Van voorvocht zwanger worden
woensdag 15 juli 2020 om 22:10
Hoi,
Een scharrel waar ik een tijdje mee zat is 6 weken zwanger, zij heeft in die tijd meerdere bed partners gehad. Ik heb onveilige seks met haar gehad ik ben alleen niet in haar gekomen, kort voor dat we seks hadden heb ik ook nog geplast.
Is er dan toch een kans dat een meisje dan zwanger kan raken? en hoe groot zou die kans dan kunnen zijn?
Thx
Een scharrel waar ik een tijdje mee zat is 6 weken zwanger, zij heeft in die tijd meerdere bed partners gehad. Ik heb onveilige seks met haar gehad ik ben alleen niet in haar gekomen, kort voor dat we seks hadden heb ik ook nog geplast.
Is er dan toch een kans dat een meisje dan zwanger kan raken? en hoe groot zou die kans dan kunnen zijn?
Thx
woensdag 15 juli 2020 om 23:21
Waarom deden jullie het überhaupt niet met een condoom?
Een vrouw die met meerdere mannen in korte tijd onbeschermde seks heeft klinkt als iemand die bewust zwanger probeert te raken.
Een vrouw die met meerdere mannen in korte tijd onbeschermde seks heeft klinkt als iemand die bewust zwanger probeert te raken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 16 juli 2020 om 15:51
Die kans is extreem klein. Dat van dat plassen van tevoren is geen onzin. Maar de kans is niet 0. Dus je kunt niet voor 100% uitsluiten dat het van jou is als je 4 weken geleden met haar naar bed bent geweest. Sowieso even de eerste echo afwachten voor een preciezere zwangerschapslengte. En in vredesnaam gast; gebruik een condoom de volgende keer.
What doesn't kill you makes you stronger...
maandag 20 juli 2020 om 22:54
Dit is wel de info die ik kreeg van mijn gewezen huisarts bij een gelijkaardig probleem.
Voorvocht bevat geen zaadcellen en plassen verwijdert eerdere restanten van zaad.
Dus volgens mij: miniem.
Maar je bent natuurlijk beter af met betrouwbare anti-conceptie.