Vraagje over de pil
dinsdag 14 maart 2017 om 13:42
Je kunt op ieder moment beginnen. Het is wel zo dat je dan de eerste maand niet goed beschermd bent en het dan dus nog gewoon veilig zou moeten doen. Na de eerste maand ben je beschermd tegen zwangerschap. Dus wat ze zegt klopt niet.
En in 6 maanden is ze vast al een keertje ongesteld geworden. Ik zou een condoom blijven gebruiken als ik jou was. Ook als ze aan de pil is of zegt te zijn.
En in 6 maanden is ze vast al een keertje ongesteld geworden. Ik zou een condoom blijven gebruiken als ik jou was. Ook als ze aan de pil is of zegt te zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 14 maart 2017 om 14:43
Ik denk dat je het beste op een rustig moment (als je dus niet met seks bezig bent) eens met haar in gesprek kan gaan over seks en voorbehoedsmiddelen. Rustig aangeven dat je het gevoel hebt dat er iets aan de hand is en je het daar met haar over wil hebben. Dit pil verhaal is naar mijn idee nogal onzin, als ze zou willen was ze wel begonnen want tijd zat gehad. Dus blijkbaar is er een andere reden.
Wat is jullie afkomst eigenlijk? Zijn jullie (of zij alleen) erg gelovig toevallig en wil ze daarom maagd blijven? Hoewel ik zelf anale seks ook seks vind heb ik weleens gehoord dat sommige gelovige dat anders zien en daarom anaal wel willen want dan blijft het maagdenvlies intact. En anaal moet ook met een condoom. Ook via anale seks kun je een soa krijgen!
Wat is jullie afkomst eigenlijk? Zijn jullie (of zij alleen) erg gelovig toevallig en wil ze daarom maagd blijven? Hoewel ik zelf anale seks ook seks vind heb ik weleens gehoord dat sommige gelovige dat anders zien en daarom anaal wel willen want dan blijft het maagdenvlies intact. En anaal moet ook met een condoom. Ook via anale seks kun je een soa krijgen!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
dinsdag 14 maart 2017 om 16:41