Uitgerekend Maart 2019
donderdag 21 juni 2018 om 19:01
Hallo dames!
Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo!
Gebruikersnaam Maart2019
Bluewater81
, zot-83
, Vissen86
, Vlindertjes29
Susieflower
Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.
Liefs!
Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| snowgirl1 | Vierde | 25 februari | Jongen! | |||
| 1-Aapje | 27/29 | Tweede | 28 februari | Jongen! | Stiefdochter van 6 jaar | |
| 83angel | 35/39 | Tweede | 1 maart | Jongen! | 3x MK | |
| commuuk | Eerste twee | |||||
| Teckeltje88 | 30/34 | Tweede | 1 maart | Meisje! | Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid; na bevalling heel ziek geworden |
|
| Roffa38 | 39/40 | Eerste | 2 maart | Jongen! | MK Feb '18 | |
| BoBo1991 | 26/25 | Eerste | 2 maart | |||
| Computersaysno | 28/28 | Eerste | 3 maart | Meisje! | ||
| WalkingLightly | 29/36 | Eerste | 5 maart | Meisje! | ||
| Nijn5 | 33/34 | Eerste | 6 maart | Meisje! | ||
| Estzet | 30/31 | Eerste | 8 maart | Jongen! | ||
| Alskar | Eerste | 8 maart | ||||
| Deedee1989 | 28/32 | Tweede | 11 maart | Jongen! | MK Dec '17 | |
| Baby12345 | 27/29 | Eerste | 11 maart | Meisje! | GBS bacterie | |
| Appeltje-- | 23 | Eerste | 16 maart | HG-zwangerschap |
Bluewater81
Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.
Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
dinsdag 3 juli 2018 om 10:36
Bij ons had je maar 2 opties. Eentje met meerder verloskundige waar ze ook allemaal kunnen echoën en eentje waar iemand individueel is zonder echo mogelijkheden. Voor mij was de keuze makkelijk. Ik heb nu ook weer gekozen voor praktijk waar ze wel kunnen echoën. Wel zo fijn bij onrust. En was vorige keer tevreden, maar moet deze keer toch sowieso medisch in het ziekenhuis bevallen ivm keizersnede vorige keer.
dinsdag 3 juli 2018 om 10:50
dinsdag 3 juli 2018 om 11:02
Ik wist van een vriendin die zwanger was dat zij tevreden was over een bepaalde praktijk maar verder is het inderdaad lastig waar je je keuze op moet baseren. Uiteindelijk hebben ze mooi wekenlang mijn pre-eclampsie gemist/niet erkent dus was nog niet blij met m’n keuze. Helaas weet je dit niet v te voren. Ik ga als we terug zijn v vakantie naar de huisarts voor doorverwijzing gyn. Dit heb ik bij m’n nacontrole afgesproken in het zkhs omdat ik alle vertrouwen in de VK verloren was door hun handelen vorig jaar zomer.
dinsdag 3 juli 2018 om 12:36
Ik heb de 25e intake (en echo denk ik?). Weinig keuze hier, woon in een dorp. Wel een afspraak gemaakt bij een vestiging in een ander dorp ivm nieuwsgierige/praatgrage mensen 
Vinden jullie het ook nog zo lang duren tot die 1e afspraak?? Bij mij begint het besef wel wat te komen. Ondanks dat ik ook nog geen kwaaltjes of zo heb. Maar vorige week voelde het gewoon alsof ik ieder moment ongesteld zou worden.
Vinden jullie het ook nog zo lang duren tot die 1e afspraak?? Bij mij begint het besef wel wat te komen. Ondanks dat ik ook nog geen kwaaltjes of zo heb. Maar vorige week voelde het gewoon alsof ik ieder moment ongesteld zou worden.
dinsdag 3 juli 2018 om 13:05
Haha nee, alleen de eerste 2 afspraken. Praktijk zit midden in het centrum en eigenlijk iedere keer als ik hier het centrum in ga kom ik wel een aantal bekenden tegen. Zou het ook nogal jammer vinden als we (schoon)ouders/vrienden tegen komen en zij er op manier achter komen. En aangezien er een heuse babyboom aan de gang is hier... Zat laatst met vriendinnen waarvan eentje 14 weken zwanger en dan na een afspraak vraagt er eentje “en heb je nog bekenden gespot???”. Zo gaat dat nou eenmaal he in t durp
dinsdag 3 juli 2018 om 14:05
Ik had vorige week een verloskundige gebeld die me ook met mijn miskraam heeft begeleid. Alleen ben ik helaas verhuisd naar een ander dorp te ver weg. Maar had alleen advies nodig. Nu gaf ze aan dat ze samen werk met een praktijk hier in de buurt. En heeft mij bij haar aangemeld.
Verlies veel vocht van onderen. Begreep dat dat er ook bij hoort. Maar begreep ook dat een verbandje niet goed is. Herken iemand dit?
Verlies veel vocht van onderen. Begreep dat dat er ook bij hoort. Maar begreep ook dat een verbandje niet goed is. Herken iemand dit?
Pluk de dag...
dinsdag 3 juli 2018 om 14:11
dinsdag 3 juli 2018 om 19:49
Hier ook maar een gekozen. Wij hebben 2 grotere en 1 kleinere. Degene die het makkelijkst te bereiken is heeft een prima website dus daarvoor gekozen. Ook wel blij mee. Zondag prettig contact mee gehad en serieus genomen.
Mij net nog aangemeld voor moedersvoormoeders zou nog 2weken kunnen geven voor de zomerstop. Zie wel of ze dat zien zitten. Begreep dat er wel een tekort was. Zijn dan toch weer 16 flessen.
Hier rustig qua kwaaltjes. Geen bloed meer. Alleen pijnlijke borsten. Wel onzeker of alles goed zit. Nog even geduld.
Mij net nog aangemeld voor moedersvoormoeders zou nog 2weken kunnen geven voor de zomerstop. Zie wel of ze dat zien zitten. Begreep dat er wel een tekort was. Zijn dan toch weer 16 flessen.
Hier rustig qua kwaaltjes. Geen bloed meer. Alleen pijnlijke borsten. Wel onzeker of alles goed zit. Nog even geduld.
dinsdag 3 juli 2018 om 21:07
Ik had hier de keuze uit 2. Van de ene heb ik goede verhalen gehoord en ook dat ze makkelijk zijn met echo’s maken en kleinschalig. Die ander sprak me de website niet echt aan en heb ik nog niemand over horen praten. Dus de keuze was makkelijk gemaakt.
Bij mij namen van het weekend de klachten af, maar de misselijkheid is weer terug, met name in de avond.. en mijn borsten doen zeer. Verder veel last van mijn darmen. Is dit herkenbaar?
Bij mij namen van het weekend de klachten af, maar de misselijkheid is weer terug, met name in de avond.. en mijn borsten doen zeer. Verder veel last van mijn darmen. Is dit herkenbaar?
woensdag 4 juli 2018 om 15:42
Hai meiden..
Tot op heden nog weinig "klachten".
Het slapen is alleen een drama bij mij. Toch een beetje onzeker, dus hopelijk na de eerste echo komen mijn zorgen te vervallen en kan ik weer slapen.
Wel heb ik honger.. heel veel honger! Ik heb dan net gegeten en niet veel later heb ik dan wederom honger. Herkenbaar?
Tot op heden nog weinig "klachten".
Het slapen is alleen een drama bij mij. Toch een beetje onzeker, dus hopelijk na de eerste echo komen mijn zorgen te vervallen en kan ik weer slapen.
Wel heb ik honger.. heel veel honger! Ik heb dan net gegeten en niet veel later heb ik dan wederom honger. Herkenbaar?
woensdag 4 juli 2018 om 19:27
Pff, hoe zit het bij jullie met misselijkheid? Ik zat net in de auto en kreeg 1 of andere misselijkheidsaanval? Dacht echt dat ik moest overgeven. Ik heb de airco hoog gezet en rustig in en uitgeademd haha. Thuis gekomen was het minder, meteen wat gegeten en nu is het over. Maar echt, als nog maar het begin is.. help!
woensdag 4 juli 2018 om 19:48
Alskar ik had het net ook. Herken het vd vorige keer. Als ik honger heb overvalt me dit. Helemaal onwel word ik dan. Het is vreselijk. Enige wat helpt is direct wat eten. Oplossing is altijd eten in je tas/auto. Bananen, snelle Jelle, rijstewafels. Houdbare dingen die je makkelijk in elke tas een paar van kunt hebben (ik wissel nogal vaak van tas). Ga daar dus meteen nu mee beginnen. Bah wat een rot gevoel. Ohja zonder ontbijt de deur uit (dat doe ik als ik niet zwanger ben) is ook echt een no no voor mij...
anoniem_644100e7ddd82 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 21:02
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.10% gewijzigd