Uitgerekend rond december na één of meerdere miskramen

17-04-2019 19:55 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Edit: November, februari, maart enz... Iedereen is hardstikke welkom!
Wie is er nog meer in of rond december uitgerekend na één of meerdere miskramen? Misschien voel je je niet helemaal op je plek in een ' Gewoon Uitgerekend' topic. Na een miskraam ben je toch minder onbezorgd zwanger.
Dan is het fijn om angst, spanning, verdriet en hopelijk vooral heeeeeel veel blijdschap met elkaar te delen :heart:

NaamLeeftijdUDEchoGeschiedenisKinderenKloppend hartje?
Stippeltjesbehang 37/43 23/124/7MA mei 2018, MA okt 2018, MA jan 20192 bonuskinderen van vriend :heart:
Lacer26/2904/121/6MK sep 2018, MK dec 2018Nog geen kinderen :heart:
Susieflower -8/1nog geen kinderen :heart:
*FRozen_Star* 33/309-124/6
mk sept ‘18 en ma jan ‘19
nog geen kinderen :heart:
MargeSimpson en Timo jullie zijn altijd welkom om weer aan te schuiven

KirstenvdVeen :redrose: Nijn-tje :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:15
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
50.95% gewijzigd
susie Mn uitgerekende datum is met de termijn echo officieel vastgesteld op 10 januari. Dus schelen we 2 dagen, 12+3 ;)

Zie inderdaad dat het in de tabel nog niet goed staat. Zal het van de week even aanpassen
@Lacer Wat balen zeg die rugklachten. Maar misschien maakt het het gesprek met je werkgever wel makkelijker als je kunt aangeven dat het op advies van de therapeut is dat je niet lang mag staan?

@Frozen Ja in het begin moest ik ook vaak even zoeken om het hartje te vinden hoor. Schrik ook niet als het een keer helemaal niet lukt! Heb ik ook gehad. Het is nog zo klein dat het makkelijk verstopt kan zitten.
Nu inmiddels heb ik het iedere dag binnen een paar seconden gevonden :flirting:

@Susieflower Wat fijn dat je deels bij je verloskundige onder controle mag! Gaat zij ook de bevalling doen of mag ze daar bij zijn?
Hopelijk ga je je weer wat beter voelen nu het koeler is.

Poeh wat een verademing hé dat die hitte nu voorbij is. Kan er ook zo slecht tegen! Kan dan ook haast niks doen omdat alles zoveel energie kost.
Hier de dagen aan het aftellen tot de pretecho donderdag. Vind het zo spannend :applause:
Morgen hebben we een kennismakingsgesprek met een gastouder. Ben ik ook heel benieuwd naar! Als het goed is ga ik drie dagen werken en gaat familie 2 dagen van de opvang doen en 1x per week een gastouder.
Zijn jullie ook al bezig met opvang?
We hebben vandaag de uitslag binnen van de NIPT, alles is goed, ook geen nevenbevindingen. Yesss.

@ Stippeltje, nee dat zal vanwege de afstand niet gaan. En de rest van de zwangerschap is medisch dus moet sowieso in het zkh bevallen.

Spannend om een gastouder te zoeken. Hier nog totaal niet bezig met opvang.
susieflower wijzigde dit bericht op 07-07-2019 16:27
6.62% gewijzigd
C'est la vie
@Susieflower Jaaaaa een goede uitslag, wat fijn zeg!! :cheer:
Ik sprak pas iemand die ook in het ziekenhuis moest bevallen en wiens verloskundige er extra bij mag zijn op voorwaarde dat zij op dat moment beschikbaar is.
Ik zou me kunnen vertellen dat dat best prettig kan zijn als je een vaste verloskundige hebt (gehad).
.
susieflower wijzigde dit bericht op 11-07-2019 11:56
97.96% gewijzigd
C'est la vie
Vanavond hebben we onze echo voor geslachtsbepaling. Ben zo benieuwd..
Hebben jullie dat ook gedaan?
C'est la vie
Starsuus wat leuk!
Ik wacht nog op de uitslag van de nipt en wil dan ook een geslachtsbepaling echo inplannen.
@susie fijn dat alles goed is!! en? Weet je al wat het word? :heart:

@stippel hier zijn we niet bezig met opvang. Ik ga 3 dagen werken waaronder 1 dag in het weekend dus vriend vangt beebje zometeen 2 dagen op en mijn/zijn ouders de andere dag ;)

@frozen wanneer verwacht jij de NIPT uitslag? Spannend hoor!

Hier ook heel blij dat de hitte weg is. Afgelopen maandag mijn 20 weken echo gehad. Alles was prima! Beebje is ietsjes zwaarder dan gemiddeld maar dat is helemaal niet erg, misschien zelfs iets beter want dan kunnen ze net wat meer hebben ;-D lekker zo’n dikkertje!

Over dikkertjes gesproken. Meerendeels van mijn shirtjes passen me niet meer terwijl ik pas 2kg ben aangekomen :nope: ik voel me echt een tonnetje nu.

Daarnaast voel ik ons kleintje iedere dag. Heerlijk is dat! Vriend heeft hem nog niet goed kunnen voelen, hopelijk komt dat binnenkort!

Hoe is het met jullie dames? Gaan jullie nog op vakantie? Ik heb nu 3 weken vakantie maar wij blijven lekker thuis.
Ja wij weten wat het word maar de kaarten liggen weer helemaal anders nu.
Onze laatste echo was niet goed, er is iets gezien wat niet hoort. Nipt was goed maar er is nu toch op de echo iets te zien. Wat een achtbaan nu met extra onderzoeken.
Meteen heel veel angst om wéér te verliezen.
C'est la vie
@susie Dat meen je niet?! Weet je ook wat er niet klopt?! Wat verschrikkelijk die onzekerheid alweer! Denk je eindelijk te kunnen genieten! :cry: Heel veel sterkte en wie weet komt het toch nog allemaal goed! Ik zal voor je duimen!
Dank je wel Lacer. Het is van week tot week bekijken nu.
We hopen dat het goed komt.

Hoe gaat het met jou nu?

@ En Stippeltje hoe gaat het met jou?
C'est la vie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven