Vervolg Juni topic 2015

05-11-2015 21:03 204 berichten
Hier gaan we gezellig verder

Inlog: zwangerworden

ww: 2468642

NaamLeeftijdkindje NOD ZwangerWanneer uitgerekend?GeslachtBijzonderhedenSaar291e 20 februari JongentjeBevallen!Riboho90 251e 18 februariJongenBevallen!Monstur302e begin juli Mennepen261eDraakje271e 19 maartMeisjeLittleMissClumsy291e juliMiss Dior312e 4 juliJongenSyringa 311e 14 februariJongen22-12-2015 bevallen van een zoon
Alle reacties Link kopieren
Gisteren is onze zoon geboren.

Dolblij, verliefd en trots ben ik!

En mijn man niet minder....

Zo mooi om hem zo trots te zien met de kleine op de arm
Gefeliciteerd LMC! Alles goed gegaan?

Hoe ging de bevalling? En die van jou monstur?
Gefeliciteerd lmc en monstur!!

Hier ook ondertussen bevallen.. Alweer een poosje terug. Op 22-6 is onze zoon geboren.

Ik zag dat er al heel lang niet was gereageerd op het forum. Maar gelukkig weer wat reacties

Bevalling is goed verlopen wel helaas weer lang en heftig. Het viel mij nog aardig tegen voor een 2 de . Hij was ook ruim 8,5 pond vandaar dat de bevalling misschien ook wat zwaarder was.

Voor de rest gaat het goed, mijn dochter is helemaal gek van haar kleine broertje. Hij heeft helaas wel vaak last van krampjes. Hopelijk gaat dat snel over.
Gefeliciteerd missdior! Dat is een flinke jongen! Wat lief dat je dochter zo gek op hem is hopelijk zijn de krampjes snel minder! Merk hier nu dat dat echt een stuk beter gaat, hoop dat de vaste voeding ze straks niet weer terug haalt...

Hier nog niet begonnen met de hapjes dus, ik wil wachten tot 6 maanden, en dan Rapley proberen. Dochter krijgt nu nog volledig borstvoeding, en dat gaat heel goed, dus dat wil ik ook zo lang mogelijk volhouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven