Uitgerekend juni 2019 (met tabel)

16-10-2018 13:31 622 berichten
Hier ons doorstarttopic inclusief tabel!

Wegens overweldigende belangstelling van zwangere vrouwen is de tabel momenteel VOL

Naam Lftd #Kind Uitger.da Afspraken :heart: J/M/O Bzh
spinnetje_ 26/43 - 5-6-19 - :heart: M -
Suikerwafel 28/28 2 9-6-19 - :heart: J vrouw draagt kind
Broodje hagelslag83 35/35 3 14-6-19 - - - -
Beelicious 35 3 13-6-19 - - 💙 Ks in wk38
Calm 34/31 2 14-6-19 - :heart: - -
CHL 28 2 21-6-19 - - M -
Juul2014 27/27 2 21-6-19 2 jan contr vk :heart: - -
eneriirene 30/31 1 21-6-19 4-1 geslachtsecho :heart: - -
Zonnebloem111 30/32 1 24-6-19 - :heart: - zwangerschapsafbreking mei 2018 bij 15 wk
Enorah 29/28 2 27-6-19 - :heart: - -
Stringy 29/34 1 28-6-19 6-2 20wekenecho :heart: J onder controle bij gynaecoloog
:hug: Alfirin :hug: KoekoekK :hug: XLau :hug:

Modji, Rokje, Cantate, Stroopwafel654321: van jullie hebben we al een tijdje niks meer gehoord, voor het overzicht hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als je weer mee wil schrijven, altijd welkom! [/
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 21:47
94.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, die percentages zijn fijn!

Hoe voelt iedereen zich?

Ik heb een 9 maanden boek besteld :) van pauline oud. Houden jullie ook een boek bij?
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee wat er met de tabel is gebeurd? Ik ben er uit en ik weet niet waardoor dat is gebeurd.....

Kan iemand mij er weer in zetten?

junibaby, 37/40, 1e kind, uitgerekend op 24/6/19, afspraak bij de gynaecoloog op 12/11, afspraak bij de verloskundige op 22/11,

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ik er ook uit ben :proud:
Alle reacties Link kopieren
.
fleur1234 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 14:04
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook uit gehaald, is al paar dagen haha
O_O Hóe kan dat dames??

Heb ontdekt dat je wel zelf de tabel kunt aanpassen met je mobiel.


Jullie mogen wel bij mij in het vakje: heb geen idee hoe je een nieuwe regel moet maken :?:
- zip -
anoniem_638fbb62d66fa wijzigde dit bericht op 29-07-2019 13:36
98.29% gewijzigd
Welkom Zonnebloem!!:D
Heftig verhaal zeg :hug: Fijn dat jullie nu weer zwanger zijn!


CallieB: mooi dat jij de echo 1 week hebt kunnen vervroegen!! Niet gek maken idd: misschien is het gewoon bandenpijn?


Hier alles ok, wel steeds misselijker maar dat heb ik er graag voor over!! :hyper:


Heb net nog een echo gehad: de grootte vd baby kwam overeen met 7wk5dgn en de baby had een hartslag van 160 bpm. De baby was in één week tijd gewoon in grootte verdubbeld!! :cheer:
Heel bijzonder om dit zo twee weken achter elkaar te zien: je ziet dan écht hoe snel het gaat!


Eind nov gaan we de officiële termijn echo doen.

En heb echt best een buikje nu: mensen die mij kennen, kunnen het nu zien en mensen die mij niet kennen zullen denken dat ik een vet buikje krijg :P


Wij gaan het ook maar gewoon vertellen aan mensen om ons heen nu.


Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik ga: even verder de misselijke maar blije eikel uithangen :D
PS:
Fleur: tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik ook zo’n boek geschreven maar ga het deze keer niet doen.

Ik hou alles bij in een app van Ovia en de MvM app en dat is voor mij voldoende.


Veel plezier met jouw 9mnd boek!
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd van de tabel.. ik ben niet zo goed in aanpassen ervan :-$

Ik heb bij m’n laatste een dagboek bijgehouden maar ga dat nu niet doen. Ik ben er ook niet consequent genoeg voor.

Hier gaat het verder zn gangetje. Ik ben bijna niet misselijk, af en toe een vlaagje. Nog wel snel moe. Ik voel me wel zwanger dus ik probeer gewoon vertrouwen te hebben. Maandag de echo. Hoe dichterbij het komt hoe enger ik het eigenlijk vind. Er is natuurlijk een kans dat er gewoon geen hartje klopt... en dan blijf ik nog liever even onwetend geloof ik. Aan de andere kant, als er wel een kloppend hartje is neemt dat wel wat zorg weg.
Ha dames! Fijn om goede berichten van jullie te lezen 😄

Hier bij de arts geweest; ze baalde enorm voor ons. Maar was ook blij; ook al duurt het eeuwen voor ons gevoel we worden gewoon redelihk vlot zwanger! Ze gaf aan te denken dat we pech hadden. Onderzoek naar chromosomen verwacht ze weinig van dus doen we niet. Stolselonderzoek en dergelijke doen ze hier echt pas vanaf drie miskramen. Voor nu is het plan mijn cyclus bij te gaan houden vanaf de volgende ronde en daar wat aan te gaan sleutelen met clomid; ik ben benieuwd.. fijn om door te kunnen, hoe lelijk deze situatie ook is. Wat hebben we gehuild vandaag en man wat luchtte het op! Ik lees nog wel met jullie mee af en toe hoor, benieuwd hoe het jullie vergaat! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist de tabel gerepareerd! Hier een korte handleiding, ik doe het altijd op laptop, makkelijker dan op mobiel/tablet volgens mij...

Aanpassen: log in met Junibaby. Klik bij de eerste post op het 'wijzig'icoontje, rechtsbovenin. Ga naar het stukje tekst dat over jou gaat. Kijk goed in de hoeveelste kolom je iets wil wijzigen. Zorg dat de regel begint met [td] en eindigt met [/td]

Jezelf toevoegen: log in met Junibaby. Klik wederom bij de eerste post op het 'wijzig'icoontje rechtsbovenin. Kopieer de alinea met informatie van iemand anders, en plak deze op de goede plek (het is gesorteerd op uitgerekende datum). Wijzig de gegevens in die van jezelf. Zorg dat je altijd hetzelfde aantal regels blijft aanhouden, en dat de regel begint met [td] en eindigt met [/td].

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk ;) en vergeet daarna niet op te slaan en terug te gaan naar je eigen account...

Ik ben inmiddels aan het eind van week 6. Nog steeds niet misselijk geweest :) Op mijn werk is een naaste collega ook zwanger (bijna 3e trimester) en het gaat CONTINU daarover, vooral omdat de rest ook jonge kinderen heeft. Ze vinden het dan zielig voor mij dat het daar de hele tijd over gaat, maar ik luister zeer geïnteresseerd mee, hihi :biggrin: soms kan ik me BIJNA niet inhouden om het ook te vertellen, maar ik vind het nog te vroeg... over een maandje mogen ze het wel weten :)
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
07-11-2018 19:43
Ha dames! Fijn om goede berichten van jullie te lezen 😄

Hier bij de arts geweest; ze baalde enorm voor ons. Maar was ook blij; ook al duurt het eeuwen voor ons gevoel we worden gewoon redelihk vlot zwanger! Ze gaf aan te denken dat we pech hadden. Onderzoek naar chromosomen verwacht ze weinig van dus doen we niet. Stolselonderzoek en dergelijke doen ze hier echt pas vanaf drie miskramen. Voor nu is het plan mijn cyclus bij te gaan houden vanaf de volgende ronde en daar wat aan te gaan sleutelen met clomid; ik ben benieuwd.. fijn om door te kunnen, hoe lelijk deze situatie ook is. Wat hebben we gehuild vandaag en man wat luchtte het op! Ik lees nog wel met jullie mee af en toe hoor, benieuwd hoe het jullie vergaat! :hug:
Ik heb regelmatig aan je gedacht Koekoek! Goed dat je bij de arts geweest bent. Hoopgevend dat ze vindt dat jullie snel zwanger kunnen worden, geeft weer hoop voor de volgende ronde(s). In mijn ziekenhuis doen ze ook pas onderzoek na 3 miskramen. Maar het blijft heel heel heeeel erg pech hebben :( hopelijk gaat de clomid je veel goeds brengen! You go girl :-*
Koekoek: wat gezellig dat jij er ook weer even bent! :D Ben blij om te horen dat jij weer in je kracht staat en zo veerkrachtig bent!! :heart: :D Spannend dat jullie straks Clomid gaan proberen! Laat je weten hoe het gaat? Mijn collega is nu ook voor de 3e keer zwanger geworden met Clomid en zij was er heel erg positief over.

Stringy: wat heerlijk dat jij nog niet missslijk bent geweest en dat jouw collega’s jou willen ontzien op t werk met hun zwanger/baby verhalen :hyper: Ben benieuwd hoe ze straks reageren als jij met het nieuws komt!! :)


Hier zie ik collega’s al naar mijn buik kijken :D Heb t nog niet publiekelijk verteld. Ik denk dat ik dat vanaf volgende week ga doen, dan zit ik in de 9e week.

Kans op een miskraam is nu nog maar 5% dus ik probeer er vooral niet te spastisch over te doen.


Hoe gaat het verder met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Koekkoek veel sterkte en geluk gewenst voor in de toekomst!

Tabel: Er was ook iemand met datum 8 juni toch?

Hier: intake bij vk gehad. Mijn oude. Heel gek nu dat het nu om mijn vrouw gaat. Moeten ze daar ook nog even aan wennen merken we ;)! Verder hebben we het onze ouders verteld, weten collega's het en komen broers en zus dit weekend. Vrouw is ziek en daardoor heel emotioneel. Dat belooft wat voor de komende 8 maanden!
Over 2 weken de termijnecho al. Wij hebben het vertrouwn helemaal terug. Hoop dat dat bij de rest ook gauw komt!
https://datayze.com/miscarriage-chart.php


Voor de liefhebber: via deze link kun je de risico op een miskraam berekenen. Vind het wel fijn om feitelijk te weten dat die kans echt heel klein is :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mag ik meeschrijven?
Drie weken geleden een positieve test, ontzettend blij, vandaag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien!

We zijn al aan de slag van januari 2016, ik heb PCOS. We zitten al een hele eind in de mallemolen, met af en toe een pauze. Clomid bleek niet echt te werken bij me. Begin dit jaar ben ik in zo'n pauze spontaan zwanger geworden, jammer genoeg bleek het bij de eerste echo om een complete mola te gaan. We waren echt in shock! In februari ben ik gecurreteerd geweest.

Gelukkig zakte mijn HCG snel, maar ik mocht een half jaar niet zwanger worden. In oktober heb ik mijn eerste IUI gehad, stimulatie met Menopur en ben meteen zwanger geraakt! Het is enorm spannend voor ons, maar de eerste horde is alweer genomen.

Lijkt me fijn om hier aan te sluiten, als dat oké is! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend 27 juni. Het gaat om ons eerste kindje.
Gefeliciteerd Elianora! En leuk dat je meeschrijft!
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
08-11-2018 19:26

Tabel: Er was ook iemand met datum 8 juni toch?

Wij hebben het vertrouwn helemaal terug. Hoop dat dat bij de rest ook gauw komt!
Dat was ik. Maar het is nu juni geworden. Ook veel logischer met mn late testen. Blijkbaar een lange cyclus gehad.

Hier ook alle vertrouwen, ben niet meer zo bang :)
fleur1234 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 14:03
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koekkoek :hug:

Welkom elianora, jeetje sat een lang traject. Fijn dat het nu gelukt is
Alle reacties Link kopieren
Dank je allemaal.
Wil iemand me in de tabel plaatsen?

30/31
1ste kindje
27-6-19
hartje gezien
2e echo op 23 nov
complete mola feb 2018


Dank je!
Hier gaat alles goed! Gisteravond uit geweest, wezen dansen. Opstaan viel niet mee vanmorgen 😂
Alle reacties Link kopieren
Voelde me net ineens niet meer misselijk, en borsten totaal niet meer gevoelig. Vanmorgen wel nog. Naar toilet gegaan en net weer licht bloedverlies.
Dadelijk de verloskundige maar weer bellen, ik vrees er weer voor.
Alle reacties Link kopieren
He wat naar xLau. Maar kwaaltjes kunnen nu nog komen en gaan. Vorig weekend was ik strontmisselijk en toen de rest van de week nauwelijks ergens last van gehad om vrijdag weer de hele dag beroerd voor pampus te liggen... ik duim voor je dat alles nog gewoon goed zit daarbinnen
Ah XLau wat enorm naar zulke momenten! Hopelijk inderdaad alles goed 😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven