Zou testje al mogen?

26-02-2016 22:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een lesbisch koppel dat via kunstmatige inseminatie aan kinderen zijn begonnen. Dit is de eerste maal. Op 16 febr pregnyl gespoten en 17 febr inseminatie. Wij zouden of zaterdagmorgen of zondagmorgen ons testje al willen doen. Zijn er nog mensen die dit vroeg doen?

We zouden testen met clearblue digit.

Maandag zouden regels moeten komen dus zaterdag is2-3 dagen voor de regels.

Dit is dan 11 dagen na de pregnyl 5000 en 20 dagen na inseminatie.

Zouden jullie dit doen?

Maandag moet mijn vriendin bloed laten trekken.

Vanavond merkte partner wel wat heel lichtbruin verlies, zeer weinig.

Zou dit haar regels zijn of kan dit ook iets anders.

Normaal krijgt zij wel donkerbruin verlies voor haar regels maar veel feller.

Pffff we hopen toch een beetje maar nu door het lichte bruine verlies twijfelen we heel hard...

Bedankt
Regels?

Belg zeker?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zou de NOD afwachten.
quote:calvijn1 schreef op 26 februari 2016 @ 22:41:

Regels?

Belg zeker?Bloed trekken is ook Belgisch.
Ja inderdaad, sorry!

Ik bedoel met regels, de menstruatie.

😊
Oei dat wist ik niet. Wij zeggen inderdaad je moet bloed laten trekken bij de dokter. Hoe zeggen jullie dat?
Met de bruine afscheiding zou ik geen dure test er tegenaan gooien maar pas dinsdagochtend testen om teleurstelling te voorkomen.
Bloed prikken. Bloed afnemen.

Spannend hoor!
Ik zou snel wat geduld gaan kweken en wacht tot NOD.
quote:mlsc schreef op 26 februari 2016 @ 22:43:

Oei dat wist ik niet. Wij zeggen inderdaad je moet bloed laten trekken bij de dokter. Hoe zeggen jullie dat?Bloed prikken :-)
Tja, je kan het doen, maar je weet het dan misschien nog niet en het kost ook nog geld. Op zich kan het natuurlijk geen kwaad en ik testte ook beide keren 2 dagen voor ik ongesteld moest worden al positief. Dus wie weet...
Bloed prikken zeggen wij in België niet. Ik zal er rekening mee houden als ik het nog eens moet schrijven.

Bedankt iedereen voor de adviezen.
Hmm, tja. Wat vinden wij.

Het is maandag nog vroeg genoeg om te testen. Ik zou persoonlijk pas vrijdag testen.

Waarom? Omdat je vrijdag pas weet of ze overtijd is. Omdat je van het geld van die test hele leuke rompertjes kunt kopen. Omdat ze als ze zaterdag test, wat ik begrijp vanwege de nieuwsgierigheid, maandag opnieuw wil testen en vrijdag ook, gewoon om het zeker te weten. Dat zijn 3 rompertjes.

En omdat ze gewoon dat bruine bloedverlies heeft zoals altijd en jullie nu al weten dat het vrijwel zeker niet raak is.
Ik zou wachten, zonde van de dure test.
quote:mlsc schreef op 26 februari 2016 @ 22:49:

Bloed prikken zeggen wij in België niet. Ik zal er rekening mee houden als ik het nog eens moet schrijven.

Nee joh, geen rekening mee houden hoor. Ik vind het juist wel leuk om wat Vlaams te leren.

En verder, spannend! Maar geen adviezen die niet al gegeven zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bij de action heb je er 2 voor 1.49 dus die prijs valt mee.
quote:rianne323 schreef op 26 februari 2016 @ 23:16:

Bij de action heb je er 2 voor 1.49 dus die prijs valt mee.

Daar heb je ook al rompertjes voor dat bedrag, slapjes, doekjes, vanalles.

Vriendin van TO toont tekenen van menstruatie, deze testen zijn niet betrouwbaar zo vroeg. Geen enkele test want positief kan alsnog verkeerd zijn gegaan.

Goedkope testen vertrouwen erop dat er meerdere testen gedaan worden. Het is goedkoop dus het kan wel. En nog een keer en nog een keer. Maar duidelijkheid komt er niet.
Ik zou eerst afwachten tot maandag.
Ik zit net even goed te lezen, maar wanneer heb je je eisprong gehad dan? 17 of 18 feb?

Dan zou ik pas testen op woensdag of donderdag.

Zeker als je nu al symptomen hebt die je normaal ook hebt voor je menstruatie.
Testen kan geen kwaad. Ik had al op 8 of 9 dagen na ovulatie een positieve test, maar het kan soms ook wel 11 tot 12 dagen duren voordat je een tweede streep ziet.

Let wel: ClearBlue Digitaal is niet super gevoelig. Ik zou een test nemen die 10 of 20 mlU/hCG oppikt. Even op het doosje lezen. Zie hieronder een lijstje met voorbeelden.

Mocht je test positief zijn, dan zie je waarschijnlijk nog maar een heel vaag/zwak tweede streepje. Het is nog mega vroeg. Dus een paar dagen later nog eens testen is aan te raden. A om te kijken of je streepje er dan nog is (de zwangerschap blijft niet altijd plakken, en de meeste miskramen vinden plaats nog voordat mensen zich normaliter realiseren dat ze zwanger zijn), en B om te kijken of 'ie dan feller is (een goed teken dat je lichaam meer HCG aanmaakt).

http://www.ovulatie-berek ... -van-zwangerschapstesten/
Ach, waarom zou je niet testen?

Wij hadden via een site ovulatiestickjes en een aantal vroege zwangerschapstest-stickjes gekocht en ook vroeg getest (ik ben veeeeeel te ongeduldig). Als er niks te zien is op NOD nog een keer testen, als er dan niks te zien is dan dus niet zwanger.

Beide zwangerschappen ongeveer 3 dagen voor NOD wel een positieve test gehad, dus ze werken wel.

Mijn vrouw heeft ook beide keren wat bruin verlies gehad een aantal dagen voor NOD, normaal gesproken zet dat door tot menstruatie, maar bij de zwangerschappen hield het beide keren na 1 dagje op. De 2e keer wisten we dus voor t testen eigenlijk al dat de kas heel groot was dat t weer raak was.
Bedankt voor de reactie. Vandaag doen we de test zeker niet. Morgenvroeg misschien.

Maandagavond gaan we naar de gyn en die gaat bloed prikken. Dit was zo al afgesproken tijdens de inseminatie. Dan weten we het normaal.

Ik weet niet of het hoop is: maar dat bruinverlies lijkt niet op wat ze normaal heeft tijdens haar menstruatie. Normaal is dat veel donkerder en wordt dat altijd feller. Nu was het wat doorzichtiger en veel lichter. Deze morgen had ze weer niets.

We wachten nog even af!

Bedankt
Een tip, ik heb postief getest met de kruidvat eigen merk testen 2 voor 5 euro. Deze testen sporen al vroeg in de zwangerschap het hcg hormoon op.

Succes !
En hebben jullie nog getest? Of wachten jullie hebt bloedonderzoek af?
Hier ook 1x bruinverlies voor nod en toch zwanger. Ik duim voor jullie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven