Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
Ohh jullie zijn allemaal al zo ver en gerustgesteld :| Vrijdag duurt zooooolang voor mij momenteel! En dan te bedenken dat ik em vorige week donderdag eerst ingepland had staan maar liever wat dichter op 12 weken wou :facepalm: Pffff

Als alles goed gaat wil ik misschien wel in het appgroepje. Twijfel. Gaat iedereen daarheen?
Alle reacties Link kopieren
Hollandsglorie Jaaa! Hier ook die jeukende buik soms!
Alvast aftellen naar de honeymoon. Heeerlijk! 😍

Saar ik heb je een pb gestuurd.

Wildeperzik Ik voel me hetzelfde als jij. (Zelfde uitgerekende datum). Dan lees ik die positieve berichten en denk ik 'Ik wil oooook' 😄 Gelukkig mag ik morgen. Wel heel spannend weer.
Alle reacties Link kopieren
Holland: Wow supercool met de gopro onder water, je zult daar wel prachtige vissen en koraal hebben, jaloers! En gewoon lekker gaan hiken, en wat vaker pauze nemen ;)

Frigga: Oh dat is idd snel, hoop dat ze hier ook zo snel zijn! Maak je niet te druk over die UD, ik houdt in mijn hoofd ook gewoon mijn oude datum aan van 7 mei, ik weet namelijk precies wanneer mijn ovulatie was :biggrin:

Perzik: Kom er gewoon bij, je kunt er altijd weer uitstappen als het toch niet je ding is? Ik wil hier ook blijven lezen en schrijven met de wat langere updates, maar dan wat minder frequent als nu :)

Saar ik stuur je een PB!
Alle reacties Link kopieren
Misschien voorbarig maar ik wil ook wel in het app-groepje.. Ik stuur je een pb saar :)
Heb ook een pb gestuurd Saar!
Alle reacties Link kopieren
Meiks, huisje en zsazsa veel plezier bij de echo vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Oei...

Ik zie dat mijn vorige berichtje niet is aangekomen vorige week..... 😞

Vorige week hebben wij een prachtige echo gehad! Helemaal verliefd en ik blijk toch wat verder te zijn dan men eerder dacht. Ze hebben mijn UD op 2 mei 2019 gezet en we willen het een verrassing laten blijven.

Inmiddels bij de klinisch geneticus geweest voor onderzoek en vanmiddag weer naar de VK voor het vervolg van de intake. En bij ons in de praktijk hebben ze ipv individuele bijeenkomsten met de VK, groepabijsenkomsten van een uur. We mogen dus maandelijks naar t hartje luisteren en er is een soort praat groepje. Heel benieuwd, ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Manlief vind t jammer want hij mag alleen de laatste 10 min erbij zijn.

Hebben jullie ook groepsbijeenkomsten of lekker prive afspraken?

saar ik heb je een PB gestuurd! Leuk initiatief! En kan ik t wat beter bijhouden.

Zijn jullie ook zo verschrikkelijk vergeetachtig?
Alle reacties Link kopieren
Succes en plezier meiden met echo's vandaag! Goed nieuws aster, top! Ik heb gewoon individuele afspraken met elke keer een echo, omdat ik bij de gyn loop.
Gek verhaal dat je vriend er alleen de laatste 10 minuten bij mag zijn. Is natuurlijk persoonlijk maar ik zou hier niet voor kiezen, is toch iets van je man en jou samen en niet van een groep..

Ik heb laatst op mijn werk 4 keer dezelfde mail naar verkeerde personen gestuurd.. 4 keer! Zo idioot! Dus ja zeker vergeetachtig!
Vanochtend weer hartstikke misselijk ineens. Het wisselt echt af. En zo moe.. Nog steeds aan 't wachten op de nipt uitslag, dus daar ook voor aan 't duimen nog.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren tweede afspraak bij de verloskundige. Formulier voor NIPT meegekregen dus ik denk dat ik vandaag of morgen even bloed laat prikken.

Ik mocht kiezen of hartje luisteren of echo want verloskundige is nog in opleiding voor echo apparaat. Gekozen voor kijken natuurlijk en de baby was weer lekker beweeglijk! Zo leuk en bijzonder. Morgen 12 weken en je begint het bij mij nu ook echt te zien. Een klein bolletje. Gelukkig weten de meeste het nu ook op het werk en hoef ik het niet te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
De nipt uitslag is goed!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn foxie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag termijn echo gehad.. alles was goed.. ;)

uitgerekende datum is 15 mei 2019
3 dagen eerder dan verwacht.. maar ach het is maar een datum ;)

Het geslacht willen we ook niet weten het blijft een verrassing. Zag dat meer mensen hier voor kiezen. L eeuk!

Gr. Huisjenr6
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn huisjenr6! :)
Alle reacties Link kopieren
Jaa, leuk al die goede berichten!!
Ik merk nu dat ik meer last begin te krijgen. Wat pijn in mn buik, groeipijn denk ik. Ik had dat eerst alleen s avonds, maar nu ook al overdag. Herkenbaar?
Vlakt de misselijkheid nu ook af bij de meesten van jullie? Ik las wat wisselende berichten... Ik hoop het iig, lijkt me echt rot!
Alle reacties Link kopieren
@frigga wat voor soort buikpijn ervaar je?
Ik heb af en toe steken bij niezen en opstaan. Soms heb gevoel alsof er echt een bal onderin mijn buik zit, die groter wil worden.

@misselijkheid had ik eigenlijk al geen last van gelukkig!

@huisjenr6, fijn van de goede echo! Heb het genoteerd in de tabel.

@verassing. Er zijn echt veel mensen die het een verassing willen houden!! Echt knap hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja die buikpijn heb ik ook, soort steken en trekkend gevoel langs de zijkanten. Ik heb het vooral met niesen, omdraaien in bed en bukken en tillen. Volgens mij is het bandenpijn/groeipijn. Hier wel nog steeds misselijk trouwens, daar ben ik nu wel klaar mee!

Voor de tabel: uitgerekende datum 8 mei. Geslachtsbepaling 23-11 en 20 weken echo 21-12
Heb lekker door gepland ;-)
Mijn UD is 11 mei geworden!
Zo ook maar eens bellen voor de 20 weken echo en geslachtsbepaling :hyper:

Edit: 20 weken echo op 21 dec!
Geslachtsbepaling op 23 nov!
anoniem_296953 wijzigde dit bericht op 27-10-2018 10:43
23.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ha voor in de tabel 14 december 20 wekenecho! .

Verder zijn we weer goedgekeurd en moeten we nadenken of we naar t ziekenhuis overgedragen willen worden of bij de VK willen blijven ivm medische indicatie.
Alle reacties Link kopieren
Wildeperzik, gefeliciteerd!! Ik ken je nog vd wachtbank! Leuk dat jij nu ook zwanger bent! Ik lees hier verder niet mee hoor, maar was na maanden radio stilte even benieuwd naar de oude forum maatjes! Geniet van je zwangerschap! Liefs Elin4
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een goede nipt uitslag! Ging ook echt mega snel, met 5 werkdagen de uitslag.

Ik ga niet in het app groepje. Merk dat ik niet heel erg de behoefte heb om meer te delen dan hier op het forum en een appgroep blijf je de hele dag zien/volgen. Was wel voor een FB groepje geweest omdat ik daar niet steeds meldingen van krijg. Mocht er nog een overstap gemaakt worden hou ik me aanbevolen :)

Tot die tijd blijf ik hier schrijven. De laatste 1,5e week niet actief geweest omdat we even heerlijk hebben genoten van een weekje vakantie! Nu (helaas) weer aan het werk en heb het inmiddels ook de meeste mensen verteld. De rest hoort het wel via via :) gelukkig alleen maar positieve reacties gekregen. Wel een paar verbaasde omdat ze nooit hadden verwacht dat ik nog een 2e kindje zou willen -wat ook heel lang zo was- maar gelukkig wel blij voor me.
Nog even bij HR langs net een zwangerschapsverklaring en dan is daar ook alles rond. Nog maar 5 maanden werken.. dat is ook een gek besef hoor
Elin4 schreef:
29-10-2018 20:02
Wildeperzik, gefeliciteerd!! Ik ken je nog vd wachtbank! Leuk dat jij nu ook zwanger bent! Ik lees hier verder niet mee hoor, maar was na maanden radio stilte even benieuwd naar de oude forum maatjes! Geniet van je zwangerschap! Liefs Elin4

Wat lief dankjewel! Ben ook super gelukkig ermee💕 Wat verdrietig en balen dat je jouw kinderwens nog even moet laten wachten (zo lees ik?). Veel sterkte!
Fijn zeg Lulu! Hier gisteren pas geprikt, hoop ook op een snelle uitslag. 5 maanden werken ja dat klinkt echt kort :-o
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn lulu!!
Hier vanmiddag een pretecho, om de 12 weken periode af te sluiten. Ben mega zenuwachtig.
Alle reacties Link kopieren
Net een prachtige echo gehad, super beweeglijk kindje, en je zag zijn profiel al supergoed.. Ja: zijn! We're having a boy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven