Uitslag na longrijping??

17-02-2019 19:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag ben ik uit het ziekenhuis ontslagen. Hier heb ik weeenremmers en longrijpingsprikken gehad.
Ik heb nu op mijn borst, schouders en bovenrug allemaal rode uitslag/bultjes.
Kan dit hierdoor komen? Herkennen meer mensen dit?
Ik had dat niet gekregen van de weeenremmers en longrijping. Maar als je het nu pas krijgt en niet in het ziekenhuis komt het daar niet door. Gaan de bultjes weg als je er een glas op legt?
Hier ook nergens last van gehad na longrijpingsspuitjes en weeënremmers
Sophiever schreef:
17-02-2019 21:02
Ik had dat niet gekregen van de weeenremmers en longrijping. Maar als je het nu pas krijgt en niet in het ziekenhuis komt het daar niet door. Gaan de bultjes weg als je er een glas op legt?
Geen idee het zijn echt allemaal rode bultjes. Zie foto: http://nl.tinypic.com/r/dw788o/9
http://nl.tinypic.com/r/dw788o/9

Dit is het. Het zit op mn schouders aan beide nek zijde. Ontzettend veel rode bultjes. Brand ook nogal.
anoniem_381405 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 21:49
12.46% gewijzigd
Jeukt het?
Het kan ook helemaal los staan van de injectie.
MinkeDeWit schreef:
17-02-2019 21:49
Jeukt het?
Het kan ook helemaal los staan van de injectie.
Nee het jeukt niet. Dan staat het er denk ik los van. Heb dit in de eerdere 29 weken niet gehad 😅. Merkte wel dat mijn borsten sinds gisteren avond lekken.. weet niet of dat een verband houdt?
Ziet er onschuldig uit maar ik raad je toch aan te bellen en de foto te sturen.
Zou wel even langs een arts gaan hiermee. Het zou een allergische reactie kunnen zijn maar ook een of andeee vlekjes ziekte.
Ik heb dit ooit gehad bij andere medicatie. Bleek een allergische reactie. Zou eens kunnen dat jij dit misschien ook hebt. Vraag het eens na bij de arts.
Heb je toevallig veel gezweet op die plekken?
Ik zou contact opnemen met de huisarts.

Rode wangen is een bekende bijwerking werd mij verteld en bij mij gebeurde dat dan ook bij beide zwangerschappen. Trok vanzelf na dag weg maar wat jij hebt is toch wel anders.

Kun je niet de afdeling bellen waar je hebt gelegen?
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven