Zwanger geworden na IVF/ICSI (deel 2)

09-02-2021 12:02 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!

Bevallen:
2021:Celenne, Nerdella (meisje), Kasteelbewoner (jongen), Saartje (meisje), Theepoes (meisje), Narkomeid (meisje)
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje), Flipje2 (meisje).
nerdella wijzigde dit bericht op 09-04-2022 07:20
56.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Liv van harte gefeliciteerd! Heftig he, zo 'n lange bevalling!
Ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van je kraamtijd.

Anelia, jij houdt het nog even spannend. Succes!
Alle reacties Link kopieren Quote
@zizo ik lees nu je verhaal. Gefeliciteerd met je dochter maar wat ontzettend heftig allemaal. Heel veel sterkte en neem tijd en ruimte om te herstellen en te verwerken

Ik kon een tijd het forum niet in dus ben niet bij. Gefeliciteerd voor wie bevallen is!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier dan eindelijk ook mooi nieuws! Met een termijn van 41+1 is onze zoon geboren. Hij doet het super goed, het is een tevreden mannetje en wij zijn super trots.
Ik ben uiteindelijk toch thuis bevallen en dat was heel fijn. Ik was al wel twee nachten wakker met weeën dus het voelde we een beetje als een marathon. Maar ik kijk er goed op terug.
We doen het rustig aan in de kraamweek, eerst maar eens wennen met zijn drietjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anelia, gefeliciteerd! Wat mooi dat je thuis kon bevallen, dst lijkt me erg speciaal. Geniet van je kraamtijd!

Liv hoe gaat het met jullie?

Hier kom ik steeds meer op de been. Ik ben in en om huis alweer redelijk actief. Helaas kan ik nog steeds nier wandelen, ik sta te wankel op mijn benen. En ik heb ook behoorlijk last van mijn bekken.

Met dochter gaat het goed. Ze is al ruim vijf weken en het kleinste gaat er al wat af. Sommige kleertjes passen al niet meer.
Wat is het toch mooi zo'n baby; ik kan oneindig naar haar blijven kijken.

Volgende week controle in het ziekenhuis voor de zwangerschapsdiabetes. Ik moet dan weer een suikertest doen. Ik ben benieuwd.
En ook wordt volgende week mijn hb gecontroleerd. Ik denk dat mijn hb alweer aardig gestegen is. Ik heb minder snel hartkloppingen en krijg ook meer kracht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah Anelia wat fijn dat hij er is! Van harte gefeliciteerd!! :heart: Goed om te horen dat alles goed is gegaan, al klinkt 2 nachten weeën enorm heftig! Geniet van je kraamweek, heerlijk!

Zizo, wat goed dat je beetje bij beetje opknapt! Balen van het wandelen, kan me voorstellen dat je lekker naar buiten wil met dit zonnige weer. Komt vanzelf! Hoop dat je glucose test dit keer een fijn resultaat geeft, dan ben je daar ook weer van af! Zorgt je man en je omgeving een beetje goed voor jezelf? Ik hoop het zo!

Hier alles goed. Ook hier gaat de groei hard en ook al ben ik daar trots op, baal ik ook dat het zo snel gaat en ze ook uit haar leuke kleertjes groeit! :( Ik wil af en toe wel teveel dus moet mezelf ook een halt toeroepen qua visite, dingen ondernemen etc. Wat is het wennen he!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was even met vakantie en lees nu het mooie nieuws! Van harte Liv en Anelia!

Fijn Zizo dat het toch al wat beter gaat! Stap voor stap!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ditje hoe gaat het nu met jou? Hoe voel je je?

Zizo en Liv, ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie gaat. Onze kleine man doet het super goed. De borstvoeding gaat als een trein en hij groeit hard. Maat 50 wordt al te klein… In de nachten komt hij meestal om de 3,5-5 uur dus ik krijg ook nog wel wat slaap tussendoor.
Het is wel echt wennen dat je hele dag om hem draait 😊. Ik kom echt nergens anders aan toe haha. Ik ben de afgelopen dagen wat meer naar buiten gegaan en dat wordt gelukkig ook steeds makkelijker. Ik ben nu vier dagen alleen thuis met de kleine man dus het is even aanpoten maar gelukkig hoef ik verder weinig.
Ik geniet wel echt van iedere dag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Anelia en Liv, wat fijn dat het goed gaat! Je hoort zo vaak van mensen die een zware kraamtijd hebben. Daar was ik vooraf wel bang voor.
Hier nog steeds op de roze wolk. Ons meisje groeit goed en maakt schattige geluidjes. De huiluurtjes worden al korter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi meiden, excuus voor de radiostilte !

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie en jullie kleintjes! Zo herkenbaar wat jij zegt Anelia, alles draait opeens om de baby, dat is zo wennen! Ik kom mezelf dan ook best wel eens tegen en vind het soms ook loeizwaar! Het gaat al wel natuurlijker en af en toe denk ik een soort van ritme te hebben haha. 's Nachts hoef ik er vaak maar 1x uit als ik tenminste een late voeding rond 23 uur doe, dus day is best te doen. En ook hier loopt de borstvoeding nog steeds!

Hier wel veel last van krampjes dus ik hoop dat de piek er inmiddels op zit! Ik gebruik wel infacol maar geen idee of dat zin heeft..

Ik besef me nog best vaak dat het hele traject ons uiteindelijk hier heeft gebracht, we mogen zo trots zijn op onszelf! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag Ladies, hoe gaat het met alle nieuwe mama' s hier? Beginnen jullie al een beetje in ritme te komen? Hoe gaat het met de beebs?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat het goed hoor! Onze kleine man is nu ruim 7 weken en groeit als kool. Zit al in maat 62… Verder is het een happy camper die veel naar ons lacht en de wereld om zich heen aandachtig bekijkt. Zo leuk om te zien. Hij slaapt gelukkig goed, wordt nog 2 keer of als ik geluk heb 1 keer wakker tussen 19:00-7:00 voor een voeding en slaapt daarna meteen weer door. Overdag gaat het slapen wisselend. De ene dag kan hij 3 uur achter elkaar slapen en de andere dag doet hij hazenslaapjes. Die laatste vind ik soms wel pittig want dan kom ik dus echt nergens aan toe.
Maar ik geniet dus echt van hem.

Hoe gaat het met jou Ditje?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow wat gaat het toch hard! Fijn dat de nachten zo goed gaan! En die hazenslaapjes lijken mij idd de pittigere dagen.

Hier alles goed. Inmiddels 20 weken, waarvan 17 weken kotsmisselijk ;-) De 20 weken echo was gelukkig goed. Wel zit mijn placenta nu nog te dicht bij de baarmoedermond maar ik heb er vertrouwen in dat dat nog goedkomt. Ik vind het inmiddels echt genieten. Het wordt ook echter nu we het geslacht weten. Een meisje!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven