Zou het dan toch...
zondag 9 augustus 2015 om 23:59
Hallo dames,
Ja dit is weer zo een topic met de vraag ben ik zwanger
Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen. Ik heb afgelopen woensdag de laatste dag van mijn menstruatie gehad, dus ik had mij er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger was.
Vandaag had ik toch wat lichtbruine afscheiding en dacht laat ik eens een ovulatietest doen. Deze was knalpositief wat ik heel vreemd vond zo vlak na een menstruatie. Je hoort wel vaker dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden en laat ik nou heel toevallig nog een kv 2v5 hebben liggen. Deze heb ik dus net gedaan en ja hoor binnen de 5 minuten is er een licht streepje tevoorschijn gekomen, maar ook een horizontale streep erdoorheen.
Zou heel graag jullie mening willen, weet alleen niet hoe ik een link van een foto kan plaatsen.
Ja dit is weer zo een topic met de vraag ben ik zwanger
Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig om een kindje te krijgen. Ik heb afgelopen woensdag de laatste dag van mijn menstruatie gehad, dus ik had mij er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger was.
Vandaag had ik toch wat lichtbruine afscheiding en dacht laat ik eens een ovulatietest doen. Deze was knalpositief wat ik heel vreemd vond zo vlak na een menstruatie. Je hoort wel vaker dat een positieve ovulatietest ook op een zwangerschap kan duiden en laat ik nou heel toevallig nog een kv 2v5 hebben liggen. Deze heb ik dus net gedaan en ja hoor binnen de 5 minuten is er een licht streepje tevoorschijn gekomen, maar ook een horizontale streep erdoorheen.
Zou heel graag jullie mening willen, weet alleen niet hoe ik een link van een foto kan plaatsen.
woensdag 3 februari 2016 om 16:01
Weer een update van mij.
Het is weer niet goed gegaan. Ben zondagnacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis en maandag geopereerd aan een BBZ. Mijn rechter eileider is verwijderd waar het vruchtje van 6 weken in zat. Nu begint het lichamelijke en psychische herstel..
27 februari moet ik terug naar mijn arts om het vervolgtraject te bespreken...
Het is weer niet goed gegaan. Ben zondagnacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis en maandag geopereerd aan een BBZ. Mijn rechter eileider is verwijderd waar het vruchtje van 6 weken in zat. Nu begint het lichamelijke en psychische herstel..
27 februari moet ik terug naar mijn arts om het vervolgtraject te bespreken...
woensdag 3 februari 2016 om 16:08
woensdag 3 februari 2016 om 18:31
donderdag 4 februari 2016 om 21:43
vrijdag 11 maart 2016 om 19:53
zaterdag 12 maart 2016 om 07:54
Analist, lees je topic voor het eerst nu. Zo gek om het allemaal te zien... van die blijdschap over een positieve test, naar dat het toch helaas misging. Op de volgende pagina las ik met opluchting dat het weer gelukt was, om daarna te lezen over de BBZ
. Verwachtte daarna geen goed nieuws meer omdat de bbz zo recent was, maar toch wel goed nieuws Ik zou het je ontzettend gunnen na alles en hoop echt dat alles goed blijft gaan! Heel veel succes / plezier met jouw vroege echo volgende week en ik hoop dat je snel van jouw zwangerschap mag / durft te genieten!