Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
Pff, krijg net een sms van vriend dat zijn telefoon bijna leeg is en hij kan hem daar in de rimboe niet opladen natuurlijk.. En we moeten nog een week! Maar hij mist me wel, schreef hij net
Ego: gisteren bij een vriendin. Zij zei: het zou niet best zijn als het condoom een keer zou scheuren, dan vrees ik het ergste (over haar en vriend, ze denkt erg vruchtbaar te zijn). Ik dacht: waarom? als dat ons gebeurde, helemaal niet erg hoor! Pfff.. rammels..
Alle reacties Link kopieren
@ Hop: oh wat spannend, veel succes!

@ Kinderwens: grappig dat dat zo verschillend is wanneer dat ontstaat.

@ Sealight: tja euh mijn vriend komt uit nogal een rijk nest. En met onze studies (geneeskunde en fiscaal recht) zullen wij echt wel 3x modaal verdienen over 10 jaar (samen dan hè). Maar nu nog even niet.

Maar goed, ja over 3 jaar zou leuk zijn

@ Goldstrike: gefeliciteerd! Met allebei. Wat leuk, 10 jaar samen!

@ Snoep: goh het AvL... Wat heeft je moeder, of wil je dat niet zeggen? Heel veel succes. En beterschap voor jou en je moeder!

@ Uk: nog even in spanning dan, wb baan en vriend!

@ hier: mijn kindjes zitten alledrie te smikkelen van chocolademousse. De jongste heeft leren staan en lopen aan de hand sinds ik op vakantie ben geweest! Zo gek hoe snel dat gaat. Hij is eenkennig geworden dus toen z'n ouders weggingen was het drama maar hij zit nu al naar me te lachen en op z'n Donald Duck's te praten haha hij zegt kgggsssjjj lkggssssjjjj pfffffffff en dan keihard lachen met zo'n big smile <3 hij is zo schattig
Ik hoor je hier rammelen kapitein;-)

Uk fijn dat je vriend je mist! Hopelijk is dag weekje zo voorbij:)
Ik heb gewoon opeens 3 smsjes van hem op één avond.. Dat is niks voor hem ;)
Ah Uk! Wat fijn! 3 smsjes maar liefst! Haha hij mist je teveel nu denk ik. Echt liet

Haha sealight, de halve wereld hoort mij rammelen! Een van de twee oudere jongetes zei net tegen me: ik moet 's nachts een luier aan he, anders plas ik in mijn bed. En toen zei ik: ja,

Maar ja ongelukjes gebeuren hoor, Poes plast ook wel eens in ons bed (hij is gek van onze katten). Zegt ie: nou dan moet je 'm toch ook een luier aan doen?! smelt

En eerder op de avond zei hij: ik ga mama morgen vertellen dat ik heel goed spaletti heb gegeten want ik had mijn hele bord op en Broer niet! Dus ik zeg: ja je hebt heel goed gegeten, vertel morgen maar aan mama. Kom ik beneden als ze in bed liggen en ga opruimen, onder zijn stoel ligt bijna een heel bord spaghetti, heel zorgvuldig met een lepeltje achter de stoelpoten gegooid toen zijn broertje een driftbui had denk ik

Je moet ook overal op letten met die monsters.

En de oudste twee wilden samen bed en de oudste zei: ja en dan moet je tegen mama zeggen dat we bij Broertje in bed liggen, want dan kan ze ons niet vinden en dan liggen we gewoon hier. Tihihi.

Haha ik heb mijn vriend dat allemaal gesmst, stuurt ie terug: schat, je weet dat kidnappen een misdaad is hè? Haha.
Ik ben weer terug! Heerlijke week gehad! Ik ga nu even een stukje teruglezen (helemaal is niet te doen).
Welkom terug hoe was het?
@ kapitein: Zo leuk die kleintjes. Toen ik studeerde paste ik ook op.

@J22: Helemaal uitgerust?

Vriend was gister weer een beetje vrolijk. Hij verkondigde dat als hij een baan heeft ik 9 maanden later een baby heb en hij een nieuwe auto . Ik denk dat beide iets langer op zich gaan laten wachten. Hij wil een liefhebbers auto kopen waar ik dus niet in mag rijden. Ik heb al gezegt dat ik het prima vind als ik maar een auto heb voor het gezin. Het word ook nog wel even sparen. Toen nog een beetje gekletst over van die plakplaatjes voor autoruiten. Eerst vond hij dat maar niks voor zijn stoere auto, maar later vond hij dat het ook wel weer stoer was om vader te zijn en z'n auto te rijden en dus ook van die beestjes op je raam te hebben .
Hey meiden, even een zwaai van mijn kant. Ik lees elke dag even mee, en er zijn al weer wat nieuwe (trouwe) schrijfsters bij gekomen zie ik, leuk!!!

Ik ben nog aan het twijfelen of ik mezelf uit de tabel haal of niet. Met de rammels ging het best lang goed maar die zijn nu weer zo heftig dat ze me in ver weggie stan zullen kunnen horen.. *zucht* en vriend wilt niet meer zoveel over kinderen praten, hij vindt namelijk dat ik er echt te veel over praat :( dus ik moet toch maar proberen die gedachtes wat meer weg te stoppen.

Ik zal volgende week weer even komen buurten en reageren op een aantal van jullie. Ik typ dit namelijk met mijn mob en dan zie ik jullie berichten niet ;)

Zwaai!!!
@kapitein: whaha, wat een spook! En geniale reactie van je vriend! Leuk he, een stel koters te logeren! Lijkt mij echt geweldig!

@Uk: dan vind hij het vast ook vervelend dat zijn batterij bijna leeg is. Lief dat hij je drie smsjes stuurt. Ik hoop dat je hem niet al te veel gaat missen komende week zonder contact.

@J22: fijn dat je een leuke week gehad hebt! :D

@Inspiratieloos: leuk dat je even om het hoekje komt kijken! Vervelend dat je er met je vriend niet veel over kunt praten. Vooral als de rammels weer zo heftig zijn. Je weet dat je hier altijd je hart mag luchten he? Ondanks dat je minder wilde gaan schrijven. Gedachten wegstoppen kun je wel doen, maar dan komen ze er later veel harder weer uit!

@hier: rammels zijn echt verschrikkelijk op het moment. Maar goed. Ik ga morgen op vakantie, dus ik schrijf een week niet mee. Geen smartphone, dus kan niet op internet! (YES!) Tot volgende week allemaal!
@inspiratieloos; vervelend dat je zo'n last hebt van je rammels. Heb je niet een paar andere dingen (klusjes?) liggen waar je je op af kunt reageren.

@wijnkonijn. Fijne vakantie ! Ja, het zal wel even een zware week worden met radiostilte. Aan de andere kant heb ik het dusdanig druk dat de tijd voorbij vliegt..
@kinderwens, die was er hier wel altijd, maar voor later. Toen ik vriend ontmoette werd die kinderwens opeens concreet. Zelfs voordat we samen waren vond ik al dat hij een leuke en goede vader zou worden.

@goldstrike, mooi jubileum 10 jaar!! en geniet van je vakantie!

@chantilly, wat jammer van die vriendin. Zie het wel veel dat vriendschappen veranderen na je 20e.

@snoep_tomaat, hoe was het gegaan met je moeder?

@wijnkonijn beetje gekke opmerking "dan vrees ik het ergste" ik vraag me dan echt altijd af hoe die relatie dan in elkaar zit. En ook: waarom doe je het dan alleen maar met condooms?

@j22 welkom terug! Geef maar een gil als je er bij wilt op FB (als de anderen akkoord zijn?)

@tara, waarom mag jij niet in die auto rijden?

@inspiratieloos Zwaai!!!

Ik rammel ook weer lekker verder!
@mat: Nou, die relatie zit wel goed hoor! En ze hebben bewust gekozen voor alleen condoom (geen zin in gebruik v hormonen e.d.) en als ze zwanger zou worden zouden ze ook hele blije ouders worden hoor! Maar ze wonen net een week samen en het zou gewoon echt niet uitkomen. Ze zei het ook wat op een lacherige manier hoor, maar bij mij stonden mijn eierstokken meteen weer op scherp.

@kinderwens: die is echt anderhalf jaar geleden pas ontstaan. Ik wilde wel altijd moeder worden, maar niet van mijn eigen kinderen want ik wilde geen bevalling meemaken. Verschrikkelijk leek me dat. Toen vriend in beeld kwam is die wens helemaal verdwenen omdat hij er heel stellig over was. En van mij hoefde het ook niet per se.. Tot anderhalf jaar geleden. Toen gingen we samenwonen en begon mijn nesteldrang. Ik wilde mijn eigen gezinnetje. Gelukkig is hij ook volledig omgeslagen en wil hij nu ook heeel graag (liefst zo snel mogelijk). Dat vind ik nog steeds een Godswonder.

@hier: vandaag facebookbericht van kennis van mij die moeder is geworden vannacht. Incl. foto. Niet goed voor mijn rammels! Verschrikkelijk! Maar ik gun het haar van harte. Het was in het begin van de zwangerschap een tweeling, maar eentje heeft het vrij in het begin al niet overleefd.. Ze kwamen er dus pas achter dat het een tweeling was, toen na het verliezen van het ene vruchtje er nog een ander kloppend hartje te zien was. Bijzonder..

Oké, nu ga ik echt mijn pc afsluiten en vakantie vieren!
Wijnkonijn, hele fijne vakantie! Geniet ervan!

@J22 welkom terug! Fijne week gehad?

@inspiratieloos, zwaai terug! Vervelend dat je vriend vind dat je er teveel over praat. Kijk maat of je wel of niet uit de tabel wil.
@ Mat: Ik mag niet in die auto rijden omdat het geen automaat is of ik moet nog een keer gewoon rijexamen doen en daar heb ik niet zo veel zin in. Bovendien word die auto echt een beetje zijn kindje . Het is ook een sportauto. Wel eentje waar wel een heel gezin in kan, maar ik zie het zelf ook niet zo zitten om te rijden in een auto met 400 pk. Als ik daar een deuk in maak . Ik heb liever een kleine vierdeurs. Eerst komt er dus een gezinsauto en dan mag hij gaan sparen voor het monster.

Ik was vanmiddag even in de stad. Door de hema lopen is trouwens ook erg slecht voor de rammels.
Ik vroeg vandaag aan mijn vriend of ik hem verveel met al mn geklets over kinderen en dat hij het vooral moet zeggen als ik mn waffel moet houden want ik wil hem niet een complex aanpraten.

Maar hij zei dat het wel ok was.

Ik zit hier in het kader van 'doe maar lekker hersenloos chillen' keeping up with the kardashians kijken (hele seizoenen) en dat is NIET goed voor je rammels. Zucht. Ik wil ook een dikke buik. En ik wil ook babykleertjes kopen. En ik wil ook knuffelen met een pasgeboren baby.
@tara oooh zo. Ik dacht dat je vriend je niet in die auto wou laten rijden om andere redenen. Dat zou ik dus niet pikken he Maargoed...mijn vriend heeft mij leren rijden dus alles wat ik doe is zijn schuld.
Ik heb vandaag babykleertjes gemaakt voor mijn vriendin. Is ook niet goed voor je rammels kan ik jullie vertellen! Ik wil ook zulke dingen maken voor mijn eigen baby. Morgen ga ik op kraamvisite.
@chantilly: heb ook ooit een vriendin gehad die alleen maar over zichzelf praatte, zelfs als ik het moeilijk had, en alles moest altijd op haar manier. Kostte me heel veel energie, ben blij dat die vriendschap over is.

@inspiratieloos: als je wilt, mag je hier altijd je hart luchten, maar dat weet je!

@wijnkonijng: fijne vakantie!!!

@kinderwens: ik heb altijd al kinderen gewild. Ik heb al heel lang regelmatig periodes dat ik zeer jaloers kan zijn op kinderwagens e.d. Sinds vriend en ik vorig jaar op zoek waren naar een huis (wat we inmiddels dus ook hebben) waar ook ruimte is voor kinderen, zijn de rammels weinig weggeweest.

@mat: FB??? Heb niet helemaal teruggelezen...
We zitten met het groepje nu ook op een aparte (afgesloten en alles voor je privacy) facebookgroep.
Oh de tering, opeens superveel explosies hier, niet normaal! Volgens mij is er geen vuurwerk ofzo.
Met eigen naam, of heeft iedereen een aparte account aangemaakt?

En niemand van je vriend kan zien dat je er bij zit of op reageert? Of is het een geheime groep?
Oei hop! Niks aan de hand hoop ik!
Wat lief van jullie, ik denk dat ik af en toe nog wel eens me hart zal luchten hier, wie weet schrijf ik de komende tijd weer wat meer. Vinden jullie dit niet vervelend?

Me hart luchten hier werkt wel altijd heel goed! Ik kan er immers met niemand anders over praten, en we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje. Me vriend wilt nog steeds wel kinderen en nog steeds over ongeveer 3 jaar, maar hij wilt er niet zoveel mee bezig zijn als ik ben. En ergens begrijp ik het ook wel, ik heb de rammelende eierstokken en niet hij, hij snapt dus ook echt niet hoe groot deze wens voor mij is.

Ik had van de week een droom dat wij een kindje hadden gekregen, het leek zo echt! Het kindje had de naam gekregen die nu ook op nr 1 staat bij ons, we waren helemaal in de zevende hemel. Maar toen werd ik wakker, en ik kon er niet eens met vriend over praten. Dit vind ik zo klote, ik zit met deze enorme wens en ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor deze in vervulling gaat.... Ik heb een lange tijd geen last gehad van me rammels maar ik word er nu zelfs een beetje verdrietig van. En als toppunt zijn er nu 3 zwangere in mijn omgeving :( ik gun het iedereen, maar mezelf nog het meest... Jaloers kreng dat ik ben Hahaha!

@ Wijnkonijn, heeeeeeele fijne vakantie, lekker van genieten!

@ Hop, super lief dat je dat voor een vriendin hebt gemaakt, en het lijkt mij ook helemaal niet goed voor je rammels. Zou je het dan niet liever zelf willen houden?

@ Mat, i love 'keeping up with the kardashians' haha lekker verstand op 0 en lachen om hun domme acties

@ Tabel, ik heb besloten er nog in te blijven tot dat er een moment komt dat ik echt een lange tijd niet meer geschreven heb, dan haal ik mezelf er wel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven