Wanneer IVF

31-03-2019 19:13 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een topic om mijn gedachten te ordenen:

Wat zouden jullie doen: na 11 zware maanden met veel migraine/overgeven/andere klachten (waarvan de laatste maand een ziekenhuisopname wegens uitdrogingsverschijnelsen), meteen een IVF poging doen of eerst 3 a 4 maanden pauze nemen door aan de pil te gaan (dus klachtenvrij om zo fysiek en mentaal weer wat reserves op te bouwen?

Ik twijfel echt heel erg wat wijsheid is. Op dit moment ben ik mentaal op door het ziek zijn en verlang ik terug naar een bepaalde tijd mijn eigen dingen te kunnen doen zonder rekening houden met ziek zijn, aan de andere kant wil ik zo snel mogelijk zwanger zijn zonder maanden “weg te gooien”. Ik heb met moeite weer een gezond gewicht omdat ik door het vele overgeven en ziek zijn veel was afgevallen.

In mijn omgeving is het lastig sparren omdat niemand mijn situatie goed begrijpt en mijn man alles goed vind: hij ziet mij lijden en legt de keuze bij mij.

Dus ben ik opzoek naar alle voor en tegens qua keuze.

PS commentaar op de keuze voor nu IVF kan achterwege blijven, we hebben goedkeuring van de zorgverzekering vanwege de uitzonderlijke situatie.
Helaas is de poging mislukt, maar de bij-effecten zijn alles waard geweest. Inmiddels 8 weken migraine-vrij. Lijkt wel of mijn cyclus gereset is :).
Wat jammer Leeuw! Ga je wel door voor een volgende poging?
We hebben een rustmaand achter de rug en nog cryo’s. Waarschijnlijk wel, maar de haast is er af en we willen onderzoeken in Duitsland afwachten aangezien ik een dun BMS heb en mijn afweer te sterk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven