Uitgerekend21-31augustus2017
zondag 11 december 2016 om 11:58
Hallo meiden,
Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!
Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!
Naam
(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89
(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19
(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988
(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen
28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89
(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie
(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144
(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86
(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!
De algemene gegevens van het account zijn:
Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!
Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!
Naam
(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89
(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19
(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988
(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen
28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89
(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie
(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144
(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86
(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!
De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
maandag 19 december 2016 om 22:15
Hoe gaat het met jullie?
Hier vandaag een beetje weeïg gevoel en minder eetlust.. vandaag lichte maaltijden gegeten. Raar voor mij doen, want normaal lust ik álles. Nu weet ik gewoon niet waar ik zin heb. Hoop dat de misselijkheid niet echt door gaat zetten.
Buik/lies pijn is zo goed als weg. Wel veel waterige afscheiding. Heb jullie dat ook?
Slaap lekker!
Hier vandaag een beetje weeïg gevoel en minder eetlust.. vandaag lichte maaltijden gegeten. Raar voor mij doen, want normaal lust ik álles. Nu weet ik gewoon niet waar ik zin heb. Hoop dat de misselijkheid niet echt door gaat zetten.
Buik/lies pijn is zo goed als weg. Wel veel waterige afscheiding. Heb jullie dat ook?
Slaap lekker!
dinsdag 20 december 2016 om 06:51
Diene hier gaat alles goed. Inderdaad okk wat minder last van groeipijn. Afscheiding begint ook meer te worden maakt me wel onzeker want elke keer als ik iets voel denk ik bloed haha maar gelukkig gaat het goed tot nu toe.
Wel jammer dat nu zoveel meiden over zijn naar het nieuwe topic zonder iets te zeggen of zich uit de tabel te halen. Ik dacht ben genereus met iedereen toelaten en dan straks een mooie verdeling maar helaas. Zal dalijk de tabel even updaten dan kunnen we zien met hoeveel we over blijven.
Wel jammer dat nu zoveel meiden over zijn naar het nieuwe topic zonder iets te zeggen of zich uit de tabel te halen. Ik dacht ben genereus met iedereen toelaten en dan straks een mooie verdeling maar helaas. Zal dalijk de tabel even updaten dan kunnen we zien met hoeveel we over blijven.
dinsdag 20 december 2016 om 07:20
Hey meiden, ik heb me ook in de andere tabel er bij laten schrijven. Vind het ook jammer dat een deel van jullie er dan niet meer bij is, maar vind het ook moeilijk het allemaal te onthouden. Ik zal hier nog wel meelezen en af en toe reageren. In ieder geval wens ik jullie heel veel geluk tijdens de zwangerschap.
Cupcake, je mag mij ook uit de tabel halen, en anders doe ik het vanavond zelf.
Veel liefs!
Cupcake, je mag mij ook uit de tabel halen, en anders doe ik het vanavond zelf.
Veel liefs!
dinsdag 20 december 2016 om 08:38
dinsdag 20 december 2016 om 08:58
Hey meiden, ik ben al uit de tabel gehaald zie ik.. Had hier nog wel willen mee schrijven. Al is 2 topics volgen misschien ook wat veel. Was er nog niet aan toe gekomen om te reageren. Maar dan wens ik jullie heel veel succes met jullie zwangerschap, dat we allemaal maar een kindje in onze armen mogen sluiten in augustus.
dinsdag 20 december 2016 om 10:28
dinsdag 20 december 2016 om 13:04
het lijkt mij toch het handigste als iedereen in de 'juiste' topic gaat schrijven en niet in 2 verschillende
Cupcake heeft het vast niet zo bedoeld om je er zomaar uit te knikkeren beetje vreemd.
snowy89: in het topic van 23-31 hoor ik dan ook niet helemaal thuis, omdat mij UD waarschijn 21-22 augustus is...
Cupcake heeft het vast niet zo bedoeld om je er zomaar uit te knikkeren beetje vreemd.
snowy89: in het topic van 23-31 hoor ik dan ook niet helemaal thuis, omdat mij UD waarschijn 21-22 augustus is...
dinsdag 20 december 2016 om 13:19
Iets eerder of later maakt niet uit hebben we daar gezegd en de titel kunnen we zo weer laten aanpassen als nodig is. Wij hadden voor die datums gekozen gisteren omdat jullie allemaal tm 22/23 zaten en wij daar niet meer bij paste zondag voor ons gevoel.
Maar we zien wel! Ik blijf sowieso nog even in mijn geopende topic en kijken of daar nog mensen bij komen. Gewoon een miscommunicatie onder mekaar denk ik?
Maar we zien wel! Ik blijf sowieso nog even in mijn geopende topic en kijken of daar nog mensen bij komen. Gewoon een miscommunicatie onder mekaar denk ik?
dinsdag 20 december 2016 om 18:12
Haha diene! Ja zo hebben mijn ouders geraden dat ik zwanger was, was namelijk niet de bedoeling dat ze het al wisten maar ik maakte een potje babyvoeding warm en stonk echt heel erg. Zegt m'n moeder ben je zwanger? Ja dan sta je even met je mond vol tanden . Eetlust herken ik wel maar meer op de manier dat er minder in past/gaat dan voorheen haha
dinsdag 20 december 2016 om 18:24
Volgens mij werd mij vriendelijk doch duidelijk verzocht een ander topic te zoeken omdat het hier zo druk was. Snapte het al niet helemaal want dit topic was 21-31 met bijna alleen maar 16-22 aug schrijvers. Tja nu zijn het 3 topics die elkaar overlappen, ook niet handig.
Waarom niet even helemaal opnieuw beginne met 15-22 en bij "ons" 23-31?
Waarom niet even helemaal opnieuw beginne met 15-22 en bij "ons" 23-31?