Vervolg Juni topic 2015

05-11-2015 21:03 204 berichten
Hier gaan we gezellig verder

Inlog: zwangerworden

ww: 2468642

NaamLeeftijdkindje NOD ZwangerWanneer uitgerekend?GeslachtBijzonderhedenSaar291e 20 februari JongentjeBevallen!Riboho90 251e 18 februariJongenBevallen!Monstur302e begin juli Mennepen261eDraakje271e 19 maartMeisjeLittleMissClumsy291e juliMiss Dior312e 4 juliJongenSyringa 311e 14 februariJongen22-12-2015 bevallen van een zoon
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden ik reageer later even uitgebreider.

Maar ik ben inmiddels ook bevallen afgelopen week, heftige bevalling maar alles gaat nu goed. Mochten na 1 nachtje ziekenhuis weer naar huis.

(Ben ingeleid)

Helemaal verliefd
Gefeliciteerd Saar!

Geniet van jullie mannetje en ik ben erg benieuwd naar je verhaal!
Gefeliciteerd Saar!! Wat fijn dat hij er is. Lekker genieten nu!
@Draakje, geboortedatum is 22-12-2015!
Ik vind een (geheime) facebookgroep een leuk idee. Alleen geen idee hoe je dat opent.
Syringa, de datum is aangepast!

Ik wacht even af hoe de rest van de dames over facebook denkt, bij meer interesse ga ik uitzoeken hoe het werkt!
Leuk facebook

Hier alleen van blauwe wolk naar gitzwarte wolk.

Ons mannetje is ernstig ziek geworden op dag 5 en met spoed opgenomen.

Hij is ernstig ziek en logt aan allerlei toeters en bellen. Allemaal Spannend en onzeker.

Ik wil hier op viva verder niet te veel over uitwijden ivm privacy.

Maar het is vreselijk pijnlijk en heftig en verdrietig om je kleine ukkie zo te zien en wat hij allemaal moet ondergaan aan nare onderzoeken en prikken etc etc
Saar wat verschrikkelijk! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....

Met mij gaat het goed. Nergens last van en voel me ook niet heel anders.

Facebook vind ik leuk al ben ik wel bang dat ik 1 van jullie ken en dat lijkt me heel gek
Ohnee Saar, wat een naar nieuws. Verschrikkelijk om je kleintje zo te zien inderdaad. Dikke knuffel voor jullie!

Dat zou toevallig zijn lmc. Wie denk jij dat je kent?
Ik heb niet het idee dat ik iemand ken maar lijkt me heel gek als je je aanmeld voor Facebook en je erachter komt dat de buurvrouw ook in dat kleine groepje zit
He bah Saar, wat naar! Heel veel sterkte voor jullie en je kleine mannetje!

Als jullie mij in een privé bericht een linkje naar jullie profiel op Facebook willen sturen ga ik jullie uitnodigen om vrienden te worden en daarna toe te voegen aan een groep! En LMC, ik ken je gevoel! Ik heb dat zelf ook wel een beetje, ik ken alleen heel weinig zwangeren op het moment hahaha!
Draakje, ik krijg een foutmelding. Hij zegt dat jij heen berichten kan ontvangen. Waarschijnlijk heb je dat niet aan staan?
Draakje, ik dacht ook even je berichtje te sturen maar dat lukt mij ook niet. Ik wil ook wel aansluiten in zo 'n klein groepje. Verder ziet niemand wat van dat groepje of wel?

Saar wat heftig!!! Hoe is het nu met jullie kleine? Herstelt hij een beetj of weten ze precies wat er aan de hand is?

Veel sterkte!

Hier gaat het prima, bijna 20 weken. Beetje energie terug (ondanks het slechte slapen).
Oeps, had het inderdaad uit staan... Als het goed is moet het nu wel lukken!

En inderdaad, niemand kan het zien.
Je hebt pb Draakje!
Ook van mij!
Draakje we hebben op dezelfde middelbare school gezeten!
Ik heb ook een PB gestuurd :D

Tot op FB meiden
Ik zie het LMC! Wat grappig! Klein wereldje toch :-)

Inmiddels heeft als het goed is iedereen een fb uitnodiging van mij gekregen, zodra je deze accepteert kan ik je toevoegen aan de groep!
Gelukt!

Zal de zwangerschap wel zijn, maar ik had de link met dit forum niet gelegd dus dacht echt ??? Wie wil mij nu weer toevoegen!

En ik ben niet eens blond
Hai ladies! Na een lange tijd van stilte kan ik me eindelijk melden met het nieuws dat ik zwanger ben!!
Wish it, dream it, do it!
Wat een fantastisch nieuws Mennepen!! Gefeliciteerd!
En hoe voel jij je? Gaat alles goed?
Dankjewel syringa.. het is nog wel erg pril hoor... zit nog net voor NOD maar het voelt fijn! Tot nu toe geen kwaaltjes echt behalve vermoeidheid..
Wish it, dream it, do it!
Wow wat ongelooflijk fijn voor jullie Mennepen! Gefeliciteerd

Vanmorgen heb ik een goede 20 weken echo gehad. Geweldig om te zien!

En we konden onze nieuwsgierigheid bedwingen dus we weten niet wat het word

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven