zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
05-07-2018 22:17
Lieve Zizo: de onzekerheid is zo rot. Denk je na de wachtweken alles gehad te hebben, ben je eindelijk zwanger en dan dit... Het is overigens ook heel goed mogelijk dat je iets geraakt hebt met het inbrengen van de utro. Gebruik je de inbrenghuls? Ik ga keihard duimen dat je een prachtige echo hebt over 13 dagen en tot die tijd is het “overleven” - hoop het zo!! :heart:
Nee ik gebruik de inbrenghuls niet. Alleen als ik onderweg ben. Ik vind de inbrenghuls soms wat scherp.
Ik ga misschien maandag bellen om te vragen of ik eerder een echo mag. Geen idee of het lukt, maar het zou fijn zijn als ik iets korter in spanning mag zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zizo:ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze je niet helpen hierin. Die spanning lijkt me killing, weet dat iedereen hier voor je duimt. :hug: sterkte

Na een middag ziekenhuis ben ik weer thuis. Onverklaarbare buikpijn. Baby is in orde en mijn bloeddruk ook. Urine is nu naar lab. Er was verdenking op hellp/pre-eclampsie maar mijn symptomen zijn te vaag.

Dus nu moet ik paracetamol nemen en een spiegel opbouwen. Als dat helpt dan is de buikpijn niet door zwangerschap en moet de huisarts er iets mee.

Blijkbaar kan het ook een hoop stront zijn (pardon my french. Voel me zo'n aansteller nu) want je darmen verschuiven tijdens je zwangerschap en je kunt ernstig verstopt raken. Dus nu moet ik aan de zakjes. Er is een kans dat ik verstopt ben of een verborgen blaasontsteking heb.

En bij ergere pijn of hellp syndroom symptomen weer aan de bel trekken. Ben iets gerustgesteld nu. Hopelijk eindelijk wat slaap na 3 nachten buikpijn.

Zot: denk ook aan jou :hug:
Fijn dat je nagekeken bent Twin. Verstopping kan wel een dingetje zijn ja. Ik gebruikte in de zwangerschap standaard zakjes, want anders kreeg ik echt last. Niet in de mate die jij beschrijft hoor! Goed in de gaten houden dan maar met de eventuele hellp.
Zizo, misschien om je even een hart onder de riem te steken. Ik had bij mijn tweede zwangerschap ook éénmalig bloedverlies. Het was echt veel, alles zat eronder. Het was toen buiten kantooruren dus de spoedlijn van het ziekenhuis gebeld, en ik mocht komen voor een echo (waren ze in het ziekenhuis trouwens niet zo blij mee). Toen bleek dat het vruchtje er nog zat maar wel een groot hematoom. Bij de echo met 7w had ik toen een kloppend hartje en met 8w ook en beide keren liep het vruchtje op schema en nam het hematoom af. (Uiteindelijk is het een MA geworden, maar dit heeft niets met het bloedverlies te maken)

Twin, fijn dat je nagekeken bent. Gewoon op je strepen gaan staan w.b.t. de zorg, ik vind het zo raar dat ze je afschepen. Buikpijn is gewoon niet goed dus daar moeten ze m.i. gelijk wat mee :hug:
Hier weer een berichtje van mij ;-).

Zot, ik denk aan je. Baal ervan dat het niet doorzet :hug:

Twin, ik heb geen ervaring met hg, ook niet in omgeving, dus geen adviezen, tips of wat dan ook van mij, maar wel een dik gemeende knuffel!

Selin, voor jou gaat het nu opschieten! Knap dat je zolang hebt doorgewerkt!

Hier, ben ik heel erg druk. Kamertje hebben we vorige week afgemaakt, die stress heb ik minder. De stress op werk nog niet. Ze willen zoveel mogelijk jaarrekeningen af hebben voor ik met verlof ga (over 4 weken).
Afgelopen woensdag een ruim van 15 uur gemaakt op m’n werk. Vandaag dus extra vrij, om te compenseren. Werkgever bood excuses aan dat ze zoveel van me gevraagd hebben woensdag. Ik kan het nog wel, maar het is zwaar en ik ben nu heel snel moe. Helaas was ik vanochtend om half 5 alweer wakker.... De maandagen ben ik sowieso vrij, dus heb nu wel lekker lang weekend. Ben nu 31.6 weken ver, vind het nog steeds bizar en kan het nog steeds niet geloven en begrijpen. Merk dat deze gevoelens me in de gaan weg zitten, maar weet ook niet wat ik er mee moet. Het is lastig ;-)
Door de warmte hou ik ongelooflijk veel vocht vast, heb ik altijd wel wat last van gehad, maar fysio van de zwangerschapscursus gaf aan dat ik wel heel veel vast hou en dat het mogelijk (op basis van wat ze zag) ongeveer 6 liter is.... Als ik ‘s avonds m’n schoenen uittrek dan heb ik ze eigenlijk nog steeds aan. Teenslippers kom ik niet eens in nu :rofl:
Zit zoveel mogelijk omhoog met m’n voeten, maar qua werk is dat lastig.
Nou, ik ga boodschappen doen en daarna proberen te slapen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Fruity 6 liter klinkt echt veeeeel!! o_o Nog even volhouden en dan verlof...

Twin wat verdrietig dat je niet echt kan leunen op je omgeving. Die heb je nu zo nodig. Goed dat ze helpp en zwangerschapsvergiftiging hebben uitgesloten. Sterkte er verder mee!

Tinkerbell ik werkte net als bij dichter tot 34 weken en vind het heerlijk! Echt even in een andere modus komen en nog tijd voor jezelf. Ik heb het even nodig maar is voor iedereen anders. Heftig dat het misschien medisch wordt. Weet je al meer?

Baggal super spannend of de verkoop doorgaat!! Wat een onzeker gebeuren is dat toch in de UK.
Wat onwijs slordig vd nursery!! Is SA alweer geweest een x en hoe ging het toen?

Boulu, voor jou schiet het ook op! Ik kan niet wachten om een foto van jullie met de kleine te zien! Ben nog steeds zo blij voor je. Bevalt jullie nieuwe huis?

Zizo, hoe staat het er nu voor? Nog bloedverlies?

Hier sinds twee weken verlof! Vooral nog bezig met een enorme nesteldrang :bonk: bijna klaar en dan in standje rustig aan. Met een dreumes erbij in huis is het echt zwaarder een zwangerschap. Je kan veel minder toegeven aan moeheid. Eer dat ik in de avond zit....En overdag wilt ze nog maar een uurtje tussen de middag slapen. Maar voor de rest heb ik nog steeds een prima zwangerschap. Begin zoooo nieuwsgierig te worden naar onze kleine man :heart: alles voor hem is wel klaar.
Heb nu gekozen voor een ander zkh om te bevallen. Eén waar ze een bevallingsbad hebben en lachgas. Ben zoooo benieuwd hoe deze bevalling zal zijn. Ene moment denk ik "kom maar op!" en andere moment erg bang voor wat gaat komen. En vooral gek idee dat het misschien een laatste x zwanger zijn is. Al hebben we nog 4 cryo's over. Ook best een ding wat we daarmee willen. Maar doet er niet toe nog..
Alle reacties Link kopieren
Twin: ook hier constipation tijdens mijn zwangerschap. Hield er ook vrolijke aambeien aan over.

Fruity: Je gevoelens zijn herkenbaar hoor! Is gewoon de nasleep van een langtraject, een miskraam en niet durven te hopen dat het je ooit gegeven is. En Ik heb het nog wel eens als ik naar SA kijk.

Lilly: zo benieuwd naar jullie 2e beeb! Ik heb mijn slechte kwaliteit cryo aan de werenschap gedoneerd. Maar dat was dan ook een 2CC.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Twin ik ben blij te lezen dat je nu goed onderzocht bent in het zkh. Helaas weet je nu nog niet wat er aan de hand is. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. :hug:

Mssfiddler bedankt voor je berichtje. Inmiddels weet ik dat het alle kanten nog op kan. Toch vind ik de onzekerheid killing.

Fruity-Pebbles: mooi dat de babykamer klaar is. Maar wat ongelooflijk slecht dat ze op je werk niet goed rekening met je houden. Man, je bent al bijna uitgerekend, dan kan dit toch niet?! Sterkte met het vocht, dat is bij dit weer extra vervelend.

Lilly: nu alweer verlof! Wat gaat het toch snel! Ik ben benieuwd hoe het bevallen met lachgas en in bad je voldoet. Fijn dat het allemaal goed met je gaat.

Baggal: hoe gaat het nu met SA? Is ze weer wat opgeknapt? Ik ben nog steeds verbaasd over de actie van de kinderopvang. En hoe is het met jullie huis? Lijkt het allemaal rond te komen?

Hier inmiddels redelijk rustig. Geen bloedverlies. Wel angst dat er niets meer leeft. Ik voel weinig. Ik heb wel veel buikpijn, maar dat zijn niet echt krampen. Het is meer gerommel en zeurende pijn. Ik had voor het bloedverlies veel hoofdpijn en licht misselijk/onpasselijk gevoel. Dat heb ik niet meer, vandaar dat ik vrees dat er niets meer groeit in mij. En ik ga tig keer na het toilet. Dan voel ik iets stromen, ren ik er weer heen. Gelukkig tot nu toe niets zorgelijks (vaak ook restanten van de utro), maar toch die angst.
Maandag ga ik weer bellen met de poli en vragen of ik eerder langs mag komen voor een echo.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Na een poos afwezigheid toch even een berichtje van mij. de 5e miskraam is een feit. valt erg zwaar en was niet zonder slag of stoot verlopen.

Ik ga nu voor het laatste onderzoek. het stollingsonderzoek en heb een afspraak voor in Gent gemaakt. De komende weken/maanden dus verplicht pauze. En heel eerlijk gezegd vind ik het wel even goed. Er valt een last van mijn schouders af dat ik het nu even los kan laten en van de zomer kan genieten. Alleen het verwerken kost even tijd.

Voor nu neem ik even afstand van het forum maar meld mij zeker weer als ik het gelukt is.

Voor iedereen heel veel succes! Ik heb niet bij gelezen dus weet niet alles statussen.
Alle reacties Link kopieren
Innerpeace: wat verdrietig. Ik hoop voor je dat er iets uit het stollings onderzoek komt, waar je verder mee kunt, bijv. spuiten van fraxiparine of slikken van aspirientjes.

Zizo: morgen breng ik SA weer naar de opvang. Ik zal meteen ook met ze praten. Heb de rest van de dag vrij dus dat komt goed uit. De grootste boosheid is gezakt overigens.

Overigens heeft SA weer een mijlpaal bereikt. Inmiddels kan ze zich optrekken aan de spijlen van haar bed. Was erg verbaasd toen ik even op haar kamer kwam kijken of ze sliep. Niet dus... stond ze daar te lachen toen ze mijn gezicht zag.

Dreamer: jij bent er bijna!

Selin: hoe is het met jou?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
** update**

Zojuist toch even de nursery laten weten dat ik niet blij was met het feit dat SA maar een fles over de hele dag had gehad afgelopen woensdag. Ja dat klopte zei ze, want de KV was op. Tja - dat is natuurlijk kul: als de KV bijna op is, dan kun je mij dat toch van te voren laten weten zodat ik maatregelen kan treffen? Verder dan een " I can only apologise for that" kwamen we niet en ik wil het ook niet op de spits drijven. Het is nu eenmaal gebeurt en ze zullen er in het vervolg hopelijk op letten. Ik ben vandaag een dagje vrij dus ga haar ook lekker wat eerder ophalen. Nu al zin in!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Zizo - heb je al nieuws over wanneer je terecht kan voor een echo? Hoe ben je het weekend doorgekomen en hoe gaat het nu?

Innerpeace - ik heb veel aan je gedacht de laatste tijd dus fijn om je even te lezen hoewel het natuurlijk geen leuke woorden zijn. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar een pauze inlassen (al is het verplicht) lijkt me inderdaad goed om even te ademhalen en toch goed dat je voor verdere onderzoeken gaat. Ik wens je een fijne zomer en hoop snel in de herfst goed nieuws van je te lezen.

Baggal - toch goed hoor dat je het hebt gezegd. Want al kan je niks meer veranderen aan wat er is gebeurd, zal ze dit niet nog een keer overkomen nu en dat is het beste wat hieruit kan komen!

Fruity - hoop dat je een fijn lang weekend hebt gehad. Vreselijk al dat vocht!! Ik woon in een warm land en dan zie je in augustus met 40 graden hoogzwangeren langs waggelen en hoewel ik het met alle liefde had gedaan natuurlijk in onze situaties , maar stiekem ben ik wel blij dat ik hopelijk in de winter hoogzwanger zal zijn.

Hier alles ok. 19 juli volgende echo - ik vind het heel spannend. Merk dat ik nogsteeds in stapjes leef, zo begin ik met IVF en zo stap ik verder. Ik gooi bij elke zin die over de toekomst gaat woorden als "hopelijk" en "als het allemaal goed gaat" erbij alsof ik het zelf kan jinxen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Baggal want fijn dat je het allemaal goed hebt kunnen bespreken. Heerlijk dat he vrij bent enSA eerder kunt ophalen.

Zot hoe gaat het nu? Ik las dat je eenngeel heftig weekend kan. Dikke knuffel voor jou. Pas goed op jezelf.

Innerpeace jij hebt ook een pittige tijd gehad.

Hier inmiddels mijn kop in het zand. Ik heb gisterochtend opnieuw getest. Test is nog hetzelfde als vorige week. Ook niet donkerder geworden, maar zeker niet lichter. Clearblue zei vanochtend 3+ weken zwanger. Ik hoop dus nog steeds zwanger te zijn. Ik heb geen bloedverlies meer gehad. Ik voel ook niet veel. Ben wel snel moe, slaap slecht en heb regelmatig buikpijn. Maar geen buikkrampen. Dit zegt natuurlijk niks. Ik weet het dus echt niet. Ik heb niet meer het zkh gebeld. Ik ben bang dat als ik eerder een echo krijg, dat dat alleen maar twijfels kan geven. Als het nu niet goed is, dan zal dat volgende week niet veranderen. Als het nu wel goed is, kan het volgende week verkeerd zijn. Laat ik maar gewoon wachten tot volgende week. Nog 8 dagen.
Zizo, je hebt helemaal gelijk. Die spanning is killing, ik weet ook niet meer zo heel goed hoe wij toen die tijd tot aan de echo zijn doorgekomen. Waarschijnlijk net zoals jij, kop in het zand.

Zot, ik las in het zwanger worden topic w.b.t. de stilte van je vrienden. Ik herken het wel een beetje. Wij hebben natuurlijk niet meegemaakt wat jullie hebben meegemaakt maar alleen het traject heeft voor mij wel duidelijk gemaakt dat het soms echt heel erg eenzaam is. Dikke :hug: voor jou, er is ook veel gebeurd het laatste half jaar.

Innerpeace, voor jou ook een heftige periode. Ik hoop dat de pauze je wat rust brengt en het klinkt misschien stom maar ik hoop dat er een oorzaak wordt gevonden die makkelijk is op te lossen en een volgende miskraam kan voorkomen.

Baggal, ik snap heel goed dat je er wat van hebt gezegd. Hopelijk is het nu duidelijk. Ik ben trouwens een stille meelezer van het 1 kind topic en zag inderdaad diegene langskomen en werd er plaatsvervangend boos om. Vooral omdat er naast jouw verhaal wel meer heftige verhalen tussen zitten en dat dat stomme mens niet begrijpt dat je soms nog best wel verdrietig kunt zijn ondanks dat je vrede hebt met de situatie.

Hier alles goed, laatste dagen werken tot mijn verlof. Lichamelijk gaat alles goed maar mijn brein heeft vanaf week 33 een meltdown gehad, en dat is iets minder handig met mijn baan. Gelukkig kunnen we er om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Bijna verlof Mssfiddler - wat een heerlijk vooruit zicht is dat zeg! :cheer: En dan is het alleen nog maar wachten op jullie meisje! Ben zo benieuwd naar haar! En natuurlijk ook de kindjes van Selin, Dreamer, Lilly en Boulou!
Fruity: Bij jou begint het ook op te schieten meis. Heb je nog last van harde buiken? En jij Boulu?

Zizo:
van een 3+ op een CB zwangerschapstest zou ik best gelukkig worden, maar mede door het bloedverlies snap ik je onzekerheid. Ik tel natuurlijk met je af en ben erg benieuwd naar de eerste echo! Hang in there meis! :hug: De periode na een positieve test is gewoon nog steeds een hel. Te meer omdat je gevoelsmatig ook echt iets te verliezen hebt.

Zot: Ik las je bericht in het andere topic. Zo jammer die teleurstelling in je omgeving. Ik herken het wel overigens. En wat ik al schreef: volgens mij zijn mensen 1) erg met zichzelf bezig 2) vinden ze het onderwerp babysterfte maar moeilijk. En dat laatste is natuurlijk ook zo. Ik stuur zelf nog wel eens berichtjes in de trant van "ik wil niet dat je denkt dat ik je vergeten ben, maar ik wil je ook niet storen" en probeer op die manier te pijlen of er behoefte is aan contact, want ook ik vind het soms lastig om de grenzen te bepalen. Misschien vinden je vrienden dat enorm lastig. Niet dat ik het goed praat, helemaal niet. En wat hoop ik dat jullie cryo gaat zorgen voor een broertje of zusje voor T en F*.

Duuf: Ik weet dat je hier ook af en toe meeleest en ik hoop dat we je hier heel snel mogen verwelkomen. Ontzettend dapper en stoer dat je toch nog een poging gaat doen. En...zoals mijn man altijd zegt: you need to be in it to win it :heart: !

Tinkerbell: Hoe is het met jou?

Ruccio: Heb je al lekker kunnen shoppen na de goede 20 weken echo?

Twin: Hoe gaat het met jou? Ik vermoed dat je nog steeds misselijk bent en de zwangerschap je zwaar valt :hug: . Hoe is het contact met je familie? Ik hoop zo dat door de komst van je kleine meisje het een beetje gezelliger en aangenamer wordt in jouw familie. Het is zo prettig als de verhoudingen een beetje goed zijn. Je hoeft heus de deur niet bij elkaar plat te lopen, als je maar wel met elkaar door een deur kan denk ik vaak.

Mssfiddler: Ja - het gemak waarmee iemand soms grenzen overschrijdt vind ik nog steeds stuitend. Ik ben heel-heel erg gezegend en gelukkig met onze lieve SA en er zijn echt momenten dat ik heel blij ben met 'maar een', omdat het ook gewoon enorm druk is. Man en ik zijn soms net een bedrijf met afspraken plannen, coördineren, nanny regelen, voedingsschema's bijhouden, werken, verhuizen en ik tot een paar maanden terug ook een examen, zodat er minder tijd is voor ons, laat staan echt tijd voor mezelf. Hij kijkt nu voetbal en ik moet zo nog de vaat doen en mijn tas pakken, want SA en ik gaan met de Eurostar naar NL morgen ochtend. Of in de hitte de afgelopen dagen en SA niet kon slapen... dat zijn de momenten dat het met een jonge baby pittig is en met twee helemaal. Maar natuurlijk zijn er ook momenten van intens geluk en vreugde en zou ik, als ik gegarandeerd succes zou hebben, zo voor een tweede gaan.

Onder de streep ben ik niet verdrietig, eerder dankbaar, maar wanneer mensen het hebben over het nemen van kinderen of een twijfel in een beladen topic, dan word ik wel pissig. Natuurlijk hangt het maar net af wat je gewend bent, maar dan nog. Te meer als ik al voorzichtig aangaf dat het niet helemaal gepast is, omdat het hebben van een kind niet voor iedereen een vrijwillige keuze is (geweest) in het bewuste topic. Er zitten dames bij die therapie hebben (gehad) om te accepteren dat het bij een kind blijft. En als iemand dan maar door gaat en door gaat dan heb je aan mij een verkeerde ;-) Het is vaak ook net de toon die het 'em doet. Zo van "ja maar zo bedoelde ik het niet" en vervolgens het er post na post inpeperen. Ja, ja...daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen (6). Zo grappig dat jij plaatsvervangend boos werd. Zo zie je maar, IVF-veteranen hebben vaak aan een half woord genoeg om elkaar te begrijpen ;)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Is deze streep duidelijk genoeg voor 14 dpo? Hij wordt tot nu toe in elk geval niet lichter. Ben zoooooooooooooo onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Biekkie schreef:
13-07-2018 12:26

Is deze streep duidelijk genoeg voor 14 dpo? Hij wordt tot nu toe in elk geval niet lichter. Ben zoooooooooooooo onzeker.
Biekkie mooie streep!! Is gewoon wat het moet zijn hoor, gefeliciteerd! De teststreep wordt vaak pas veel later net zo donker als de controlestreep.

Welkom in de onzekerheid van 'de verlengde wachtweken', de komende weken worden echt verschrikkelijk... :nut: Wanneer mag je een afspraak maken voor een eerste echo?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Lieve zizo ik denk aan je en hoop dat het een beetje lukt om de verlengde wachtweken tot de eerste echo door te komen.

biekkie mooie streep! Het lijkt erop dat in elk geval 1 embryo zich heeft ingenesteld, spannend!

twin ik heb inderdaad bekkenklachten, erg vervelend maar helaas weinig aan te doen. Baby doet het nog steeds goed dus dat is voor mij het allerbelangrijkste en de rest gaat (hopelijk) wel weer over! Fijn dat je in elk geval bent nagekeken, hoe is het nu met je?

Ik ben ook benieuwd hoe het met Selin is!

lilly geniet van je verlof, kan je nu wat rustiger aandoen?

baggal hier zijn we al bijna klaar, haha. Alle kleertjes, de wagen, zijn kast zijn binnen. Binnenkort komt het ledikantje en een lekkere stoel. De kamer is geverfd en ziet er echt prachtig uit :heart: heel veel plezier in Nederland met SA!
Alle reacties Link kopieren
Digitale geeft 1/2 weken aan. Dinsdag mag ik van het ziekenhuis testen en dan plannen ze echo in.

Ik hoop dat hij dinsdag 2/3 aangeeft. Ik vind dit veel erger dan t prikken en de puncties. Het is al 2 x misgegaan, bij de vorige positieve gaf hij 15 dpo, morgen dus, ineens niet zwanger aan. Kon ik maar een paar dagen overslaan...
Alle reacties Link kopieren
Biekkie heel voorzichtig gefeliciteerd en ik duim voor je dat het gewoon helemaal goed zit!! Dat is toch een mooie streep! Sterkte dit weekend.

Zizo hou je het een beetje vol?

Hier leef ik naar de 19e - volgende echo en de spanning of alles ok is of niet.

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Vanmorgen vroeg nog eens getest na nogmaals (dinsdag ook) een spoortje bruin/donker bloedverlies. Ik test liever in de middag of avond, dan zijn ze altijd veel duidelijker dan met ochtend urine maar deze streep is duidelijker dan die van gister.

Ben benieuwd of het gister dan toch nog van innesteling was, of een tweede innesteling (a en b teruggeplaatst), of het gaat toch mis... In elk geval is het niet lichter. Nog 3 dagen en dan ben ik 18 dpo en mag ik van het ziekenhuis testen.

Syrah, het blijft spannend hè. Ik hoop voor je dat het snel de 19e is en alles goed is.

Zizo, hoe gaat t bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden ik mag me eindelijk ook hier melden! Na 3 mislukte icsi pogingen heb ik vrijdag positief getest in ronde 4! Zo blij. Ik ga me inlezen hoe het nu met jullie gaat.
Alle reacties Link kopieren
Biekkie een goed teken dat de strepen oplopen. Ik snap je onzekerheid. Die heb ik zelf ook helaas. Ik duim voor je dat het goedkomt.

Inmiddels krijg ik toch symptomen. Voel me sinds een paar dagen bij vlagen misselijk en krijg gevoeligere borsten.
Op dit moment lig ik even in bed omdat mijn ontbijt compleet verkeerd valt. Twee boterhammen met kipfilet. Ik had er zo'n trek in! En nu beroerd en bang dat ik het eruit gooi. Bananen en soep kan ik ook echt niet meer binnen krijgen. Iemand tips?

Aan de ene kant ben ik blij met symptomen. Er gebeurt wat in mijn lichaam. Na het bloedverlies van vorige week hou ik toch sterk rekening met een dood embryo. Maar ik weet ook dat je ook symptomen kunt hebben als het embryo niet meer leeft. Ik tel dus af naar de echo van woensdag. Nog vier dagen.
Alle reacties Link kopieren
Miekje ook welkom hier!
Ik weet nog dat wij ongeveer tegelijkertijd bij het andere topic begonnen te schrijven. Wat zou het mooi zijn als we hier nu ook mogen schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Dank je zizo. Hoop idd dat we lang samen blijven hier. Klinkt zenuwslopend. Hoop dat je woe een goede echo hebt. Ik heb nog geen tips. Even gaan liggen lijkt me goed idee. Heb wel eens gehoord dat gemberthee kan helpen tegen misselijkheid. Maar geen idee nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven