Uitgerekend oktober 2019
woensdag 21 augustus 2019 om 16:01
Hallo allemaal.
Ik ben uitgerekend op 21 oktober en vind het heel spannend. Is hier nog iemand uitgerekend in oktober?
Nu ben ik benieuwd:
Wanneer ben je uitgerekend,
Waar heb je zin in,
Waar ben je bang voor,
Heb je een goede zwangerschap gehad?
En natuurlijk is je zwangerschapsverhaal ook welkom!
Lijkt me leuk om met mensen in contact te komen.
Ik ben uitgerekend op 21 oktober en vind het heel spannend. Is hier nog iemand uitgerekend in oktober?
Nu ben ik benieuwd:
Wanneer ben je uitgerekend,
Waar heb je zin in,
Waar ben je bang voor,
Heb je een goede zwangerschap gehad?
En natuurlijk is je zwangerschapsverhaal ook welkom!
Lijkt me leuk om met mensen in contact te komen.
woensdag 21 augustus 2019 om 16:09
Het is er een beetje aan de stille kant maar dit topic bestaat al: zwanger/uitgerekend-2e-helft-oktober-20 ... /437647/14#
vrijdag 23 augustus 2019 om 10:56
Ik schreef ook in dat stille topic maar daar wordt echt niks meer geschreven. Ik ben ook eind oktober uitgerekend. Ik kan niet wachten tot we in oktober zitten, wil de maand september opzich wel overslaan (zo enthousiast en zwangerschapskwaaltjes). Ik heb een hele fijne zwangerschap tot nu toe. Hoe is dat voor jou?
zaterdag 24 augustus 2019 om 21:18
Met mij gaat het best goed. Vandaag 31 weken zwanger, ben 26 oktober uitgerekend. Heb van begin af aan eigenlijk weinig kwaaltjes, in het begin was ik erg moe, in het tweede trimester nergens last van en nu in het derde trimester wel wat last van mijn rug/bekken, met name bij omdraaien in bed.
Welke kwaaltjes heb jij last van Annemyn?
En jij Lisaatje?
Welke kwaaltjes heb jij last van Annemyn?
En jij Lisaatje?
zondag 25 augustus 2019 om 16:17
Dat klinkt als een fijne zwangerschap! Zelf heb ik ook geluk (volgens veel andere moeders). Ik heb de eerste 2 trimesters last gehad van vermoeidheid en begin nu meer last te krijgen van lopen, dikke enkels, brandend maagzuur en geen goede slaaphouding meer kunnen vinden. Verder gaat het allemaal nog goed
Is het je eerste kindje? Weet je al wat het is?
Is het je eerste kindje? Weet je al wat het is?
zondag 25 augustus 2019 om 20:08