Zou het dan toch...

09-08-2015 23:59 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ja dit is weer zo een topic met de vraag ben ik zwanger

Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen. Ik heb afgelopen woensdag de laatste dag van mijn menstruatie gehad, dus ik had mij er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger was.

Vandaag had ik toch wat lichtbruine afscheiding en dacht laat ik eens een ovulatietest doen. Deze was knalpositief wat ik heel vreemd vond zo vlak na een menstruatie. Je hoort wel vaker dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden en laat ik nou heel toevallig nog een kv 2v5 hebben liggen. Deze heb ik dus net gedaan en ja hoor binnen de 5 minuten is er een licht streepje tevoorschijn gekomen, maar ook een horizontale streep erdoorheen.

Zou heel graag jullie mening willen, weet alleen niet hoe ik een link van een foto kan plaatsen.
Gefeliciteerd!
Dankjewel dames!! Ben helemaal in de wolken
Ohhh wat fijn! Gefeliciteerd! Prachtig nieuws! Geniet er van :-)
Weer een update van mij.

Het is weer niet goed gegaan. Ben zondagnacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis en maandag geopereerd aan een BBZ. Mijn rechter eileider is verwijderd waar het vruchtje van 6 weken in zat. Nu begint het lichamelijke en psychische herstel..

27 februari moet ik terug naar mijn arts om het vervolgtraject te bespreken...
He nee, wat verschrikkelijk, ik vind het echt heel erg voor jullie, ben zelf net 6 weken en heb ookal een paar miskramen achter de rug dus ik leef echt enorm met jullie mee, verschrikkelijk
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Ach nee toch. Wat vreselijk voor jullie. Sterkte.
Ach, wat verdrietig. Ik zat met een glimlach pagina 3 van dit topic te lezen tot ik bij je laatste post kwam.... Veel sterkte.
Oh wat naar. Ik ben twee maanden geleden geopereerd met 8 weken aan een bbz. Gelukkig heb je nog een eileider die het werk over gaat nemen. Komt goed, het verdriet slijt. Geef het een plekje in je hart. Je draagt de littekens van de mama van een engeltje
En oh ik had ook clomid gebruikt en ben daar gelukkig weer snel mee mogen beginnen. De bbz was mijn 1e x clomid, bij jou ook toch?
Sterkte to, weet ook hoe het is, hoop voor dat je snel een goede zwangerschap mag hebben
Ach lieve analist... Wat een schok als je alles verwacht je dan een BBZ krijgt. Verschrikkelijk! De tip die ik je kan meegeven is om jezelf tijd te gunnen om te huilen, te verwerken en te genezen... Heel veel sterkte vrouw 🌹
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Ah nee, wat ontzettend rot voor jullie! Een hele dikke knuffel van mij en veel sterkte gewenst
Dankjewel voor de lieve berichten

Spinnekop: dit was idd mijn eerste ronde clomid.

Voor nu moet ik even de tijd nemen om dit te verwerken en te genezen van de operatie. Merk toch wel dat dit er flink inhakt...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dag dames,

Nou ik heb weer positieve testen in mijn handen en ben wonder boven wonder weer zwanger. Ik durf nog niet echt blij te zijn. Krijg volgende week gelukkig een extra vroege echo om weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Pff echt heel spannend dit...
Wow... Dat heb je dit keer snel gedaan...

Drie keer is scheepsrecht!

Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar...
Ik duim voor je Analist!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Spannend. Ik duim voor je!
Ik duim mee
Dankjewel dames
Spannend! Ik duim voor je!
Spannend zeg

Van harte gefeliciteerd !!!
Spannend! Ik duim voor je!
I may be young, but I'm not dumb.
Analist, lees je topic voor het eerst nu. Zo gek om het allemaal te zien... van die blijdschap over een positieve test, naar dat het toch helaas misging. Op de volgende pagina las ik met opluchting dat het weer gelukt was, om daarna te lezen over de BBZ :(. Verwachtte daarna geen goed nieuws meer omdat de bbz zo recent was, maar toch wel goed nieuws Ik zou het je ontzettend gunnen na alles en hoop echt dat alles goed blijft gaan! Heel veel succes / plezier met jouw vroege echo volgende week en ik hoop dat je snel van jouw zwangerschap mag / durft te genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven