vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Warsk, wat ongelooflijk verdrietig maar ook moedig besluit. Kan me niet eens voorstellen hoe pijnlijk het moet zijn voor jullie.

Rest me dan ook jullie enorm veel sterkte te wensen morgen, ik denk aan je...hou jullie taai saampjes
Oh Warsk, wat moet dit zwaar voor jullie zijn om je zoon te moeten verliezen. Ik hoop dat de bevalling te doen is en dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Ik denk aan je...
Och warsk, wat verdrietig. Heel veel sterkte met de bevalling, het afscheid nemen van jullie zoontje, en de tijd erna. Onderschat niet de impact en dat je ook lichamelijk moet ontzwangeren. Ik kreeg vorig jaar vanuit het ziekenhuis een 6x bijeenkomst met mensen die ook een kindje onder de24w hadden verloren. Ik vond het heel fijn, omdat het voor de buitenwereld niet altijd te begrijpen is wat de impact is. Dit mannetje hoort gewoon bij jullie. Laat de verpleegkundige wat foto's nemen, ter herinnering. Hij blijft jullie kindje.

Dikke knuffel
Oh warsk toch, wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte...
Warsk....

Heel veel sterkte de komende tijd..we denken hier aan jullie.
Jeetje warsk wat een vreselijk nieuws.

Heel erg veel sterkte morgen ik ga aan je denken.

Er zijn gewoon geen woorden voor
Zojuist afspraak vk voor de geslachtbepaling afgebeld, gisteren knoop door gehakt om het niet te willen weten! Zo blijft het voor iedereen een verrassing
Ooooohhh hahaha, echt waar? En ik roep de hele tijd dat ik het niet wil weten, maar begin nu juist een beetje te twijfelen. We hebben morgen de 16 weken echo. Ik denk elke keer: doet ie t nog wel? Zo spannend nog steeds.

Als we meer duidelijkheid hebben over ons werk (boventallig of niet) dan gaan we achter oppas/KDV aan. Is nu nog een beetje koffiedik kijken. Hopelijk krijgen we eind deze maand eindelijk duidelijkheid.

Wij gaan ook voor de Mutsy EVO. Mijn vriend is bijna 2 meter, ik 1,75. Stoere wagen die makkelijk inklapbaar is, weinig ruimte inneemt en lekker stevig loopt (op de oefenbaan bij de prenatal).

Hopelijk is er in december nog een actie daar of bij babypark.

voor warsk op deze verdrietige dag.
Vanmiddag naar de echoscopiste geweest voor een geslachtsbepaling.

En raad eens...

Ook hier een jongetje!

We zijn heel blij, maar ook een beetje melancholisch. Dit is de laatste, dus we krijgen nooit een meisje. Maar wel heerlijk twee flinke jongens!

We hebben zoon ook al even in 3D mogen zien, superleuk.

Wij zijn even helemaal in de wolken, nu alleen nog de 20-weken echo afwachten, voorlopig ziet het er allemaal gelukkig goed uit.

Sinds afgelopen zaterdag helemaal medicatievrij trouwens, af en toe nog een vlaag misselijk, maar het is nu goed te doen zonder pillen.
Wow, weer een jongen!!! Leuk hoor! Ik herken je gevoel Lexie, ook ik zal nooit een dochter krijgen. Maar ik schik me naar het lot, haha. En als ik eerlijk ben, ben ik ook wel echt een jongensmoeder. Ik heb niks met prinsessenjurkjes en het maken van vlechtjes. Fijn dat alles er goed uitziet en je niet meer misselijk bent. Nu op naar de 20-wekenecho. Ik doe die al bij 19+1 op verzoek van mijn verloskundige. Ze vindt dat prettiger in 'm 1 week eerder te doen en dat schijnt goed te kunnen.
Wat leuk weer een jongetje! Ben ook erg benieuwd wat het hier wordt maar vind de spanning verrassing des te leuker nu!

Heb beide al...dus het maakt me totaal niets uit (dat scheelt natuurlijk)

Voelt iedereen zich goed? Het is erg rustig hier😉
Gisteren ben ik bevallen van een heel klein mannetje.

We hebben hem de naam Maarten gegeven.

Gisteravond weer naar huis gegaan samen met Maarten.

Donderdagochtend brengen mijn man en ik Maarten naar het crematorium.

Het is heel verdrietig, maar het geeft wel rust dat een onzekere periode is afgesloten
Welkom lieve kleine Maarten. Warsk, zo verdrietig dat jullie maar zo kort van hem mogen genieten. Sterkte komende tijd.
Heel veel sterkte warsk, voor jou en je gezin.
Wat een mooie naam! Heel veel sterkte de komende tijd.
Heartbreaking Warsk, ik zit met tranen in mijn ogen. Wat moet dit zwaar voor jullie zijn als gezin. Maarten, welkom, je hebt de liefste ouders die je je kan wensen. Ze zullen je heel erg missen.
Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Warsk...wat moeilijk maar ook mooi dat jullie minimanneke nog even bij jullie kan zijn..bewust afscheid nemen!

Heel veel sterkte...weet dat er vaak aan jullie gedacht wordt!
Halloo,

Ik zag dit topic en ik ben op 28 februari uitgerekend!

Dinsdag de 16 weken echo, enige kans dat ik het geslacht dan al te horen krijg?? Ik ben zoo nieuwsgierig.

Heb heel erg last van misselijkheid, eigenlijk elke dag wel overgeven. Al een hoop tips enzo geprobeerd en niks helpt...

Dacht dat het na de 12 weken zo ongeveer wel minder zou worden maar helaas.... Hier misschien iemand met de gouden tip?

groetjes
Hoi allemaal, hoe gaat het hier?

Warsk, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd!

Al een tijdje niets laten horen maar geniet heerlijk van mn vakantie in Griekenland!

Helaas voel ik nog niet echt wat (soms wat geborrel maar ik heb dan ook vaak een borrelbuik (verklaarbaar door honger etc)) en mn buik groeit ook nog niet echt, maakt me wel een beetje onzeker zeg! Vooral omdat ik nu in het buitenland zit en pas de 22e controle heb en al sinds half augustus niet meer ben geweest.. Iemand hier ervaring mee? Misschien even de vk mailen!

Wat veel jongetjes in deze groep zeg! Erg leuk. Ik heb nog geen idee wat het wordt, nog niet echt een gevoel bij maar om me heen denken ze ook allemaal een jongetje. Ben benieuwd!

Groetjes vanuit het zonnige Griekenland!
Hallo bellaa, welkom! Ik heb ook bij de 16w echo het geslscht te horen gekregen. Maar opzich is een 16w echo niet standaard. Waarom krijg jij die?

Laupie, fijne vakantie meid! Opzich is het niet zo grk als je klachtjes wat minder zijn tussen 12 en 18 weken. En het is ook niet gek dat je het kindje niet voelt. Ik zou zeggen, wees blij dat je je fit voelt en geniet van de vakantie!

Lexie. Wat leuk. Nog een dubbele jongens moeder, naast MissT en mijzelf. Ik vind het mooi dat je benoemd over dat er geen meisje komt. Melancholisch is een mooi woord om het te omschrijven. Voor ons geen roze, vlechtjes maken en schattige jurkjes uitzoeken. Ik moest ook wel even accepteren dat ik dat pad nooit in zou gaan. We hebben ook een hele mooie meisjesnaam die nooit gebruikt zal worden (of voor de kat :-)). Maar ik ben er nu wel aangewend (qua kleertjes is het ook wel erg makkelijk en voor de kindjes zelf wel erg leuk, denk ik). En, bovenal, voorop staat dat ik straks dolgelukkig ben als ons twee gezonde kindjes gegund is. Dat blijkt maar weer uit warsk haar verhaal.
Bella, al medicijnen gehad van de huisarts tegen de misselijkheid?

MissT, relax om al met 19w de 20w echo te hebben. Ik had het bij mij nagevraagd en daar zeiden ze dat het vanaf 18/ 18.5 kan. Hoe eerder hoe fijner lijkt me, dan heb je meer tijd mocht er iets aan de hand zijn.
Lieve warsk heel veel sterkte met alles ik leef zo met jou en je gezin mee ik vind het echt vreselijk voor jullie. Ik hoop dat jullie morgen mooi afscheid kunnen nemen van jullie zoontje maarten samen met je hele gezin.
Veel sterkte vandaag, warsk, met afscheid nemen van je mannetje. <3
Toen ik vanmorgen wakker werd moest ik aan je denken Warsk. Wat een moeilijke dag voor jullie. Heel veel liefs en we zijn allemaal een beetje bij je vandaag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven