Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
Hoi Wildeperzik,

Ja, wel balen, want ben inmiddels begin 40 en moet toch echt nog even wachten... dat was niet echt de bedoeling... straks is het te laat. Nou ja, we hopen er maar het beste van!

Voor jou superfijn! Veel geluk! En de andere dames ook!

Groetjes Elin4
Rot zeg😞
Dankjewel en veel geluk voor de toekomst!
Ooh wat leuk foxie! Een jongen! Wat weet je dat al snel joh! Hoeveel weken ben je nu?
Ik had vandaag de extra 12weken echo om te kijken of de darmpjes netjes in de buik gedaald zijn. Dat was het geval, dus weer helemaal goedgekeurd.

Rond de 15 weken willen we een geslachtsbepaling echo gaan doen. Nog 2,5e week wachten :)
Snel he, ze konden 't met exact 13 weken al zien! Fijn weer een goede echo! Ik wil ook alweer haha!
Wij hebben van de week een hele mooie echo + een goede uitslag van de NIPT gehad. We hebben de nevenbevindingen niet gedaan maar zo fijn! Inmiddels ook de 13 weken voorbij. Ik begin echt te genieten nu. :heart:
Super bloomaday, gefeliciteerd!
Leuk foxie, een zoon! En gefeliciteerd Bloomaday! Fijn dat je nu meer kunt gaan genieten!

Ik begin steeds meer te merken dat ik zwanger ben, lol. Overdag meer last van de groei van mijn baarmoeder, een beetje zeurende pijn ofzo aan de zijkanten van mijn onderbuik.
Gisteren voor het eerst het hartje gehoord van onze baby, super snel! En met onderbrekingen als ie bewoog, zo grappig :). Alles gaat hier dus goed. MIjn baarmoeder zit nu halverwege mijn navel en dat is prima. Dus het is wel logisch dat ik soms wat last heb van mijn buik :).

Afgelopen weekend hebben we het ook mijn ouders en schoonmoeder verteld en zusjes en mijn man al op zijn werk (ik nog niet). Mijn ouders zijn over the moon zo blij en mijn schoonmoeder was ook net zo blij, super tof. Mijn zusje begon te huilen :heart: En mijn schoonzus vindt het super leuk om nu écht tante te worden (ze was al wel aangetrouwde tante, al is ze nu al 3 jaar gescheiden). Zij heeft twee meiden van 8 en 10 jaar en de jongste had vorige week aan haar gevraagd 'Wanneer krijgen oom en tante eigenlijk kinderen?' (uiteraard gewoon onze namen genoemd, lol). Zo grappig!

Mijn ouders waren afgelopen week in Drenthe op vakantie (ze wonen ruim 1,5 uur bij ons vandaan nu) en gingen vandaag weer terug naar huis. En dus even via mij voor een kop koffie :) :) en ze hebben bij de hema rompertjes gekocht. Ze konden het niet laten :biggrin: Maar zoo leuk! Wij hebben nog niets zelf gekocht, maar dat moeten we maar eens gaan doen. Ik moet maar eens een lijst gaan maken van dingen die we sowieso moeten aanschaffen.

Op het werk van mijn man waren ze ook heel erg blij voor hem en verrast. Hij werkt in een klein groepje van vier, dus heel tof dat ze zo leuk reageerden :). En een collega heeft al gezegd dat we echt niet bij de prenatal spullen moeten kopen en meer van dat soort babyzaken, omdat dat allemaal veel te duur spul is :P. Nu hebben we daar dankzij ons nieuwe huis toch al geen geld voor, dus dat scheelt!

Hoe gaat het allemaal met jullie? Allemaal al wat meer vertrouwen in jullie zwangerschap?
Wij moeten dit weekend kraamzorg regelen (en opvang?) en de 20 weken echo moet ik ook inplannen. Twee folders meegekregen, dus de agenda's er ook maar weer eens bij pakken.
@lulu fijn zeg dat de darmen nu goed in het buikje zitten! Lijkt mij toch wel spannend !

@bloomaDay, gefeliciteerd met je mooie echo en goede uitslag van de nipt!!

@frigga wat fijn, al die positieve reacties! Ga je het ook snel op jouw werk vertellen?
Via Marktplaats heb je ook hele mooie baby kamers! Je moet alleen goed zoeken en geduld hebben haha.

@kraamzorg, heb ik afgelopen vrijdag aangevraagd. Bij kraamzus. (eerste zwangerschap zat ik bij de kraanvogel, toen 3 verschillende gehad in een week.. Dat was echt niet fijn. Daarom besloten om bij een andere te gaan.

@baarmoeder. Ik weet niet precies waar hij zit, maar hij was flink gegroeid in een week, vertelden zij mij.

Hier gaat alles goed, eergisteren het openbaar gemaakt op fb, erg veel (leuke) reacties geweest. Vond het stiekem wel een beetje spannend. Aangezien zoontje dinsdag pas 1 wordt.
Vandaag gaan wij zijn verjaardag vieren!! Ben zo benieuwd wat hij met de taart gaat doen..

Over een kleine 3 weken hebben wij ook de geslachtsbepaling, dan ben ik ruim 16 weken.
Isayez, van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Hoe was het vieren afgelopen weekend?
Voor in de tabel: 20 weken echo op 12 december. En 29 november weer vk afspraak
Voor bij mij in de tabel:
16 november echo en geslachtsbepaling
30 november afspraak VK
24 december 20 weken echo
Dames wat is het hier stil. Hoe gaat het met iedereen? Voelen jullie de baby al?
Hee Bloomaday, ja, het is hier inderdaad erg stil. Ik denk dat het komt door het appgroepje, dan is er voor bijna de hele groep geen reden meer om hier nog te schrijven? Wel jammer eigenlijk.

Ik voel de baby nog niet, wel steeds meer last van de groei van mijn baarmoeder. En ik voel steeds vaker een soort bal onderin mijn buik, vooral als ik buk. Wel grappig, want je ziet nog steeds bijna niks. Ben benieuwd wanneer dat echt komt!

Hoe is het met jou?
Ooo vandaar! Wel jammer. Leuk om die veranderingen in je lichaam te voelen en te zien hé!

Ik ben vandaag 15 weken en ik heb echt al een klein bolletje. Ik heb vannacht mega last van bandenpijn gehad kon me niet meer omdraaien. Ik verbeeld me steeds dat ik iets voel maar weet het niet zeker.
Yes er is weer activiteit!
Sinds een week? Voel ik ook wat.. Niet heel duidelijk en zeker erover.. Een soort gekriebel onderin mijn buik.
Buik begin ook aardig te groeien. Dat ik gisteren in de spiegel keek, schrok ik even hoe groot het was!

@bloomaday vervelend zeg van die pijn!!
Vaak als je denkt dat je de kleine voelt, is het ook wel zo! Al twijfel ik zelf ook nog wel haha
Sinds vandaag voel ik onze baby! Voelt een beetje als luchtbelletjes ofzo, heel grappig. Zo af en toe, maar dan wel heel duidelijk. Ik vind het zo leuk om al te merken nu! :) nu net 18 weken zwanger!
Nog meer meiden die hun baby al voelen?
Wat bijzonder frigga!
Ik voel ook nog niks.. ik ben zelf wel redelijk goed te pas. Wel nog steeds moe...

Me buik begint wel steeds meer te groeien.. ik heb eind van het jaar pas 20 weken echo.
Ik heb vandaag uitslag gekregen van bloedtest. Ik heb Res C negatief. Dat betekent dat k met 27 weken weer moet bloed prikken.
En mijn suiker was (net) goed. 5.0
En me bloeddruk was heel laag..
Het gaat best snel deze zwangerschap vind k ;)

Gr. Huisjenr 6
Hier ook al af en toe dat ik de baby voel, maar nog niet constant. We weten inmiddels wel het geslacht al maar houden het nog even geheim.

Hier ook erg rhesus negatief en moet dus ook een keer extra checken wat de bloedgroep van de baby is. Had dit bij dochter ook dus was er al op voorbereid.
Trouwens ook een erg lage bloeddruk en dat merk ik goed! Ff snel opstaan is er niet meer bij. Haha
Vrijdag geslachtsbepaling gehad.
Wij krijgen nog een zoon erbij!
Wat leuk! Gefeliciteerd Isayez!
Wij krijgen ook een zoon💙
Hier een meisje! :flirting: Wat een boel jongens he!
Wauw zo leuk Wilde Perzik en Saar!!
Wij houden het geheim maar ben zooo nieuwsgierig!

Vorige week de proefdruk van de geboortekaartjes binnen gekregen. Heul vroeg maar zo leuk om mee bezig te zijn Zijn jullie al denken over namen of er al helemaal uit? Vind het zo moeilijk!
Sinds gisteren hebben wij opeens een naam!! Super blij, had echt verwacht dat het nog heel lang zou duren.. En was ook bang dat we er niet uit zouden komen.
Volgende week alweer de 20 weken echo, de tijd gaat hard
Buikje begint ook al aardig te groeien
Gisteren hebben wij de 20weken echo gehad, alles was helemaal goed met onze baby. Super mooie foto's meegekregen en een dvd met het onderzoek, super gaaf!
Helemaal gelukkig dus, wat een gaaf beeld om alles zo in detail te kunnen zien, zo bijzonder dat dat kan. En heel bijzonder dat het gewoon al een mini babytje is! :love:

Voor de tabel: volgende afspraak bij verloskundige is op 27 december.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Sinds jullie een appgroepje zijn gestart is het hier eigenlijk wat leeggelopen, jammer!
Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven