Welke app voor weeën timen?

27-11-2015 19:42 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heel gerichte, praktische vraag: welke weeën-app gebruikten jullie en was die naar tevredenheid?

En daarnaast: meet je een wee van begin pijn/druk tot eind pijn/druk of van eind pijn/druk tot eind pijn/druk van de volgende? Ik kan het niet duidelijker uitleggen, behalve misschien: meet je de pijn zelf en op welk tijdstip en hoe lang je dat voelde en bekijk je zo de intervallen of meet je juist de hele periode waarbinnen er een tijdje pijn/druk was en houd je dus twee dingen bij?

Oh ja, ik weet dat ik ook een papiertje kan gebruiken, maar manlief wil zo graag een app
Je kunt ook de timer op je telefoon gebruiken.
anoniem_63fdb806c8c36 wijzigde dit bericht op 27-11-2015 19:44
Reden: :)
% gewijzigd
klopt, maar manlief wil zo graag een app

En als het zover is en niet handig, komt de stopwatch en het papiertje ook gewoon tevoorschijn hoor, dan ziet hij zelf ook wel dat die app niet noodzakelijk is
Weeëntimer Brabbels gebruikte ik....
Ik gebruikte de stopwatch op de telefoon.
Ik keek op de wekker.
En hoe hebben jullie de weeën gemeten dan? Zie de vraag eronder
Ik had Contraction Timer Lite. Is gewoon een stopwatch. Je kunt er geinige grafiekjes van maken. Toen mn weeen te erg en snel werden werd ik wat agressief van mn mans behoefte om de weeen zo accuraat vast te leggen en heb telefoon verbannen.

Oh en ik mat het eerste: van 'auwie' tot 'thank god'.
Hoeveel weken ben je nu lionlily?
Ik keek op teletekst:)
quote:lionlily schreef op 27 november 2015 @ 19:45:

klopt, maar manlief wil zo graag een app

En als het zover is en niet handig, komt de stopwatch en het papiertje ook gewoon tevoorschijn hoor, dan ziet hij zelf ook wel dat die app niet noodzakelijk is

Papiertje en stopwatch? Waarom wil je dat zo precies gaan bijhouden? Ik keek gewoon op de klok om te zien hoeveel tijd er ongeveer tussen zat, als ze op gegeven moment steeds sneller komen merk je dat vanzelf wel.

Ik wist eigenlijk niet eens dat daar apps voor zijn, had daar ook echt niet over nagedacht (al zijn er tegenwoordig overal apps voor).

Maar kijken hoeveel tijd er tussen de weeën zit doe je door de tijd te nemen van het begin van wee één tot het begin van wee twee, begin van wee twee tot begin van wee drie, enz.
start kramp = timer aan

kramp ophouden = stoppen
quote:_blabla_ schreef op 27 november 2015 @ 19:52:

[...]

Papiertje en stopwatch? Waarom wil je dat zo precies gaan bijhouden? Ik keek gewoon op de klok om te zien hoeveel tijd er ongeveer tussen zat, als ze op gegeven moment steeds sneller komen merk je dat vanzelf wel.

Ik wist eigenlijk niet eens dat daar apps voor zijn, had daar ook echt niet over nagedacht (al zijn er tegenwoordig overal apps voor).

Maar kijken hoeveel tijd er tussen de weeën zit doe je door de tijd te nemen van het begin van wee één tot het begin van wee twee, begin van wee twee tot begin van wee drie, enz.Maar dan weet je toch juist niet hoeveel tijd er tussen de weeen zit?
Grappig om te lezen dat de mannen bij jullie de weeën timeden. Ik heb het gewoon zelf gedaan, een half uurtje. Toen ik een half uurtje had getimed en zag dat ze netjes om de 5 minuten kwamen heb ik mijn man pas wakker gemaakt...
Volgens mij heb ik nu ook al drie verschillende manieren om te timen gelezen
Haha, allemaal anders dus. Ik hoef het zelf niet zo krampachtig bij te houden hoor, maar man is een beetje gespannen en wil het graag goed doen. Dus dan geeft een app hem wat houvast, denk ik.

En ik ben nu 39+5 en het voelt alsof het begint dus daarom probeer ik even snel nog wat input te krijgen van ervaringsdeskundigen

Neem het allemaal niet te serieus, het is fijn om even te neuzen in de apps en het eventueel te laten varen als het niet uitkomt, handig is, of te snel gaat
Oh, spannend lion! Wie weet dus over een x aantal uur de kleine ein-de-lijk in je handen. Succes sowieso!
Die contraction timer is trouwens duidelijk ontworpen door een vent. Ik wilde m graag hebben in het kader van 'alles bijhouden/ totale controle is goed'...maar na een paar ur op zo'n schermpje tikken zag ik de nutteloosheid er van in. Toen ging man het doen en toen was ik er klaar mee. Over 25 weken ga ik het wat ontspannener benaderen
O Lion laten we het hopen!!!
Een app? Djeez, hoe deed men dat voor de smartphones...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Jaaaa, eindelijk! Bijna drie jaar op deze Welp moeten wachten. Ik kan bijna niet meer wachten
Man wil een app?

Is man dan niet veel trotser als hij zelf alle mogelijkheden naast elkaar legt en uiteindelijk zelf op een knopje drukt? Daar heb jij toch helemaal geen zin in als je aan het bevallen bent?

Ik moet er eigenlijk wel om lachen. Een app voor weeën.
Ik werd wakker en ineens was iedereen allergisch, vooral voor ware balans.
Oeeh Lion ben benieuwd of het echt zo ver is.

Ik denk aan je! Succes.
quote:lionlily schreef op 27 november 2015 @ 19:58:

Jaaaa, eindelijk! Bijna drie jaar op deze Welp moeten wachten. Ik kan bijna niet meer wachten

Dus komende dagen afwezigheid is een goed teken? Of ga je een snelle forumupdate geven?
quote:Derpina schreef op 27 november 2015 @ 20:01:

Oeeh Lion ben benieuwd of het echt zo ver is.

Ik denk aan je! Succes.Ah, lief van je Derpina, ik ben ook heel benieuwd! Ik hoop het ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven