Weeën of gewoon krampen..
maandag 6 november 2017 om 14:45
Hoi dames..
Ik ben nu 38.4 zwanger.. en sinds vannacht erge krampen die komen en gaan..
Nu ben ik sinds 2 uurtjes aan het timen..
Er zit steeds 5 min tussen en ze duren ongeveer 50sec
Hoe hebben jullie het begin ervaren ??
Is dit het begin?
Ik ben nu 38.4 zwanger.. en sinds vannacht erge krampen die komen en gaan..
Nu ben ik sinds 2 uurtjes aan het timen..
Er zit steeds 5 min tussen en ze duren ongeveer 50sec
Hoe hebben jullie het begin ervaren ??
Is dit het begin?
anoniem_358276 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 15:07
21.88% gewijzigd
maandag 6 november 2017 om 15:17
Madelief1987 schreef: ↑06-11-2017 14:46Het kunnen weeen zijn Als ze regelmatig komen en niet afzakken na bijv een warme douche.
Ook als ze wel afzakken onder de douche kunnen het weeën zijn hoor. Hier hielden de weeën helemaal op onder de douche, dus dacht mijn man dat het vals alarm was. Anderhalf uur later lag zoon op mijn buik.
Ergens weet je het zelf ineens heel goed als het serieus wordt. Bij mijn eerste had ik man op zijn werk gebeld en gezegd dat hij rekening moest houden met een aanstaande bevalling maar dat hij gerust zijn dag kon uit werken. Bij de tweede werd ik wakker, en wist gewoon dat hij beter niet meer naar zijn werk kon gaan.
maandag 6 november 2017 om 15:45
maandag 6 november 2017 om 17:22
*bouwt tribune*Wendyspijkers schreef: ↑06-11-2017 15:45Verloskundige gebeld.. het kan van alles zijn maar darm krampen geloofde ze niet zo omdat er regelmaat in zitals het toeneemt in pijn moet ik terug bellen... zojuist een lekker hete douche gepakt en t zakt een beetje..
Spannend allemaal..
Zou het dan echt gaan gebeuren..
Zet hem op Wendy! Ik ben ook jaloers, achter mijn dikke 28-weken buik!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.