Wat denken jullie?

06-12-2015 13:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
Echt afwachten tot donderdag. Sterkte met wachten
quote:HelgaV schreef op 06 december 2015 @ 13:35:

Echt afwachten tot donderdag. Sterkte met wachten

Ja thanks

Is echt heel lastig hahaha, steeds naar de wc gaan kijken of er al bloed is heel vervelend
14 dagen overtijd en geen positieve test? Lijkt me niet dat je dan zwanger bent.

of bedoel je 14 dagen na je eisprong?
Drie opties volgens mij:

1. Je bent niet zwanger en je luteale fase is dit keer wat langer.

2. Je eisprong is dit keer later geweest dan verwacht waardoor de bloedtest nog geen positief effect geeft.

3. Je hebt geen eisprong gehad. Deze lijkt me minst waarschijnlijk als dit je laatste ronde met clomid is. Dan zullen E je toch wel goed ingesteld hebben, lijkt me.

Ik zou uitgaan van optie één dn natuurlijk hopen op twee, al lijkt die kans me wel klein. Succes met je echo (waar ze overigens bij zo een korte termijn weinig op kunnen zien).
je vraagt wat wij denken. Ik denk dat je vraag prima past in het algemene ben ik zwanger topic.
Misschien heeft Canada Goose ook van die kleine schattige warme babypakjes met echte coyote-oortjes op de capuchon.
quote:spinnekop schreef op 06 december 2015 @ 13:54:

14 dagen overtijd en geen positieve test? Lijkt me niet dat je dan zwanger bent.

of bedoel je 14 dagen na je eisprong?

Ik moest 21 november ongesteld worden

Dus ruim 2 weken na mijn nod zit ik nu

Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar vind het zo apart wel eisprong een menstruatie
quote:julie1980 schreef op 06 december 2015 @ 14:04:

Drie opties volgens mij:

1. Je bent niet zwanger en je luteale fase is dit keer wat langer.

2. Je eisprong is dit keer later geweest dan verwacht waardoor de bloedtest nog geen positief effect geeft.

3. Je hebt geen eisprong gehad. Deze lijkt me minst waarschijnlijk als dit je laatste ronde met clomid is. Dan zullen E je toch wel goed ingesteld hebben, lijkt me.

Ik zou uitgaan van optie één dn natuurlijk hopen op twee, al lijkt die kans me wel klein. Succes met je echo (waar ze overigens bij zo een korte termijn weinig op kunnen zien).

Ja ik geloof ook echt niet dat ik zwanger ben hoor, tis meer de vraag wat is er dan aan de hand

Mijn cyclus gaat eindelijk een beetje goed nu dit weer. Kan nergens vinden wel eisprong gehad bevestigd maar geen menstruatie
quote:meaki schreef op 06 december 2015 @ 14:08:

Misschien heeft Canada Goose ook van die kleine schattige warme babypakjes met echte coyote-oortjes op de capuchon.Die heb ik allang in de kast hangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven