkelijke zwangerschap.

Veel succes voor de meiden die nog moeten gaan testen maar al zo'n goed gevoel hadden!
Gefeliciteerd allemaal!! super nieuws :D

Ik test morgenochtend ;) nog ff geduld :P
Nieuwe mommy's to be, gefeliciteerd!! En welkom!

Gezellig!!

Happywenn, spannend, succes morgen!

Vandaag gebeld door verloskundigenpraktijk:

28 jan intake

20 feb termijnecho

Ik kan nu al niet wachten!

Ik vind de 1e weken zo spannend! Je hoort/leest vaak dat 't mis gaat.

Ik ga m'n datum maar aanpassen aan m'n 1e dag van laatste menstruatie. Wordt dus 13 sept ipv 11 (ookal denk ik dat m'n ovulatie op een ander moment was). :-)
Ik kan erbij! Clear blue een duidelijke 3+!

Omg! Hoe onwerkelijk! Zit dus toch al op 5+ weken.

Vanaf 26 nov..... Dus begin sep :o

zo maar ff huisarts bellen.
Huisarts maakt alleen een notitie, nu afspraak bij verloskundige op 30 januari! :D Ik heb mezelf in de lijst gezet Bijna 27, een mooi verjaardagscadeau! kan het alleen nog niet vertellen helaas...
voelen jullie al 'iets' ?
Ik ga morgen de gynaecoloog bellen voor een afspraak. Ik heb PCOS en heb hiervoor Clomid geslikt om een eisprong op te wekken. Dit is gelukt en bij de echo op cyclusdag 12 waren er zelfs 2 eitjes. Dus heel misschien zijn het er twee.

Ik voel me al heel anders, maar dat kan best tussen m'n oren zitten. Mijn borsten zijn voor mijn gevoel een stuk groter en gevoeliger. Ik had vorige week heel veel last van m'n onderrug (links). Ik bruis aan de ene kant van de energie en heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, terwijl ik het andere moment het gevoel heb of ik overreden ben door een trein, zo moe en slap. Ook ben ik de hele tijd van alles aan het opruimen en aan het poetsen. Benieuwd naar jullie symptomen!
Happy-wenn: gefeliciteerd!!! De huisarts doet er idd niets mee hihi. Eind van deze maand al naar de vk, dat is snel! Spannend allemaal.

Ik heb rommelende darmen en regelmatig beetje zuur. Soms voel ik van alles in mijn buik, zeker als ik in bed lig. Maar weet na 2 keer natuurlijk ook al goed wat ik moet voelen
Millie: spannend morgen, hou ons op de hoogte!
Jeejj happy_wenn, gefeliciteerd! Dus toch he! En 3+ ook al gewoon!

Alle andere zwangeren; ook gefeliciteerd!

Spannend Millie, dat het er 2 kunnen zijn.. Benieuwd wanneer je terecht kunt

Ik heb 16-1 al eerste afspraak bij gynaecoloog (ik sta nu ook in de tabel haha).

Vind het super spannend!

Ik merk zelf dat ik echt een trekkend gevoel in mijn lies/onderbuik heb. En mijn buik is opgezet (soms lijk ik wel minstens 3 maanden zwanger voor mijn gevoel!)

Verder weinig last..
LEUK happy-wenn gefeliciteerd.

Ik heb alleen beetje krampjes, maar voor de rest nog niks!

Zoooo spannend allemaal!
Het begint hier al gezellig druk te worden!

Jeej Happy-Wenn! Toch zwanger! Gefeliciteerd!!

Ik heb telkens steken in mijn rechter onderbuik. Hebben jullie dat ook? Oprekkende banden?

Verder behalve gevoelige borsten geen klachten.

De welen tot de 1e echo kunnen me niet snel genoeg gaan! :-)
Dankejewel allemaal!!

@ Pink-t: Ik heb dat ook aan de rechter kant in mijn buik, afgelopen week ook al paar keer 'wat' gevoelt.

En borsten ook iets gevoelig.

@millie: Ik heb voor mijn gevoel ook heel veel energie ;) maar ook met vlagen heel erg moe.

@ Anne: Ja 30 januari al best wel snel! Maar ben nu als het goed is ook al rond de 6 weken.......en las op de website dat ze in deze praktijk bij de intake ook meteen een echo doen! Om te kijken of het goed gaat. Dus ik heb nu helemaal zin in 30 januari! :D
@ Millie: Bij ons in de familie komen ook tweelingen voor.... Dus ik ben ook wel heel benieuwd! bij mijn vader heeft het overgeslagen... dus in theorie zou het bij mij weer kunnen..... :P
Vinden jullie het nu ook nog onwerkelijk? Alsof het nog niet zo is?

Ik vind het nog heel raar ha ha!
Hi Ladies,

Mag ik met jullie meeschrijven? 32 en ik ben er eergisteren achtergekomen dat ik ook zwanger ben. Twee streepjes is twee streepjes toch? Heb geloof ik wel vijf testen er doorheen gejast! Het is voor mij de eerste keer. We waren eigenlijk niet zo bezig met het krijgen van een baby omdat ik een slechte pap + sinscore had en er een stukje van de baarmoederhals moet worden 'afgeschaaft'. Het kwam dus als een verrassing en moet je toegeven dat ik nog behoorlijk in shock ben.

Toevallig had ik voor vandaag een afspraak staan bij de Gyn voor dat pap gedoe. Leuk mens en ze heeft direct een echo gedaan Op die echo was dan weer helemaal niets, maar dan ook niets te zien. Behalve dat de baarmoeder dik slijm heeft en eventueel misschien een donker vlekje. Ik denk zelf dat het nog zo pril is (eigenlijk had ik deze week ongesteld moeten worden) dat je nog niets kan zien, maar het kan natuurlijk ook duiden dat het niet goed gaat. Nou ja, in twee weken krijg ik weer een echo.

Ik voel me eigenlijk wel prima. Beetje last van krampen, maar dat is het eigenlijk wel. Ondanks de shock, ben ik er wel echt oprecht blij mee en hoop van harte dat er over twee weken meer te zien is!
Welkom Bizonkit! en inderdaad een streep = een streep :D !! GEFELICITEERD!!!

Oeh wat extra spannend!! gelukkig zijn ze er bij en kan je over 2 weken weer 'kijken'. Las dat in het begin het kleiner is dan een rijstkorrel... dus lijkt mij ook nog niet echt te zien hihi!
Hallo dames, gefeliciteerd!

Ik wil graag met jullie mee schrijven. Ik ben 28 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Vermoedelijk 16 september uitgerekend. Dit is ons tweede kindje. December 2012 ben ik bevallen van een dochter.
Sorry verkeerd topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven