Vraagje over de pil

14-03-2017 13:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het advies &hulp

Topic mag weg
Bijsluiter lezen.
Je kunt op ieder moment beginnen. Het is wel zo dat je dan de eerste maand niet goed beschermd bent en het dan dus nog gewoon veilig zou moeten doen. Na de eerste maand ben je beschermd tegen zwangerschap. Dus wat ze zegt klopt niet.

En in 6 maanden is ze vast al een keertje ongesteld geworden. Ik zou een condoom blijven gebruiken als ik jou was. Ook als ze aan de pil is of zegt te zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Geen idee, lees de bijsluiter eens.
Hebben jullie nu al wel seks dan? Of wil ze daarmee wachten totdat ze aan de pil is begonnen.

Hoe oud zijn jullie btw?
Of je vriendin neemt je vreselijk in de zeik, of ze is al 8 maanden niet ongesteld geweest.

Voor dat laatste zal ze dan eens dringend naar de huisarts moeten.

Topic mag weg
Misschien wil ze niet aan de pil?

Heb je wel eens met haar besproken hoe zij over seks en anticonceptie denkt?
Er bestaat zoiets als een condoom.

En anaal is ook sex, dus maagd is ze niet meer. En ook dat moet met een condoom.
Ze kan niet lezen of weet ze niet dat er een bijsluiter bij de pil zit?

En ze wil nog geen seks, maar wel anaal. Ik word oud.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zou toch eens met z'n tweeën een gesprek over dit onderwerp hebben.

Nu hangt het allemaal maar in de lucht.
Heb je wel eens doorgevraagd? Of aangegeven dat je het idee hebt dat er iets anders speelt?

Je weet dat ze iedere maand ongesteld is dus of het waar is of niet wat ze zegt over de pil, ze had al 8x kunnen beginnen.
En dan wel anaal gaan? vind ik wel heel bijzonder eigenlijk.

Speelt er bij je vriendin misschien een religie-dingetje m.b.t. seks?
quote:himalaya schreef op 14 maart 2017 @ 14:06:

En ze wil nog geen seks, maar wel anaal. Ik word oud.Kan ook zijn dat hijze geen vagina heeft. Heb je dat al eens gecontroleerd TO?
Ik denk dat je het beste op een rustig moment (als je dus niet met seks bezig bent) eens met haar in gesprek kan gaan over seks en voorbehoedsmiddelen. Rustig aangeven dat je het gevoel hebt dat er iets aan de hand is en je het daar met haar over wil hebben. Dit pil verhaal is naar mijn idee nogal onzin, als ze zou willen was ze wel begonnen want tijd zat gehad. Dus blijkbaar is er een andere reden.

Wat is jullie afkomst eigenlijk? Zijn jullie (of zij alleen) erg gelovig toevallig en wil ze daarom maagd blijven? Hoewel ik zelf anale seks ook seks vind heb ik weleens gehoord dat sommige gelovige dat anders zien en daarom anaal wel willen want dan blijft het maagdenvlies intact. En anaal moet ook met een condoom. Ook via anale seks kun je een soa krijgen!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Het lijkt erop dat ze schrik heeft om zwanger te geraken en de pil niet vertrouwt. Heb je dat al eens met haar besproken?
Natuurlijk kun je altijd beginnen maar is die niet meteen betrouwbaar maar 100% betrouwbaar wordt het nooit dus als je vriendin heel bang is om zwanger te worden dan geen sex of sex met condoom en de pil...
Gebruik pil en condoom. Voor jullie gemoedrust en voor de veiligheid. En zeker aan haar vragen hoe zij er over denkt. 'Goh vriendin ik merk de laatste tijd dat het plan om de pil te gaan slikken een dingetje is voor je. Kun je me vertellen waarom?'

Topic mag weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven