Uitgerekend in Februari 2022- deel 2

03-08-2021 15:04 296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Hierbij het vervolg met een nieuwe, opgeschoonde en aangevulde tabel! Schrijf mee als je ook in februari 2022 bent uitgerekend. Wil je de tabel updaten dan kun je dat bij TO melden of in het topic of via PB (geen garanties...).
Naam (leeftijd)Hoeveelste kind (leeftijd kinderen)Uitgerekende datumhartjeGeslacht babyEerstkomende echo/ controle
MrsBojangles (31) 2e29-01-2022 :heart: Verrassing!
Elandic1e02-02-2022 :heart:
Wervelwind (31) 1e02-02-2022 :heart: Meisje controle:29-09-2021
Sanna19 (28) 1e twee03-02-2022 :heart: :heart: 2 jongens controle: 15-10-2021
Tormund (31)1e10-02-2022 :heart: Jongetje controle: 18-10-2021
Aardvarkje (38)2e (dochter, 2) 11-02-2022 :heart: Meisje 07-12-2021
Linda273 (40)1e14-02-2022 :heart:
Yoyoyoghurt (24)1e18-02-2022 :heart: Verrassing! controle: 12-10-2021
Nooit1blijvenzitten (37)2e (dochter, 2)18-02-2022 :heart: Meisje controle: 19-10-2021
Miss_W (29) 1e19-02-2022 :heart: Verrassing! 20 wk-echo: 20-09-2021
Frambroosje-01 (29) 1e21-02-2022 :heart: 20wk- echo: 29-09-2021
Liefelfje20 (36)1e24-02-2022 :heart: Meisje
Gioia82 (37) 2e (dochter, 2) 23-02-2022 :heart: Jongetje 20wk-echo: 30-09-2021
:hug: Elyani, :hug: Faith, :hug: Jasmijn1209, :hug: Bessss, :hug: Baby2021, :hug: Nikki-24
nooit1blijvenzitten wijzigde dit bericht op 05-10-2021 14:48
44.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Goed bezig, nooit1blijvenzitten :hyper:

Wat aanvullingen: ik ben 31 jaar, mijn UD is inmiddels bijgesteld naar 10 februari en mijn volgende controle is 23 augustus... Duurt lang!
Alle reacties Link kopieren
even volledig off-topic Tormund maar elke keer als ik jou lees, zie ik in mijn hoofd dus Tormund met die grote rode baard en een enorme dikke zwangere buik op zo'n echo tafel liggen :rolling:
Alle reacties Link kopieren
nooit1blijvenzitten schreef:
03-08-2021 15:48
even volledig off-topic Tormund maar elke keer als ik jou lees, zie ik in mijn hoofd dus Tormund met die grote rode baard en een enorme dikke zwangere buik op zo'n echo tafel liggen :rolling:

:HA:

Mooi beeld. Tormund is mijn all-time GoT-favoriet, en omdat ik zelf ook roodharig ben vond ik het wel een leuke nick. Maar in het kader van zwanger zijn en kinderen krijgen is het misschien wat minder van toepassing :hihi:
Goed bezig nooit1blijvenzitten! ziet er mooi uit.

Ik ben 28 jaar, uitgerekende datum is 3-2 geworden en eerstkomende echo is 26-8
Alle reacties Link kopieren
Yes gevonden!

Hahahah nu zie ik dat ook meer voor me. Verder juist leuke nick Tormund

Ik ben 31 jaar, ons eerste kindje en mijn UD is nu 2-2-2022 :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn een nieuw topic Nooiteenblijvenzitten! Voor in de tabel: Gioia82, 37 jaar. 2e kindje, 1e kindje dochter van 2. Mijn volgende echo is 10 augustus.

En ik las in het oude topic dat er weer goeie termijnecho's/niptuitslagen binnen waren, super! En dat Aardvarkje zelfs al het geslacht weet, leuk 2 meisjes!!! Voor mij nog een weekje aftellen tot de termijnecho en dan laat ik ook meteen bloedprikken voor de nipt, spannend!
gioia82 wijzigde dit bericht op 03-08-2021 17:26
3.14% gewijzigd
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Hoop overigens dat de lijst onder de tabel niet langer wordt, vind t verdrietig om zo te zien 😔 (maar ze horen er zeker bij te staan :hug: )
Alle reacties Link kopieren
Wervelwind schreef:
03-08-2021 17:25
Hoop overigens dat de lijst onder de tabel niet langer wordt, vind t verdrietig om zo te zien 😔 (maar ze horen er zeker bij te staan :hug: )
Ja dat hoop ik ook, ik vind de lijst ook veel te lang :cry:
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Ook gevonden!!

Voor in de tabel
Ik ben 40 jaar
Zwanger van eerste kindje (dmv een donor)
Uitgerekend 14-2-2022
Volgende controle is 19 augustus naar het hartje luisteren.
De volgende echo is 9 september
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel nooit1blijvenzitten!
Mijn leeftijd is 29 jaar. Eerstvolgende controle is op 30-8

Bedankt allemaal! Mijn man is ook de hele dag al in de wolken. Het wordt voor hem nu ook een stukje echter :flirting:
Wij moeten trouwens overal nog aan beginnen, kraamzorg en opvang, maar ook over het geboortekaartje en de babykamer hebben we nog niet echt nagedacht. Februari lijkt nog zo ver weg.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een nieuw topic!
Fijn zo’n overzichtelijke tabel :) sommigen schreven ook al een poosje niet meer mee.
Mijn zelf uitgerekende datum klopte niet en was bijgesteld naar 19 februari vorige keer, maar ik zal morgen even afwachten wat er dan uitkomt, anders blijf je aanpassen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 31 jaar, mijn UD is bij de termijnecho bijgesteld naar 29-1 (mag ik nog blijven? 😜). Volgende afspraak is 10-8 geslacht blijft onbekend tot de geboorte overigens.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Voor de tabel, ik ben 36, mijn termijnecho is 6 augustus. Mijn UD was aangepast naar 24-2, maar ik wacht de echo van vrijdag nog even af, misschien dat het dan nog een keer aangepast wordt namelijk. Ik heb bij de 1e echo trouwens helemaal geen foto's meegekregen. Moest je hier actief om vragen?

Verder hier ook nog niks geregeld mbt opvang, kraamzorg of kinderkamer en kaartjes of kleertjes kopen. Februari duurt nog lang voor mijn gevoel en wil veel dingen pas mee beginnen zodra ik het geslacht weet (en uitslag van de Nipt).

Framboosje, succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Zo, weer bijgewerkt. Heb van de lijst een lange regel gemaakt, dan lijkt het iets minder droevig :( Maar ze horen er bij, en ik weet nog dat ik in mijn 'miskraamtopics' stiekem nog wel eens keek en dan vond ik het toch fijn dat ik er genoemd stond.

MrBojangles uiteraard! Je hoort er gewoon bij hoor!! Sowieso, 2weken ervoor en 2weken erna uitloop hè dus er is een grote kans dat lang niet iedereen in deze (toch al korte) maand gaat bevallen.
Gioia ben jij mij? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Kraamzorg aanvragen adviseren ze wel tussen de 10e en 16e week zeiden ze bij mij na de termijnecho. En kinderopvang is wisselend maar bij sommige moet je je al bijna aanmelden voordat de test droog is wil je je voorkeursdagen hebben. Daar heb ik me bij de 1e ook op verkeken waardoor er in ons eigen dorp geen plek meer was 😅.
Alle reacties Link kopieren
nooit1blijvenzitten schreef:
03-08-2021 20:55

Gioia ben jij mij? :sherlock:
;-D Ik dacht hetzelfde!!! En dan heb ik nog niet eens gezegd dat uit mijn laatste echo een uitgerekende datum van 22-2 kwam :O

Trouwens denk ik dat ik weer naar achteren gezet word bij de volgende echo dus verander maar niet in de tabel anders blijf je aan de gang.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
MrsBojangles schreef:
03-08-2021 21:02
Kraamzorg aanvragen adviseren ze wel tussen de 10e en 16e week zeiden ze bij mij na de termijnecho. En kinderopvang is wisselend maar bij sommige moet je je al bijna aanmelden voordat de test droog is wil je je voorkeursdagen hebben. Daar heb ik me bij de 1e ook op verkeken waardoor er in ons eigen dorp geen plek meer was 😅.
Letterlijk, na mijn man en ik wist onze kinderopvang het het eerste. Anders krijgen we beide kinderen nooit op dezelfde dag(en)!
Alle reacties Link kopieren
gioia82 schreef:
03-08-2021 21:23
;-D Ik dacht hetzelfde!!! En dan heb ik nog niet eens gezegd dat uit mijn laatste echo een uitgerekende datum van 22-2 kwam :O

Trouwens denk ik dat ik weer naar achteren gezet word bij de volgende echo dus verander maar niet in de tabel anders blijf je aan de gang.
Haha oh waaauw... ik hoor morgen welke kant het opgaat maar het zou wel hilarisch zijn als we dezelfde UD hebben (of op hetzelfde moment bevallen)!
Alle reacties Link kopieren
nooit1blijvenzitten schreef:
03-08-2021 15:48
even volledig off-topic Tormund maar elke keer als ik jou lees, zie ik in mijn hoofd dus Tormund met die grote rode baard en een enorme dikke zwangere buik op zo'n echo tafel liggen :rolling:
🤣
Alle reacties Link kopieren
@nooit1blijvenzitten PRACHTIGE tabel!! 👏 Hartstikke bedankt dat je dit wilde doen. Wordt echt knusser zo.

@mrsbojangles túúrlijk hoor jij erbij! 😀

@framboosje en nooit1blijvenzitten succes vandaag!!

@liefelfje nee ik hoefde niet te vragen om de fotos maar als ze ze niet geeft misschien wel doen? Videos zijn idd ook leuk maar die maakt mijn man altijd haha. Zo leuk he, dat enthousiasme in de pa's😉

@nooit1blijvenzitten en gioia jullie zijn idd heel erg gelijk haha. Ik had er drie dagen geleden ook nog bij gehoord maar ik ben zojuist 38 geworden😋

En ja, ik vind de meiden onderin de tabel ook zielig om te zien maar wel fijn dat je het bijgewerkt hebt. Vond het zielig dat sommige er nog niet bij stonden. Kan me toch ook inbeelden dat het fijn is om nog een beetje eerbetoon te zien als je terugkijkt.

Ik ben dus 38. Mijn dochter is 2 en mijn scan was idd 7e maar is verplaatst naar de 10e aug, dinsdag dus.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ben net terug, alles was helemaal goed :heart: UD wel bijgesteld naar 21 februari
Alle reacties Link kopieren
Zo hé, dat is best wel een jump! Dus ook opeens anderhalve week minder ver. Maar fijn dat het allemaal goed was!!
Alle reacties Link kopieren
Zo, inderdaad Framboosje...ik moest echt even kijken of ik toch wel goed zat in de tabel!

Hier ook net een supergoede termijn-echo; we zagen een vol maagje en blaas, twee niertjes, twee hersenhelftjes, boven-en onderkaakje, ruggengraat, vingertjes en hoewel ze uiteraard geen nekplooimeting doet, zag ze wel een mooi dun velletje. Dus dat is mooi meegenomen.
Ben iets teruggezet dus Gioia, we zitten nu nog ver van elkaar weg ;-)
NIPT is betaald en wordt morgen aangevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Ja best wel, maar toen ik een pretecho had bij 8 weken ongeveer, was ik al teruggezet naar 19 februari, maar dat was niet in de tabel gezet.
Nav mijn laatste menstruatie kwam er via zo’n rekenhulp 10 februari uit, maar dat klopt dus niet hahaha!

Maar geeft niet, ben al blij dat alles er super goed uitzag op de echo :) hartje ook gehoord! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven