zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zizo - heb je het een beetje uitgehouden dit weekend. Ik had ook vlagen misselijkheid in de eerste weken die ik onderdrukte door vooral veel te eten, veel brood en crackers en dat soort dingen, vooral een lege maag vermijden. Na de 7e week is het bij mij volledig weggetrokken en ben ik alleen moe en pijnlijke borsten, wat beide nu minder is. Vergeet bijna dat ik zwanger ben, wat niet echt geruststellend is!

Miekje hoe gaat het met jou?

Biekkie, nog meer getest?
Baggal, heb af en toe harde buiken nog, maar niet zo veel meer gelukkig. Heb meer last van het vocht in m’n benen ;-)
Hoe was je weekendje Nederland????

Gefeliciteerd voor de nieuwe meeschrijvers hier! :yes:

Hier vandaag een medisch dagje. Zo naar ziekenhuis voor verloskundige, dan door naar de huisarts en eind van de middag terug naar ziekenhuis voor groeiecho... Lekker druk dus.

Dreamer en Selin, hoe gaat het bij jullie???
Alle reacties Link kopieren
Fruity klinkt als n gezellig dagje. Fijn met dat warme weer.

Hoe gaat het zizo?

Syrah hoe is het met jou? Hier vooral enorme borsten (die normaal ook niet te missen zijn..) met aders en al. Best pijnlijk. Maar fijn want nu weet ik dat er wat gebeurt. Buik soms steekjes en krampjes mn na plassen (vaak) verder wat hoofdpijn en heel moe maar dat zal wel in combi met vakantiestart zijn. Heb ik elk jaar wel. Geef er maar lekker aan toe. Oftewel gaat prima hier. Wel beetje eng allemaal maar vooral superleuk en spannend
Alle reacties Link kopieren
Whoaaaa, hoera! :cheer2: Ik heb net mijn proefschrift ingeleverd! :yes: Jarenlang hard werken, experimenteren, onderzoeken, studeren, nu samengevat in 1 PDF'je... :nerd:

Benieuwd of ik nog voor mijn verlof mag verdedigen....... dat wordt nog spannend! Hopelijk dat ik dan niet van de spanning spontaan ga bevallen. :proud:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Sjee wat een prestatie flipje! Gefeliciteerd. Hoop dat je idd voor verlof nog kan. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Flipje! Knap!

Miekje, mijne lijken ook wel te ontploffen. Ik voel me bijna Dolly Parton. Wel ook hoofdpijn, van het weer, de onzekerheid...

Fruity Pebbles, poeh wat een ge heen en weer! Succes!

Syrah, ja, digitale geeft vandaag nog 1/2 weken aan. Hoop dat hij snel op 2/3 springt. Wilde eigenlijk niet testen vandaag pfff.
Alle reacties Link kopieren
Flipje gefeliciteerd!! Zo knap van je! Ik heb altijd veel respect voor mensen die promoveren. Het het mij zo'n zwaar en eenzaam proces. Binnenkort dus de verdediging! :cheer2:

Miekje en Biekkie wat ben ik blij jullie hier te vinden. Bij mij zijn sinds vorige week de symptomen ook begonnen. Mijn borsten vallen nog mee, maar ik ben toch misselijk! Pfff wat denk ik dan toch ook aan arme Twin, die zo extreem misselijk is en zo lang al. Pfff ik vind het nu al vervelend. Ik heb gelukkig nu een weekje vrij, maar zo kan ik niet normaal werken.
Ik ben elke ochtend om half vijf al kotsmisselijk wakker. Ik heb al crackertjes naast bed liggen, om langzaam eruit te kunnen. Ik drink appelsap. Ik kan bloemen, eten, parfum en andere sterke geuren echt niet verdragen.

Morgenochtend de echo. Ik ben bloednerveus. Want ja, ik ben erg misselijk, maar dat zegt niets over een kloppend hartje. En de angst door het bloedverlies zit er nog flink in.
Ik hou jullie op de hoogte. Gelukkig weet ik morgen eindelijk meer.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes met de echo morgen Zizo! Hoop zo op een kloppend hartje.
Op zich is misselijk zijn een goed teken (maar het is wel vervelend dat je je zo rot voelt). Ik heb wel eens een studie gezien (weet niet meer welke) dat statistisch gezien vrouwen die misselijk zijn in het eerste trimester minder vaak een miskraam en placentaproblemen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Zizo! Ik duim voor je!

Hier van 6 tot 12 weken enorm misselijk geweest en regelmatig overgegeven. Inderdaad zorgen dat je maag gevuld blijft en eten voordat je opstaat. Na een paar weken kwamen de crackers echt m’n neus uit. Ik krijg nog steeds elke dag een ontbijtje op bed haha. Heel lang elke ochtend beschuit met muisjes gegeten en nu gek op brood met smeerkaas. Het is echt ontdekken wat werkt voor jou! Een versgeperste jus ging er hier ook goed in ‘s ochtends. Ik heb een week emesefane gebruikt maar dit deed niet echt veel, dus dan liever zonder medicatie.
Alle reacties Link kopieren
Dr Flip! Gefeliciteerd meis! Wat een heerlijk idee dat je PhD afgerond is en je kindje lekker groeit in je buik!

Zizo: Ik zal aan je denken morgen. Heel veel succes en eigenlijk wil ik niets liever lezen dan dat je een prachtige echo hebt gehad. En ja - dat je het eng vindt is natuurlijk heel logisch! Ik kon tijdens de misselijkheid alleen maar naturel chips en tuc crackers verdragen.

Miekje en Biekkie: gefeliciteerd en van harte welkom hier. Erg blij voor jullie! Sterkte in de verlengde wachtweken.

Hier was ik afgelopen week met SA naar Nederland. Was eigenlijk pittiger dan gedacht. Normaliter is SA echt een blije beeb, maar deze dagen even niet en volgens mij vond ze de andere omgeving alleen maar eng. We hebben er ons doorheen geslagen. En verder heb ik mijn vervolg opleiding helemaal afgerond. Ik had deze in 2014 gedaan met uitzondering van een boekhoudstuk dat ik steeds had uitgesteld en nu alsnog binnen heb gehaald. Erg blij mee...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Na dagen van misselijkheid word ik vanochtend niet misselijk wakker. Grrrr, nog meer onzekerheid. Straks echo. Wat een spanning.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de laatste weken super druk maar ik kom snel echt weer goed reageren! Bijna verlof namelijk!!

Maar voor nu wil ik Zizo heel veel succes wensen. Vreselijk spannend die eerste echo, ik weet nog hoe erg dat was. Denk aan je!!!
Alle reacties Link kopieren
Zizo heel veel succes vandaag ik duim! Wat een mindfuck he?
Ik hou hier de boel in de gaten op nieuws van je.

Hier voor t eerst beetje misselijk niet echt heel erg (nog) beetje dizzy en hoofdpijn. Leverde wel thee op bed op...
En boobs nog steeds loeizwaar . Kan niet alle bhs meer aan.

Baggal klinkt als n hele onderneming met sa. Maar nu lekker weer thuis. Fijn. Dat die opleiding af is.
Alle reacties Link kopieren
Flipje, wat een mijlpaal. Goed bezig jij ;-)

Zizo, heel veel succes vandaag! Hoop ontzettend op goed nieuws.

Baggal, fijn dat je de opleiding hebt afgerond. Vind het heel knap. Ik heb nooit moeite gehad met leren / studeren enzo, ging bij mij vrij gemakkelijk. Maar ik was er op een gegeven moment gewoon helemaal klaar mee. De zin was op ofzo. Ik heb er in dat opzicht nooit helemaal uitgehaald wat erin zat, dus heb altijd erg veel respect voor mensen die dat wel doen. Geen spijt hoor overigens, mijn leven heeft een andere draai gekregen, ik heb nog best een leuke carriere gemaakt en nu bewust minder aandacht op werk en meer naar andere dingen.
Jammer dat je reis naar Nederland wat pittig was. Hoop dat je wel hebt genoten. Ik stuur je snel een berichtje, dat schiet er steeds bij in. Maar ben het niet vergeten ;-)

Lilly, al aan het aftellen?
Alle reacties Link kopieren
Zizo onwijs veel sterkte en hopelijk ook plezier met de echo! Elke echo van beide zwangerschappen staan nog steeds op mijn netvlies. Zo bijzonder!

Rucio fijn dat je al zo ver bent met de voorbereidingen! Hoe voel je je verder?

Tinkerbell al nieuws of je medisch wordt of heb ik daar overheen gelezen?

Flip super :cheer:

Zot spannend dat er weer een datum staat!

En fijn dat er weer zwangeren bij zijn!!

Boulu heb je al verlof? Hoe gaat het met de harde buiken?

Baggal super goed van je! Vooral in combi met SA...
Wat vervelend dat SA minder in haar vel zat. Wel herkenbaar overigens.. op een gegeven moment worden ze bewuster van hun omgeving en worden ze eenkennig ook nog eens...

Duuf, fijn dat je eea aan medicatie bij elkaar krijgt zo. Scheelt weer in de kosten! Ben zo benieuwd naar jouw poging. Vind het bijna even spannend als mijn eigen naderende bevalling! :)

En ja, hier aan het aftellen! Buik gaat echt in de weg zitten. En ik wil hem ontmoeten! Hoop dat hij eerder komt, mijn vlos mijn steun en toeverlaat, gaat op mijn ud een week met vakantie :facepalm:
Naast af en toe wat menstruatiekrampen is het nog rustig. Maar kan snel verandering in komen weet ik nog van de vorige keer. Hij ligt wel ingedaald, dus dat is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een kloppend hartje gezien! Zo bijzonder! Ik kan het bijna niet geloven dat het echt waar is. Ik ben nu 7 +2.
Ik heb een medische indicatie en kom onder controle van de gyn. Over twee weken daar een intake. Zo blij!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh zizo wat fantastisch! Wat een opluchting! Je loopt denk ik 2 weken voor op mij. hoop zo dat we beide in maart een lieve baby in onze armen hebben. Geniet! Ik neem aan dat je het wel fijn vindt dat je bij gyn onder controle blijft.
Alle reacties Link kopieren
Even spieken voor zizo; hoera. Gefeliciteerd.

Over de misselijkheid : die begon bij mij met week 6 rn ernstig vanaf week 9. Enige wat ik kan zeggen is het niet te onderschatten. Als jij het niet trekt,trek gelijk aan de bel.
Ook als je de hele dag misselijk bent kan dan belemmerend zijn ook daarvoor kan je medicatie krijgen. Daarnaast is er ook droge hg. Mensen die heel misselijk zijn en kokhalzen maar niet hoeven overgeven.

Als alle standaard dingen niet werken, is er meer aan de hand.

En jeej: miekje hier. Het is je zo enorm gegund. Weet nog dat ik destijds echt wel lastig vond dat ik redelijk snel doorstroomde naar dit topic terwijl er zovelen al zo lang bezig waren

Flip:gefeliciteerd. Ik vond mijn scriptie al een hel dus inderdaad veel respect voor promovendi.

Voor wie ik vergeet: excuses.

Hier nog steeds op en af en dus nog de buikpijn. Huisarts wil toch een echo van galblaas en lever laten maken om nog meer uit te sluiten hopelijk. Kan volgende week al terecht. Verder begint de hitte me tegen te staan.
Alle reacties Link kopieren
Zizo, jeeeej! :cheer: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
18-07-2018 12:56
Zojuist een kloppend hartje gezien! Zo bijzonder! Ik kan het bijna niet geloven dat het echt waar is. Ik ben nu 7 +2.
Ik heb een medische indicatie en kom onder controle van de gyn. Over twee weken daar een intake. Zo blij!!!
Sorry voor het inbreken, maar:
:cheer2: :cheer: :blob: :cheer: :cheer2:
Ik ben zo blij voor je Zizo :hug:
Alle reacties Link kopieren
Yeeeessssss Zizo!!!!! GEFELICITEERD!! Ben zo blij voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Wat super super fijn Zizo :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Zizo :jump:
Alle reacties Link kopieren
Joepieeezizo super goed nieuws! Gefeliciteerd en lekker genieten nu!!

flipje en baggal ook van harte gefeliciteerd natuurlijk met jullie mooie resultaten, top!

twin ik hoop dat de echo goed is en er verder niks aan de hand is, sterkte.

lilly op de bekkenklachten en soms harde buiken na gaat het wel prima! Beetje last van de warmte af en toe maar niks ernstigs. Heb in overleg met de fysio een bekkenband besteld zodat ik toch eens naar de stad kan gaan (lees: shoppen! Haha). Kan me voorstellen dat je hem zo graag wil ontmoeten, ik ben nu al zo benieuwd :heart: spannend hoor!! Veel succes met de laatste loodjes.

Ben benieuwd wanneer selin gaat bevallen, hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
Zizo schreef:
18-07-2018 12:56
Zojuist een kloppend hartje gezien! Zo bijzonder! Ik kan het bijna niet geloven dat het echt waar is. Ik ben nu 7 +2.
Ik heb een medische indicatie en kom onder controle van de gyn. Over twee weken daar een intake. Zo blij!!!
Hier ook sorry voor het inbreken, maar: :cheer2: Zizo, wat heerlijk nieuws! Ben zo blij voor jullie :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven