Uitgerekend juli 2020

24-10-2019 12:55 17 berichten
..
anoniem_648cd0d673d02 wijzigde dit bericht op 26-10-2019 14:02
99.51% gewijzigd
2 dagen geleden had ik een test met tuurstreepje in mijn handen. Vandaag is mijn NOD en hij is al mooi opgelopen! Nog steeds wel een licht streepje maar ik denk dat ik een late innesteling heb gehad. Het besef begint langzaam aan te komen dat ik gewoon weer zo snel zwanger ben geworden. Ik voel mij enorm dankbaar!

Hopelijk mag dit topic snel vollopen met allemaal zwangeren :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Hopelijk mag ik mij eerdaags bij dit topic aansluiten, 9 dpo vandaag. Ga proberen “pas” zondag te testen maar weet niet of ik dat vol ga houden :facepalm: Wordt vervolgd!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Hey Bam!! Wat leuk jou weer te zien ik heb eerder met jou geschreven in een zwanger worden topic of zijn. Weet niet meer welke. Maar leuk dat je er ook weer voor gaat! Ik duim voor een positieve test.
Hoi!!

Ik wil heel graag mee schrijven!
Gisteren had ik een tuurstreepje en nu al een iets duidelijkere test! Zo blij!!
Ik ben bijna 27 en dit wordt ons eerste kindje. Vind het allemaal best spannend. Mijn zelf berekende NOD is 1juli. Zou je me willen toevoegen prettymama?
prettymama schreef:
24-10-2019 16:30
Hey Bam!! Wat leuk jou weer te zien ik heb eerder met jou geschreven in een zwanger worden topic of zijn. Weet niet meer welke. Maar leuk dat je er ook weer voor gaat! Ik duim voor een positieve test.

Ja klopt! Thnx voor het duimen, ik laat het nog weten!
Gefeliciteerd sunshine1992 Ik ga je toevoegen in het tabel!
Dank je wel! Hopelijk dat dit groepje zich snel uitbreid met meer zwangeren!
sunshine1992 ja dat zal vast wel! We zijn nog vroeg de eerste voor juli zullen deze week wel aansluiten.
Helaas had ik vanochtend ineens een negatieve test. Ik denk dus dat het fout gaat helaas :cry: nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden

Ik ga dit topic daarom ook niet meer bij houden. Hopelijk kan er iemand een nieuwe aan maken.
O wat jammer zeg, helemaal negatief ineens of was het streepje vager? Sterkte :hug:
O nee! Sterkte!
bam er was nog een vaag waasje te zien maar goed het had opgelopen moeten zijn niet minder. :(
Ja idd, wat klote zeg. Nogmaals sterkte meid :cry:
Hoi allemaal,

Vandaag had ik een positieve test in handen, streepje was minimaal zichtbaar nog. Maar toch een streepje. Dit wordt ons derde kindje. Spannend allemaal.
bloemetje91 gefeliciteerd, dit topic is alleen "gesloten" ik heb helaas vorig week een vroege miskraam gehad en daarom hou ik het topic niet meer bij. Er is inmiddels een andere gemaakt zag ik dus dan kun je daar mee praten!
Oh sorry! Heel veel sterkte. En bedankt voor je reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven