wachten op uitslag NIPT
maandag 10 augustus 2015 om 17:09
Hallo,
Vandaag heb ik in het Lucas Andreas ziekenhuis bloed af laten nemen voor de NIPT test. Dit wordt door een koerier opgehaald, en naar Antwerpen gebracht, en daarna naar California gebracht. Over maximaal 14 dagen krijgen we de uitslag. Spannend!
Wij krijgen een tweeling, waardoor de uitslag 90% betrouwbaar is, ipv 99,9%.
Wie wacht er nog meer op de uitslag?? Of wie heeft er al een uitslag gekregen, en hoe snel was dat?
Vandaag heb ik in het Lucas Andreas ziekenhuis bloed af laten nemen voor de NIPT test. Dit wordt door een koerier opgehaald, en naar Antwerpen gebracht, en daarna naar California gebracht. Over maximaal 14 dagen krijgen we de uitslag. Spannend!
Wij krijgen een tweeling, waardoor de uitslag 90% betrouwbaar is, ipv 99,9%.
Wie wacht er nog meer op de uitslag?? Of wie heeft er al een uitslag gekregen, en hoe snel was dat?
maandag 10 augustus 2015 om 17:46
Het is een twee-eiige tweeling. Geen afwijkende combinatietest, maar wij willen niet tot week 13 wachten, dan nog moeten zoeken naar plek voor nipt-test, daar weer twee weken op wachten... Dan zit je in week 16 voor je iets meer weet. Daarom nu zelf een nipt-test geregeld.
Nemo26, heb jij meegedaan aan het Trident onderzoek?
En we zijn inderdaad heel blij met onze tweeling
Nemo26, heb jij meegedaan aan het Trident onderzoek?
En we zijn inderdaad heel blij met onze tweeling
maandag 10 augustus 2015 om 19:27
Leuketas, dat is snel!! Ik dacht dat ik pas na een week moest gaan stressen...
Mijn bloed wordt morgen pas naar Antwerpen vervoerd, dus iig een dagje vertraging. Vanaf volgende week maandag of dinsdag dus mijn mail eindeloos vaak checken...
Wat fijn dat jouw uitslag goed was. Nu dus zo'n 20 weken zwanger?
En Nemo26; wat top dat je een gezonde zoon hebt!! Het is allemaal zo spannend he. Positieve verhalen zijn fijn om te horen
Mijn bloed wordt morgen pas naar Antwerpen vervoerd, dus iig een dagje vertraging. Vanaf volgende week maandag of dinsdag dus mijn mail eindeloos vaak checken...
Wat fijn dat jouw uitslag goed was. Nu dus zo'n 20 weken zwanger?
En Nemo26; wat top dat je een gezonde zoon hebt!! Het is allemaal zo spannend he. Positieve verhalen zijn fijn om te horen