Windei ervaringen

08-02-2020 09:56 30 berichten
Sinds woensdag weet ik dat ik zwanger ben van een windei. De bevruchting heeft plaatsgevonden, de cellen hebben zich gedeeld en de cellen voor de vruchtzak hebben hun taak uitgevoerd. Het is een prachtige grote vruchtzak. Maar die is helemaal leeg. De cellen voor de embryo zijn niet verder gedeeld. Ik ben nu 8,5 ‘zwanger’.

Waar ik mij eerst moe voelde maar dit prima vond omdat het voor een goed doel was namelijk zwangerschap, voel ik nu als of ik al mijn energie verspil aan een zwart gat. Groeipijnen maken mij nu ziek en verdrietig. Mijn buik doet pijn.

Maandag kan ik bij de gynaecoloog terecht om opties te bespreken. Ik heb geen interesse om verder af te wachten. Misoprostol leek mij niks maar een curettage lijkt mij ook weer zo wat.

Aan de ene kant ben ik blij dat er nooit wat gegroeid is en aan de andere kant willen we graag een kindje en voelt dit als een gemiste kans :(

Ik dacht eerst dat ik het wel kon handelen maar nu heb ik toch de behoefte om te praten. Wie heeft er ervaring met een windei?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag!
Hoe gaat t nu met je Beatea?
Bedankt voor jullie support :heart:

Het ging allemaal heel vlotjes. Ik mocht gelijk omkleden toen ik mij aanmeldde en stond 3 uur later weer buiten :thumbsup: Ik had een algehele narcose en ik vond het allemaal prima. Ik voelde mij na de operatie eindelijk leeg en had eindelijk geen pijn meer. En geen bloed meer! Ja wat druppels helder rood maar dat is niks ;)

Mocht het nog eens voorkomen dat ik een miskraam krijg wil ik 1 dosis cytotec om de boel los te maken en de dag erna een curretage. Dan in de baarmoeder(mond) al lekker week van de pillen maar loop ik niet een hele week met een bloedpoel, pijn en krampen. Dit ga ik echt niet nog een keer zo doen als afgelopen week :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed is verlopen en dat je geen pijn meer had! Ben je nog moe van de narcose?
Ik ben nog wel moe maar weet niet of dat van de narcose is :-? De verplegers hadden vooraf verteld dat ik wakker zou worden van de narcose en dan weer in slaap zou vallen. Maar ik was eigenlijk gelijk helemaal wakker. Verplegers op de uitslaapzaal liepen ook telkens voorbij om te kijken of ik al weer in slaap was gevallen :-D



Bedankt voor jullie ervaringen en steun :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven