Weeën of gewoon krampen..

06-11-2017 14:45 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames..

Ik ben nu 38.4 zwanger.. en sinds vannacht erge krampen die komen en gaan..

Nu ben ik sinds 2 uurtjes aan het timen..

Er zit steeds 5 min tussen en ze duren ongeveer 50sec

Hoe hebben jullie het begin ervaren ??
Is dit het begin?
anoniem_358276 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 15:07
21.88% gewijzigd
Het kunnen weeen zijn Als ze regelmatig komen en niet afzakken na bijv een warme douche.
Ik zou de verloskundige even bellen om te overleggen, maar mij klinkt het wel als weeen in de oren, vooral als ze zo regelmatig zijn.
zou kunnen dat het gaat beginnen maar daar kan je verloskundige natuurlijk veel meer over vertellen. succes!
Klinkt als weeën! Zit er een duidelijke piek in?
Klinkt als weeen. Maar dit is typisch een vraag voor de verloskundige en niet een anoniem internet forum.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Is je forumnaam trouwens je echte naam? Lijkt me niet echt handig, aangezien je dan nu wel vrij herkenbaar bent voor je omgeving, voornaam, achternaam en zwangerschapsduur.
Ik zou ook even bellen, inderdaad. Wel een mooie formulering: Het duurt ongeveer 56 seconden. Dat klinkt alsof je een timer hebt die ze graag zouden hebben bij het WK schaatsen, zo nauwkeurig. Succes met je bevalling ;-)!
Ik stem op weeen :) Als ze onder de douche erger worden, is het hoogstwaarschijnlijk begonnen. Maak er wat moois van!
Ik gok dat het echte weeën zijn. Zet hem op!
Madelief1987 schreef:
06-11-2017 14:46
Het kunnen weeen zijn Als ze regelmatig komen en niet afzakken na bijv een warme douche.

Ook als ze wel afzakken onder de douche kunnen het weeën zijn hoor. Hier hielden de weeën helemaal op onder de douche, dus dacht mijn man dat het vals alarm was. Anderhalf uur later lag zoon op mijn buik.

Ergens weet je het zelf ineens heel goed als het serieus wordt. Bij mijn eerste had ik man op zijn werk gebeld en gezegd dat hij rekening moest houden met een aanstaande bevalling maar dat hij gerust zijn dag kon uit werken. Bij de tweede werd ik wakker, en wist gewoon dat hij beter niet meer naar zijn werk kon gaan.
Oh en succes natuurlijk. Ik wens je een voorspoedige bevalling.
Ik ben vandaag ook 38.4 en ik barst van jaloezie. Het klinkt mij echt als weeën in de oren en ik kan niet wachten tot deze zwangerschap klaar is. Succes met de bevalling! :rose:
Succes !! :D
Klinkt wel als weeën als er regelmaat in zit. Voorweeen kan natuurlijk ook heel goed, maar dan neemt het af. Echte weeën zullen alleen maar toenemen. Succes met je naderende bevalling!
Stess_ schreef:
06-11-2017 15:18
Ik ben vandaag ook 38.4 en ik barst van jaloezie. Het klinkt mij echt als weeën in de oren en ik kan niet wachten tot deze zwangerschap klaar is. Succes met de bevalling! :rose:
Hier vandaag 37 weken en ik ben ook stikjaloers :-)
Verloskundige gebeld.. het kan van alles zijn maar darm krampen geloofde ze niet zo omdat er regelmaat in zit🙈 als het toeneemt in pijn moet ik terug bellen... zojuist een lekker hete douche gepakt en t zakt een beetje..

Spannend allemaal..

Zou het dan echt gaan gebeuren..
Wendyspijkers schreef:
06-11-2017 15:45
Verloskundige gebeld.. het kan van alles zijn maar darm krampen geloofde ze niet zo omdat er regelmaat in zit🙈 als het toeneemt in pijn moet ik terug bellen... zojuist een lekker hete douche gepakt en t zakt een beetje..

Spannend allemaal..

Zou het dan echt gaan gebeuren..
*bouwt tribune*

:cheer:

Zet hem op Wendy! Ik ben ook jaloers, achter mijn dikke 28-weken buik!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat spannend.. laat je nog wat van je horen? Of het vals alarm is/was of als je babynieuws hebt? Succes in ieder geval! Zet 'm op!
Oh spannend zeg, klinkt als weeën. Heel veel succes!
Ik Ben ook jaloers. Overmorgen ben ik 40 week.
Ben ook zo onzeker over alle steekjes en krampjes die ik voel.
Hoe is het nu TO ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven