Uitgerekend september 2024

07-01-2024 11:54 359 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo dames,

Zojuist een positieve test in handen.
Volgens eigen berekening 13 sept uitgerekend.
Ik zou het leuk vinden om te kletsen etc. Ik kan alleen geen mooie lijst maken of zo🫢.
[#/tr]
WieLftdkindje?UD geschat hartje gezien? Echo'sBijzonderheden
Reanne292e10-9
TheDoctor342e10-930-1 vroege echo
Ellie-Jane342e4-9HG vorige zwangerschap
Juno87362e4-924-1?
Nickii323e14-15 sep8-2 eerste echo
DibVriDuo361e27-815-1 vroege echo
Picoframboos362e4-920-1 vroege echo
BlueFairy341e14-929-01 eerste echo
Libe392e15-906-02 eerste echo
Malva311erond 7-925-1 vroege echo
Delphinia352eeind aug/begin sept ja! 2-2 vitaliteit
Klaproosje312e13-931-1 vroege echo
JaMaar311eeind augustus?
Hitime301e28-8 ja!
reanne wijzigde dit bericht op 14-01-2024 20:53
80.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach Malva, wat mooi en verdrietig tegelijkertijd. Het is wel heel fijn dat jullie zo afscheid hebben kunnen nemen. Mooi ook dat je de tijd had om hem nog te bekijken en trots op te zijn.

Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk tot ooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve Malva, veel sterkte samen :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve lieve Malva, wat ontroerend hoe je hem omschrijft, en wat mooi hoe jullie afscheid hebben kunnen nemen.

Voor de rest blijft het verschrikkelijk en wens ik jullie alle kracht en sterkte toe voor nu en de komende periodes. Ik duim dat ook jullie snel weer positief nieuws hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Allen: veel dank voor al jullie hartverwarmende reacties. :heart:
En hopelijk ooit eens tot ziens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach Malva, ik lees net terug. Wat ontzettend verdrietig, maar tegelijk zo mooi dat je op deze manier nog afscheid hebt kunnen nemen.
Heel veel sterkte en liefs gewenst!

Ik heb weinig van me laten horen de afgelopen tijd, maar is vooral vanwege het mentale stuk. Met het kindje gaat alles goed en we hebben gisteren zelfs mogen horen dat het een meisje is! We hadden echt niet verwacht dat gisteren al te weten te komen. NIPT en bloeduitslagen waren goed, maar zoals ik al zei, het mentale stuk. Mijn hoofd is overvol, ik lijk geen rust te kunnen pakken, voel me zo onzeker, kan ik het wel? Alles voelt op dit moment even als veel, té veel. Maar ondertussen gaat alles gewoon door, werk, thuis, andere verplichtingen. Verlang zo naar even vrij zijn en bijkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey pompoensoepje! Gefeliciteerd, een meisje is heel leuk! Het klinkt alsof je wel veel hooi op je vork hebt en wat uit balans bent door de hormonen. Heb je je gevoel besproken met de verloskundige? Zou dat zeker doen!
Wij zijn overigens over op een whatsapp groepje. Dus dit topic valt een beetje stil. Als je wil aansluiten, let me know via PB!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pompoensoepje, wat leuk een meisje! Gefeliciteerd!

Klinkt alsof je niet helemaal lekker in je vel zit. Kan je dit bespreken met de verloskundige, je partner, of iemand anders? En misschien ook op werk, zodat je daar wat rustiger aan kunt doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal! Hier Ellie-Jane maar ik kon met geen mogelijkheid mn account meer in.. heb dus toch maar een nieuwe nick aangemaakt. Na een heel moeilijke start qua zwangerschap met veel braken en misselijkheid zit ik nog steeds aan de medicatie en zal zo blijven tot het einde. We verwachten trouwens een jongetje!

Deze groep is niet meer zo actief, maar vroeg me af of ik eventueel in het app groepje mag? Vond het de vorige keer ook enorm fijn om met andere moeders te sparren die eerste periode. En we doen het nu nog (ruim 3 jaar later!)
Alle reacties Link kopieren Quote
Makka pakka je hebt een PB!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven