Uitgerekend juli/aug 2026

25-11-2025 16:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Sinds een kleine twee weken weet ik dat ik in verwachting ben. Ik ben ongeveer eind juli uitgerekend, precieze termijn moet nog volgen.

Ik vind het leuk om het erover te hebben maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Dus hierbij een groepje voor alle hoogzomerbabies van 2026 en wie daarin hier mee wil schrijven of op termijn een appgroepje.

Liefs Emma
Na een biochemische zwangerschap vorige maand, ben ik opnieuw zwanger (ivf). Uitgerekend 23 juli.
Wat leuk dit topic! Ik schrijf graag mee, ik mistte er al een van juli. Ook ik ben, net als Frost, volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 23 juli. Wat toevallig!

Wij willen het ook nog niet met de omgeving delen, dus zeker leuk om hier mee te schrijven!

Hebben jullie een of meerdere kindjes, of wordt het jullie eerste?
Wat fijn Frost! Is het een lang traject geweest voor jullie?
Gezellig Jamie-Lee! Zijn we allemaal uitgerekend eind juli. Zelf denk ik 27 juli op basis van mijn laatste menstruatie. Voor ons is het ons tweede kindje, mijn dochter is 1,5 nu. Zij kwam een kleine week na de uitgerekende datum, dus het zou ook zo maar begin augustus kunnen worden natuurlijk. Is het jouw eerste?
Jamie-Lee schreef:
25-11-2025 20:07
Wat leuk dit topic! Ik schrijf graag mee, ik mistte er al een van juli. Ook ik ben, net als Frost, volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 23 juli. Wat toevallig!

Wij willen het ook nog niet met de omgeving delen, dus zeker leuk om hier mee te schrijven!

Hebben jullie een of meerdere kindjes, of wordt het jullie eerste?
Spannend! Wanneer is je eerste echo?

Mijn eerste kind!
EmmaLC schreef:
25-11-2025 20:50
Wat fijn Frost! Is het een lang traject geweest voor jullie?
Pfoe, sinds start kinderwens is het nu zo'n 6 jaar verder. Ivf traject ongeveer een jaar, maar in dat traject ook een operatie gehad (inclusief wachtlijst voor de operatie en herstelperiode daarna). Daarna direct zwanger geworden, dat was een biochemische zwangerschap. Ging binnen een week al mis. Deze lijkt tot nu toe goed te gaan!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven