Wat denken jullie?
woensdag 22 februari 2017 om 11:07
Gefeliciteerd! Vals positief gebeurt volgens mij bijna nooit.
Het enige dat kan gebeuren is dat je een klein restje HCG traceert van een zwangerschap die al vlak na de bevruchting is afgebroken.
Dit ziet er uit als een positieve test!
Het enige dat kan gebeuren is dat je een klein restje HCG traceert van een zwangerschap die al vlak na de bevruchting is afgebroken.
Dit ziet er uit als een positieve test!
anoniem_63f7c36a78dc0 wijzigde dit bericht op 22-02-2017 11:08
Reden: Ik zei iets wat ik helemaal niet zeker weet
Reden: Ik zei iets wat ik helemaal niet zeker weet
% gewijzigd
woensdag 22 februari 2017 om 11:08
Ik ga zaterdag nog een test doen. Maar naar mijn mening is als je geen hcg in je lijf hebt word de test niet positief. Vorige week dinsdag was hij omo wit en had ook geen indroger.
Maar sommige mensen zeggen dat kruidvat 2v5 vals positief test of indroger of voorgedrukte lijntjes heeft?
Maar sommige mensen zeggen dat kruidvat 2v5 vals positief test of indroger of voorgedrukte lijntjes heeft?
Stay Strong.
woensdag 22 februari 2017 om 11:13
ben je normaliter regelmatig ongesteld? Dan is het feit dat je al 6 dagen over tijd bent samen met dit streepje wel een dikke indicatie dat je zwanger bent! Anders doe je morgenochtend voor de zekerheid een clearblue test? Dit heb ik ook gedaan toen ik na 4 dagen over tijd slechts een heul licht streepje zag - clear blue gaf duidelijk aan dat ik zwanger was , hoop het voor jou ook!
(en ja vals positief komt voor, maar dat zijn echt uitzonderingen!)
(en ja vals positief komt voor, maar dat zijn echt uitzonderingen!)
happiness = reality - expectations
woensdag 22 februari 2017 om 11:15
woensdag 22 februari 2017 om 11:16
woensdag 22 februari 2017 om 11:33
woensdag 22 februari 2017 om 11:54
quote:Melss schreef op 22 februari 2017 @ 11:15:
Jaa hij is op de orginele foto ook lichter hoor vandaar de onzekerheid...... zaterdag ochtend doe ik nog een testje.
Ik at net een boterham met pindakaas wat ik normaal echt lekker vind, maar bah wist niet dat dat zo goor kon zijn Gefeliciteerd!, mij lijkt dat je niet meer moet twijfelen. overtijd, positieve test en dit! Mijn smaak was ook volledig veranderd tijdens de zwangerschap. Alles wat ik voordoen heerlijk vond was afschuwelijk en andersom net het zelfde. hihi, blij dat dat na de bevalling weer is gekeerd!
Jaa hij is op de orginele foto ook lichter hoor vandaar de onzekerheid...... zaterdag ochtend doe ik nog een testje.
Ik at net een boterham met pindakaas wat ik normaal echt lekker vind, maar bah wist niet dat dat zo goor kon zijn Gefeliciteerd!, mij lijkt dat je niet meer moet twijfelen. overtijd, positieve test en dit! Mijn smaak was ook volledig veranderd tijdens de zwangerschap. Alles wat ik voordoen heerlijk vond was afschuwelijk en andersom net het zelfde. hihi, blij dat dat na de bevalling weer is gekeerd!
woensdag 22 februari 2017 om 12:07
quote:poppemieken schreef op 22 februari 2017 @ 11:54:
[...]
Gefeliciteerd!, mij lijkt dat je niet meer moet twijfelen. overtijd, positieve test en dit! Mijn smaak was ook volledig veranderd tijdens de zwangerschap. Alles wat ik voordoen heerlijk vond was afschuwelijk en andersom net het zelfde. hihi, blij dat dat na de bevalling weer is gekeerd!Hahaha wat grappig allemaal hihi, het is gewoon dat ik bang ben voor en teleurstelling..... had vanmorgen wel buikpijn maar geen menstruatie pijn en geen bloed dus dat geeft moed!
[...]
Gefeliciteerd!, mij lijkt dat je niet meer moet twijfelen. overtijd, positieve test en dit! Mijn smaak was ook volledig veranderd tijdens de zwangerschap. Alles wat ik voordoen heerlijk vond was afschuwelijk en andersom net het zelfde. hihi, blij dat dat na de bevalling weer is gekeerd!Hahaha wat grappig allemaal hihi, het is gewoon dat ik bang ben voor en teleurstelling..... had vanmorgen wel buikpijn maar geen menstruatie pijn en geen bloed dus dat geeft moed!
Stay Strong.