Wat deed jij hoogzwanger?
maandag 2 januari 2017 om 20:19
Ik ben benieuwd, liggen alle hoogzwangeren op de bank slechte series te kijken?
Hier ruim 40 weken zwanger en na 1 'activiteit' ben ik op en beland ik op de bank. Ik las ergens dat je tussen de 30 en 40 weken tijdelijk 40 jaar ouder word, zo voelt het wel, ha!
Dus: wat doen jullie hoogzwangeren de gansche dag?
Hier ruim 40 weken zwanger en na 1 'activiteit' ben ik op en beland ik op de bank. Ik las ergens dat je tussen de 30 en 40 weken tijdelijk 40 jaar ouder word, zo voelt het wel, ha!
Dus: wat doen jullie hoogzwangeren de gansche dag?
maandag 2 januari 2017 om 20:23
Niet meer hoogzwanger, maar mijn dagen bestonden uit slapen, eten, douchen, eten, dutje, eten, even naar de winkel rollen voor wat boodschappen, koken, eten, en slapen. Met ergens tussendoor nog iets van een afwas of (zittend) strijken. Maar voornamelijk slapen en eten
En tijdens al dat eten wat lezen of Netflixen.
Oh- en veel plassen. Haha.
En tijdens al dat eten wat lezen of Netflixen.
Oh- en veel plassen. Haha.
maandag 2 januari 2017 om 20:24
maandag 2 januari 2017 om 20:25
maandag 2 januari 2017 om 20:25
Tv kijken, bankhangen, beetje huishouden, rondje wandelen, babykamer binnenlopen en alle schattige kleertjes bekijken, mensen beantwoorden die vragen of de baby er al is, gefrustreerd zijn dat de baby maar niet komt, denken dat de baby never nooit gaat komen en daarna weer tv kijken. Zoiets was het ongeveer..
maandag 2 januari 2017 om 20:26
Leuke vraag! Hier 38 weken zwanger:
7:30 peuter aankleden en ontbijten
8:30 knutselen, puzzelen, spelletjes met peuter
10:00 op de fiets naar de controle bij de Vk (met peuter achterop)
11:00 stofzuigen en dweilen
12:00 lunch, peuter naar bed
13:00 vriendin op de thee
15:00 lopen naar de speeltuin met peuter, samen schommelen en op de wip
17:30 eten koken
19:00 peuter in bad en naar bed
20:00 bijkletsen met man, tv kijken
22:30 naar bed
Tussendoor nog een Poppendrager genaaid (was al bijna klaar) en de was opgevouwen,
7:30 peuter aankleden en ontbijten
8:30 knutselen, puzzelen, spelletjes met peuter
10:00 op de fiets naar de controle bij de Vk (met peuter achterop)
11:00 stofzuigen en dweilen
12:00 lunch, peuter naar bed
13:00 vriendin op de thee
15:00 lopen naar de speeltuin met peuter, samen schommelen en op de wip
17:30 eten koken
19:00 peuter in bad en naar bed
20:00 bijkletsen met man, tv kijken
22:30 naar bed
Tussendoor nog een Poppendrager genaaid (was al bijna klaar) en de was opgevouwen,
maandag 2 januari 2017 om 20:27
Netflix was mijn beste gezelschap. Ik had geen zin meer om te bellen of af te spreken, geen behoefte meer aan sociaal contact. En ik kon de laatste week (40-41) eigenlijk de trap niet meer af of op en aangezien ik in een flat zonder lift woon, is dit wat lastig. Dus ik ben die laatste twee weken nog maar twee keer naar buiten geweest. En toen regende het dus toen was ik er erg snel klaar mee
maandag 2 januari 2017 om 20:29
In het diepvriesvak van AH hangen, ijs eten want hittegolf en treinen naar de vader van mijn dochter... en eten op het strand, corona drinken om weeën op te wekken en 12 uur later geplakt aan de autoruiten van de pijn een uur me terug laten rijden om dezelfde avond te bevallen van het mooiste meiske
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
maandag 2 januari 2017 om 20:37
Had juist bergen energie het derde trimester (eerste trimester eigenlijk alleen moe, moe en nog eens moe. Met het tweede trimester leek er wel een knop om te gaan). Met 37 weken (week 1 van verlof) besloot ik de hal in een andere kleur te verven, vond dat beige geen gezicht meer. Nu vind ik dat best geschift om hoogzwanger nog op een trapladder te staan, home alone. Toen vond ik het prima gaan, had ook geen flinke buik of last van vocht vasthouden dus nog heel mobiel. Een dag later ging ik lekker uitgebreid in bad, kwam er alleen niet meer uit (of bij mijn telefoon). Heb twee uur in koud water liggen wachten (kon maar mondjesmaat bijvullen met warm water want ik kwam ook niet bij de badstop) totdat man thuis kwam. Toen besloot ik om eens rustig aan te doen. De nacht daarop werd zoon geboren.
maandag 2 januari 2017 om 20:44
maandag 2 januari 2017 om 20:49
quote:Leggingdame28 schreef op 02 januari 2017 @ 20:46:
Tot 40 weken "fit". Van lunchen, tot nog een tentamen maken, en fietsen. Bij 40.1 tot en met 40.6 was het "klaar". Alleen nog maar liggen, eten, slapen.
Dit is wel herkenbaar geloof ik! Alleen dan vanaf 36 weken fit tot 39.4 ofzo. Daarna was het wel klaar.
Lemoos, dat klinkt niet grappig, dat koude bad. Was dat van de pijn van het verven?
Tot 40 weken "fit". Van lunchen, tot nog een tentamen maken, en fietsen. Bij 40.1 tot en met 40.6 was het "klaar". Alleen nog maar liggen, eten, slapen.
Dit is wel herkenbaar geloof ik! Alleen dan vanaf 36 weken fit tot 39.4 ofzo. Daarna was het wel klaar.
Lemoos, dat klinkt niet grappig, dat koude bad. Was dat van de pijn van het verven?