vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
@ Warsk: Wat een verhaal, en wat lijk je er sterk onder te blijven. Ik denk vaak aan jullie en ik vind het heel erg dat het niet gewoon goed kan gaan en dat jullie niet een beetje positief nieuws krijgen.

@namen: ik heb een jongensnaam in mijn hoofd die ik heel leuk vind, man is nog niet overtuigd. Tweede naam voor een meisje hebben we ook al, maar nog geen voornaam. We wachten het geslacht even af.

Iedereen om ons heen denkt meisje, omdat ik al zolang en zo heftig ziek ben. Onzin natuurlijk, was bij zoon ook ziek en ook tot week 16. Zelf denk ik iedere dag wat anders, vandaag wordt het een meisje

@Sannie: wat een leuke baan! Kan me wel voorstellen dat dat nu erg vermoeiend is.
Warsk, wat een verhaal! Lijkt me zo moeilijk wat te doen nu, enerzijds wil je je kindje niet verliezen, maar anderzijds is de start al zo zorgelijk. Om dan over de zwangerschap nog maar te zwijgen. Sterkte!!!
@warsk, succes vrijdag! Goed of slecht nieuws, je hebt er alles aan gedaan.
Lieve Warsk, ik denk aan jullie!
Lieve Warsk, sterkte in deze onzekere tijd
Warsk, veel sterkte morgen. Jullie zitten echt middenin een emotionele achtbaan. Ik hoop voor jullie het beste nieuws dat jullie en je zoontje kunnen krijgen. <3
En miss T, wordt het een jongen?

Naam bedenken: hier liggen ze wegens omstandigheden al ruim een jaar klaar. Ik vond het wel heel moeilijk om weer een jongens naam te bedenken, of eigenlijk vooral om met man een naam te verzinnen die we allebei leuk vinden :-) maar die we nu hebben is gewoon leuk. Af en toe kom ik nog wat tegen, en gooi ik het in de groep maar man keurt alles af :-) en een naam die we wel allebei leuk vinden past niet bij de achternaam, wordt dan een stotternaam :-)
Warsk heel veel sterkte morgen!!!

@naam: meisjes naam ligt nog vast van zwangerschap 1, jongens naam vind ik nu wel moeilijk dus wacht eerst maar af wat het geslacht is.

Zo vandaag weer een lading positiekleding in geslagen, kan ik tenminste weer wat aan haha
Warsk, het blijft nog erg onzeker dus, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, zodat jullie een beslissing kunnen nemen. Sterkte!

@namen: ik heb voor zowel een jongen als een meisje wel al een duidelijke favoriet, maar weet het nog niet zeker. Ik ben erg benieuwd naar de 20-weken echo om achter het geslacht te komen

Ik ga volgende week naar zwangerschapsyoga, ben benieuwd wat ik daarvan vind. Ik heb al wat last van onderrug en hoop dat dit daarbij helpt. Verder heb ik last van bandenpijn in mijn buik, van die steken. Vooral bij wisseling van houding merk ik het.

Fijne zonnige dagen waren het hè! Heb ik echt van genoten.
It's still a BOY!!!!

Heel duidelijk te zien. Voor ze gingen kijken hield ze een slag om de arm, "we kunnen er ook naast zitten hoor", maar toen ze de echo deed, was ze meteen veel stelliger, haha!

Ik vind het super leuk dat ik weer een zoontje krijg, ben er dolgelukkig mee, het klopt gewoon voor mijn gevoel. Ik vind het ook heel leuk voor mijn zoontje dat hij een broertje krijgt.

Zijn voornaam hebben we al, over de 2e naam zijn we nog een beetje aan het sparren.

Ik zit sinds ik 10 weken zwanger ben op Mom in Balance, voel me daar heel goed bij. Heb het gevoel dat ik iets doe, maar vind 1 x per week prima, meer hoeft niet.
Wat leuk tink! Dus toch! Die nub theorie werkt dus toch?

Ben ook best benieuwd naar het geslacht, maar heb totaal geen voorkeur, heb allebei al en het is zo leuk jongen of meisje.

Denk voor mijn gevoel dat het een jongen wordt, dus ben benieuwd, over een paar daagjes weten we het.

Hier verder weinig te melden...gaat lekker!
Heel veel sterkte morgen warsk!!! Ik moet zo aan je denken de hele tijd ik kan me niet eens indenken hoe vreselijk je je nu moet voelen wat een zorgen. Ik brand morgen zeker een kaarsje voor je en ga aan je denken!

Hier ook een jongen!!!! Echt geweldig hij liet het niet snel zien maar ik zag het meteen , ben echt in de wolken verder zag alles er ook goed uit ze heeft hem goed op kunnen meten en goed kunnen bekijken. Nu moet ik echt mijn onzekerheid aan de kant schuiven en gaan genieten van mijn kleine wonderventje waar ik zo naar uitgekeken heb al die jaren. Echt een geschenk uit de hemel is hij . Voor mijn partner was het ook een geweldige dag van te horen krijgen dat je( 10 jaar lang) nooit kinderen kan krijgen op de natuurlijke manier naar het nieuws dat je een zoon krijgt is echt iets wat wij nooit meer hadden verwacht

Ik was vandaag bij mijn oma van 82 die vind het geweldig om een achterkleinzoon te krijgen ook mijn andere oma blijft kado's kopen. Nu na al die jaren ben ik zo blij dat ik op mijn 20e verjaardag met de pil stopte en niet 10 jaar later nu ben ik alsnog een jonge moeder ik ben een maand voor mijn 30e uitgerekend mijn partner is dan bijna 40 dus dat is een mooie leeftijd.

Ik ben in de wolken hihi
Warsk ik vind het echt verschrikkelijk om te lezen. Heel veel sterkte en ik hoop met je mee op een wonder
Wat een hoop jongens zeg! Maandagavond zijn wij aan de beurt, ben erg benieuwd. Iedereen om ons heen denkt dat het een jongen wordt, maar ik heb werkelijk geen idee.

@ namen: de jongensnaam staat al vast, maar een meisjesnaam hebben we nog niet.

Heb trouwens nog steeds niet op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Ik werk met veel lompe ICT-mannen en toen ik een half jaar geleden ging trouwen waren ze ook erg negatief, omdat ze me te jong vonden. Een baby gaat natuurlijk nog een stap verder, dus ik zie echt op tegen al die meningen en oordelen van collega's.

Moet het binnenkort toch maar een keer gaan vertellen. Buikje begint steeds groter te worden.

Verder gaat hier alles zijn gangetje, dus weinig te melden...
Bobby wat leuk ook weer een jongen! Wordt een jongens topic!

Haha
Warsk, wat vreselijk spannend allemaal. Ik hoop dat jullie kleintje bij jullie mag blijven.... Denk aan je!!

Bobby, ik vind het zo ontzettend mooi voor jou en je partner! Wat een wonder he, zo voelt het echt voor je. Geniet er lekker van. Wat heerlijk dat het allemaal goed gaat! En het wordt nu ook een stuk echter doordat je weet dat het een jongetje wordt denk ik!

Echt super voor je.

Ik heb nog steeds veel hoofdpijn, werken is moeilijk. Volgende week over hebben met vk en op mijn werk, ik voel me door mijn collega's erg gesteund in ieder geval!

Maar wat overheerst is dat ik zoooo trots ben op mijn buik, en wat daarin aan het groeien is, ik vind het prachtig. Ik heb zo vreselijk veel zin in februari! Ik wil het liefst al alle spulletjes in huis hebben en het kamertje inrichten

Wie weet er een goede kinderwagen?

We willen graag:

Lekker hoog (qua duwstang, maar ook willen we graag dat het kindje hoog ligt/ zit, zodat we niet zo hoeven te bukken om haar te pakken en ze er gezellig bij kan zitten als we een terrasje pakken)

Makkelijk in- en uitklapbaar en niet te zwaar (voor het vervoeren in de auto)

Rustig op de weg liggend zodat het kindje lekker kan slapen zonder te hobbelen.
MissT dus het klopte bij jou ook :-)

Sibbel, kinderwagen, ik denk dat je al snel bij de mutsy, joolz of stokke uitkomt . Maar in de winkel kan je het het beste testen. Het helpt dat jullie je wensen op een rijtje hebben.

Maria, wauw, nog niet verteld? Letten die mannen zo slecht op :-) wel balen als je je niet gesteund voelt.

Bobbie, leuk om te lezen dat de hele familie meeleeft. Dat soort dingen zijn echt wel anders bij mij nu met de tweede.

Poeh, ik moet wel weer wennen om mezelf met zo'n buik te zien. Hij lijkt zo groot als ik mezelf op foto zie (en billen en borsten ook). Ik loop ook wel iets voor op de eerste zwangerschap wua buik. Ik heb er verder geen last van en voel me relatief goed, dus het is verder niet erg en puur in mijn hoofd :-)
Rustig hier :-)

Hebben jullie al een beetje nagedacht over opvang en hoe lan verlof je wil?

Met mijn eerste kindje waren er nog wachtlijsten voor de crèche. Dat zaĺ nu wel minder zijn .

Ik heb tege baas gezegd dat ik in principe tot 1 juni thuis blijf. Moet even kijken hoe ik die maand extra (ongeveer) ga opvangen, want met vakantie dagen red ik het niet

In 2015 krijg je geloof ik geen ouderschapsverlof bijlage van de overheid meer en mijn werk vergoedt ook niets, helaas.

Wel kan ik een maand onbetaald verlof krijgen (eigen rekening dus), maar ik weet dus niet of er financieel nif verschil is.

Ook wil ik een paar maandjes 28 uur werken (ipv 32 xoals nu). Na de geboorte van de eerste ben ik van 5 dagen naar 4 dagen gegaan, waarvan één thuiswerkdag. Dat is ook echt mijn bijkom dag.
Ik type mobiel, vandaar de spelfouten :-)
Wij zitten eraan te denken om de creche in te ruilen voor een oppas aan huis en die delen met een vriendin die ook 2 kinderen heeft en vlakbij woont. Is een stuk goedkoper en flexibeler.

Ik zit al vanaf 3 januari zonder project (werkloos), ga officieel 11 januari met verlof en zal dan op 3 mei weer aan de bak moeten (10 weken na mijn bevalling). Mits ik een nieuwe klus vind, anders zit ik langer in de ww. Beetje onzeker dus allemaal. Maar daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken. Ik kom namelijk altijd op mijn pootjes terecht, haha. Maar tijdens mijn verlof zit ik dus in de ww, wat financieel wel even slikken zal zijn.
Ik heb nog een bult aan vak dagen, die pak ik dit jaar nog ff mee, dus krijg net voor kerst verlof tot half mei zoiets denk ik. Pak er na ook nog 2 weken, dus kan lang van de rust genieten

Pak van te voren bewust ook wat extra's vanwege mijn oudere kids nog even quality time en qua werk want dat gaat zwaar worden op het eindje! Ach we zien wel...komt vast goed allemaal,

Warsk...nog nieuwe (positieve🙏) ontwikkelingen?

Geniet nu heerlijk van mijn ukkepukkie die aan het buitelen is😍...

Zit te twijfelen of ik geslacht wil weten....maakt me niets namelijk...
Wat een boel jongens al!! Ik wacht netjes tot de 20 weken echo en die is nu over ong. 4 weken dus nog even geduld.

Opvang: hier past oma op dus waarschijnlijk gaat nummer 2 ook naar oma. Ik wil 4 weken vakantie achter mijn verlof plakken en misschien ook nog een maand onbetaald verlof zodat ik wat langer thuis ben met de kindjes
Even snel een bericht van mij.

Helaas geen goed nieuws gekregen in Leiden.

De blaas blijkt te kapot te zijn, zonder kans op herstel.

Heel onwerkelijk en verdrietig.

Morgen gaan we naar het ziekenhuis om de bevalling op te wekken.

Heel dubbel omdat het kleine mannetje nog leeft, maar doorgaan met de zwangerschap is voor ons ook geen optie, omdat er geen overlevingskansen meer zijn.

Als ik er aan toe ben laat ik jullie weten hoe het is gegaan.
Pffffff wat onwerkelijk allemaal. Heel erg veel sterkte de komende periode. Zo verdrietig dat jullie mannetje geen kans meer heeft. Dikke knuffel voor jullie en als je er aan toe bent dan horen we van je. Ik hoop dat je morgen toch ook op een fijne manier afscheid kunt nemen. Je hebt er alles aan gedaan
Pff wat ontzettend moeilijk en heftig!

Heel veel sterkte morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven