Uitgerekend Maart 2019

21-06-2018 19:01 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend :heart: / :duckie: Geslacht Bijzonderheden
snowgirl1 Vierde 25 februari :duckie: Jongen!
1-Aapje 27/29 Tweede 28 februari :duckie: Jongen! Stiefdochter van 6 jaar
83angel 35/39 Tweede 1 maart :duckie: Jongen! 3x MK
commuuk Eerste twee :heart: :heart:
Teckeltje88 30/34 Tweede 1 maart :duckie: Meisje! Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid;
na bevalling heel ziek geworden
Roffa38 39/40 Eerste 2 maart :duckie: Jongen! MK Feb '18
BoBo1991 26/25 Eerste 2 maart :duckie:
Computersaysno 28/28 Eerste 3 maart :duckie: Meisje!
WalkingLightly 29/36 Eerste 5 maart :duckie: Meisje!
Nijn5 33/34 Eerste 6 maart :duckie: Meisje!
Estzet 30/31 Eerste 8 maart :duckie: Jongen!
Alskar Eerste 8 maart :heart:
Deedee1989 28/32 Tweede 11 maart :duckie: Jongen! MK Dec '17
Baby12345 27/29 Eerste 11 maart :duckie: Meisje! GBS bacterie
Appeltje-- 23 Eerste 16 maart :duckie: HG-zwangerschap
Gebruikersnaam Maart2019

Bluewater81 :hug: , zot-83 :hug:, Vissen86 :hug:, Vlindertjes29 :hug: Susieflower :hug: :hug: :hug:

Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.

Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor iedereen met bloedverlies!

Hier ook nog geen kraamzorg geregeld. Wacht hier ook nog even mee.

Hier ook wel eens onzeker hoor of alles goed mag gaan deze keer.
Verloskundige zegt hier dat je nu al moet bellen voor de kraamzorg die zij aanraden. Ik wil zelfde bureau als vorige keer maar andere kraamverzorgende.
BlueWater81: Welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Hopelijk een mooie zwangerschap voor jou!

Kraamzorg moet je aanvragen uiterlijk voor de 14e week van je zwangerschap. Dus na de termijnecho kun je dat nog prima doen in principe.

Dames met bloedverlies...hoe gaat het nu met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier zwaar kut.. Ik wil dit zooooo graag he..
Maar nu echt bloedverlies bruin/rood met stolsels en slijm.. zoals normaal begin van de menstruatie bij mij eruit ziet. Dus ik verwacht dat het hier eindigd voor mij.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor de homonen uit je lijf zijn en je niet meer positief test?
En of ik de VK ook op zaterdag kan bellen?

Voel me volledig lamgeslagen..

Ik hoop zoooo dat het voor jullie allemaal wel mag eindigen in een gezonde lieve baby!
Alle reacties Link kopieren
Vlindertjes dikke knuffel. Je kunt gerust op zaterdag vk bellen. Bij laatste miskraam heb ik op zondag vk gebeld. Bij mij was hcg altijd snel weg. Laatste keer miskraam bij 6.3 gehad en paar dagen erna al negatief getest. Hcg is al omlaag aan het gaan voordat de miskraam begint. Zo klote dit ik snap zo goed hoe je je voelt.
Alle reacties Link kopieren
83angel schreef:
30-06-2018 09:31
Vlindertjes dikke knuffel. Je kunt gerust op zaterdag vk bellen. Bij laatste miskraam heb ik op zondag vk gebeld. Bij mij was hcg altijd snel weg. Laatste keer miskraam bij 6.3 gehad en paar dagen erna al negatief getest. Hcg is al omlaag aan het gaan voordat de miskraam begint. Zo klote dit ik snap zo goed hoe je je voelt.
Denk dat deze voor mij bedoeld is maar dank je wel. Dan ga ik straks even proberen te bellen. Hier nu ook eerder dan de vorige keer. Heb donderdag dus nog een afspraak in het ziekenhuis staan, hoop dat ze me dat verder kunnen gaan helpen. Verwacht het niet maar gezien het de tweede keer is, is wat grondiger onderzoek wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Sorry vissen was idd voor jou. Nog niet helemaal wakker.

Meestal doen ze pas iets na 3 opvolgende miskramen. Hier gestart met 3 miskramen met na de eerste miskraam een gezond kindje. Hopelijk werkt Zh mee. Voor meeste onderzoeken mag je ongeveer 3 maanden niet zwanger zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Vissen: wat naar zeg! Heb je vk gebeld?
Wat zei ze? Ik ben ergens bang dat je niets anders kan dan wachten. Vaak pas vanaf 6weken een hartje te horen. Als je die dan nu mss niet hoort weet je niet of dat komt door een MK of dat het nog te vroeg is. Had echt gehoopt dat het bloeden niet was doorgezet!

Hcg zo laag daalt wist ik niet. Op internet lees je dat dit wel weken kan duren maar misschien is dat bij langere zwangerschap.

Zot: hoe is het bij jou? Nog getest?

Kraamzorg regelen voelt nu nog wat vroeg. Eerst wat meer duidelijkheid en zekerheid hebben. Wist ook niet dat dat zo vroeg zou moeten. Lijkt mij dat meer mensen eerst de 12 weken af willen wachten.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Claudia en Bluewater!
Zijn nu al een behoorlijke groep als ik de tabel bekijk. Hopelijk lukt het mij om alle verhaallijnen van elkaar te onderscheiden! :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier moet je voornde 16e week kraamzorg aanvragen dus wacht ook nog even op een goede echo.

He vissen wat naar dat het er uitziet dat het niet goed gaat. Heb je de verloskundige al gebeld?

Welkom Claudia en bluswater!
Mag ik ook nog meekletsen? Hebben vanmorgen positief getest na mijn NOD afgelopen donderdag. Voelt nog een beetje onwerkelijk :) Als mijn app het goed heeft ben ik 7 maart uitgerekend. Wij zijn overigens 33 en dit wordt hopelijk ons eerste kindje. We veel verdrietige verhalen lees ik van jullie :( Denk dat ik net als Alskar er nog heel makkelijk en naïef in sta.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Nijn, hopelijk kun je gewoon lekker naïef blijven!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor werk doen jullie? Ik werk bij dementerende. En gisteren gaf de verloskundige aan dat ik wel al voorzichtig moet zijn met mn werk.
Binnenkort paar nachtdiensten ben benieuwd hoe ik me dan voel.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
Welkom alle nieuwe meeschrijvers :)

@vissen, wat ongelofelijk naar voor je, veel sterkte, hopelijk valt het alsnog mee..

Even een update over mijn eerste 'netdoenalsoferniksaandehandischallenge': ik ben dit weekend dus op een festival, en het gaat makkelijker dan gedacht! Veel drank is in het gras verdwenen, als ik de kans had heb ik zelf besteld maar dan 0.0%, soms barman/vrouw in t complot betrokken en die maakten dan een alcoholvrije cocktail, niemand die iets in de gaten had... Vreemd om een festival compleet nuchter en zonder kater te beleven, het geheimhouden viel me alleszins mee..

@bluewater, ik sta voor de klas! Ben benieuwd hoe mijn klas gaat reageren
Ik werk op de financiële afdeling van een grote zorgverzekeraar.
Wat slim marriemar!

Ik werk in de kinderopvang! Ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden met werken. Veel collega’s gaan al snel minder werken en dus officieel met 6 weken met verlof. Ik hoop 4 te kunnen gaan halen..
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in het toerisme. Mensen inchecken en weer uitcheken enz
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op het laboratorium.

Blegh voel me vandaag zo onzeker. Zo bang dat het mis gaat.
83angel wijzigde dit bericht op 01-07-2018 09:36
52.14% gewijzigd
Ik werk op de financiële afdeling van een woningcorporatie. Vooral veel op kantoor achter de computer dus.

Mij viel het ook mee Marriemar, wij hadden gister een feestje bij ons thuis (dus geen Bob-excuus maar wel zelf mijn drankjes inschenken :) ), dus ik had voor mezelf wat groene ijsthee in een wijnglas geschonken, net echt! Je moet er alleen wel aan denken het niet met grote slokken achterover te slaan omdat je dorst hebt ;-D
Alle reacties Link kopieren
Haha gelukkig hier niet moeilijk doen. Ouders en broers/zussen weten het dus hoef ook niet te doen alsof. Verdere vrienden weten het nog niet, daar wil ik nog even mee wachten. Andere kant als ze het weten vind ik het ook niet erg, heb nu de ervaring dat het ook met 21 weken flink mis kan gaan dus ach. En vorige keer zag je met 8 weken echt wel dat ik zwanger was. Mensen vroegen toen ook al of ik zwanger was van een tweeling (ja dus!, wist ik alleen zelf toen nog niet)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden.

@vissen allereerst een hele dikke knuffel voor jou!

@bluewater, ik werk bij een sport en spel groothandel. Hier doe ik alles van sales, dtp, marketing tot boekhouding.

Goh, ik merk wel dat ik erg onzeker ben. Ben continu oplettend op alles wat ik wel en/of niet voel. Ben erg angstig dat het mis gaat. Niet meer dan logisch, als je al 2 jaar bezig bent geweest met het proberen. Denk dat ik pas écht kan genieten nadat ik mijn eerste echo heb gehad.

Dinsdag komt mijn vriend thuis, die moet ik ophalen van schiphol en hij weet nog van niets. Ik heb een grote baby helium ballon gekocht en ga hem op die manier op Schiphol verrassen. (hopelijk staat niet Hello Goodbye op dat moment te filmen)

Ik heb overigens ADHD, zijn er meer hier die dit hebben? Het schijnt dat je symptomen minder zouden moeten worden tijdens een zwangerschap, maar ik voel me momenteel erg onrustig. Ik denk doordat ik mij onzeker voel. Tijdens het werken voel ik meer symptomen dan wanneer ik thuis ben (misschien door dat ik thuis meer relaxed ben?)

Hoe doen jullie het met sporten? Ik zelf kickbox graag, al zal ik niet meer op mij laten slaan en schoppen. Ik zou nog wel graag de bokszaktraining willen blijven doen. Hier incasseert de bokszak alle trappen en stoten. Zal dit eerst nog wel overleggen met VK.
Ik hockey normaal gesproken maar gelukkig is het nu zomerstop. Anders was ik ook direct gestopt want ben erg fanatiek en regelmatig bal of stick in mijn buik gehad. Vooral ook voor gemoedsrust van man. Bij zoon ben ik na 6 weken weer begonnen maar ook dat zal deze keer niet gebeuren. Als kinderen ouder zijn komt het wel weer.
Ik tennis, dat ga ik wel gewoon blijven doen zolang het gewoon goed gaat. Kreeg net gister de nieuwe competitieindeling voor het najaar, dat gaat denk ik nog wel gewoon lukken :)
Alle reacties Link kopieren
Ah vissen, hoe gaat het nu?

Hoooi nijn, leuk jou ook hier te zien! :D

Gisteren familiefeestje gehad. Volgens mij is niemand iets opgevallen. Al vond ik vriend wel gruwelijk irritant (en dronken). Houd je gewoon even in totdat we het verteld hebben, en daarna ook trouwens. Beetje respect mag wel. En aan het einde roepen “anders vul je flesje nog een keer met water!!!”. Ik ben vandaag zo klaar met die man. (6)
Alle reacties Link kopieren
Vissen: hoe is het met jou?
Na gister niets meer gehoord. Heb je de VK gesproken? Hopelijk is alles nog goed. :hug:

Ook van zot niets meer gehoord.
Heb je nog positieve testen gehad?

Rest gelukkig geen rare dingen.
Ik drink zelf eigenlijk nooit dus hoef ook niet moeilijk te doen op feestjes gelukkig.

Heb zelf trouwens wat minder nieuws. Bloedverlies blijft wat wisselend. Steeds alleen bij afvegen en echt niet veel. Maar nu al wel de 3e dag. Plus last van duizelingen en een stekende pijn linksonder in buik/lies.
Moet straks heen voor een echo. VK is bang voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Hopelijk is dat het niet en zit alles gewoon goed.
Nu alleen afwachten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven