zondag 42 weken

18-11-2016 06:58 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar dagen ben ik 42 weken zwanger en dat wil zeggen dat ik dan word overgedragen van de verloskundige naar de gyneacoloog en ik ingeleid word in het ziekenhuis.

Ik ben op zoek naar ervaringen, ik zie er namelijk tegenop. Je hoort vaak horrorverhalen over weeënstormen of juist dat het heel erg lang duurt vergeleken met normale bevallingen.

Of ben jij juist toch nog op de valreep spontaan bevallen? Geef me moed
Moest me maandag om 10 uur melden in het ziekenhuis, met 42+1, zondagnacht begon onverwacht toch de bevalling, op het moment dat ik me moest melden is ze geboren.
Jullie verhalen geven me allemaal moed. Zowel de verhalen dat het nog kan als de ingeleiden. Dankjewel!

Ik wacht nog maar verder rustig af
Succes met de allerlaatste loodjes TO!
Bij mij zijn ze eerst rustig begonnen met het breken van de vliezen voordat ik aan het infuus zou gaan. Dat bleek voldoende, binnen anderhalf uur was kind er al!
Ook ik ben 2x ingeleid, al wel wat ontsluiting dus direct aan het infuus. De eerste keer heel heftig geweest, voor ruggenprik gekozen en dat had ik uren eerder moeten doen. De tweede keer dus direct met het infuus de ruggenprik laten zetten en dat was appeltje eitje.

Ik vond het trouwens ook achteraf erg naar dat zodra je medisch bent je vk er niet bij is en vanuit het ziekenhuis er ook niet iemand is die je blijft begeleiden.
Succes! Ik was het zo zat die 41e week dat de bevalling an sich al gewoon een opluchting was haha
Succes met het wachten!!!!
quote:Protocol schreef op 18 november 2016 @ 09:42:

Succes! Ik was het zo zat die 41e week dat de bevalling an sich al gewoon een opluchting was haha

Herkenbaar! Ik had 2x een droomkraamweek, volgens mij vooral omdat ik zoooo blij was dat de zwangerschap er eindelijk op zat

Zet hem op TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven