Zwanger met Kyleena spiraal, ervaringen?
dinsdag 21 mei 2019 om 19:41
Hallo,
Een jaar geleden heb ik de Kyleena laten plaatsen. De laatste maanden is mijn ongesteldheid anders dan normaal, maar dit afgeschoven op de spiraal. Maar vandaag toch maar voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die zei Pregnant
Gelijk de huisarts proberen te bellen om een afspraak te maken, maar die waren toevallig vandaag niet open, dus morgen maar weer proberen.
Maar het zin is niet gerust. Hoe kan dit? Want ik dacht dat ik de spiraal wel kon vertrouwen...
Zijn er meer mensen die een Kyleena spiraal hebben (gehad)? Hebben die iets soort gelijk mee gemaakt?
Mij is wel bekend dat je met een spiraal ook kans hebt op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Iemand ervaring mee?
Morgenochtend ga ik nog maar een keer een test doen met weken indicator en dan toch echt maar een afspraak maken bij de dokter.
*verward*
Een jaar geleden heb ik de Kyleena laten plaatsen. De laatste maanden is mijn ongesteldheid anders dan normaal, maar dit afgeschoven op de spiraal. Maar vandaag toch maar voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die zei Pregnant
Gelijk de huisarts proberen te bellen om een afspraak te maken, maar die waren toevallig vandaag niet open, dus morgen maar weer proberen.
Maar het zin is niet gerust. Hoe kan dit? Want ik dacht dat ik de spiraal wel kon vertrouwen...
Zijn er meer mensen die een Kyleena spiraal hebben (gehad)? Hebben die iets soort gelijk mee gemaakt?
Mij is wel bekend dat je met een spiraal ook kans hebt op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Iemand ervaring mee?
Morgenochtend ga ik nog maar een keer een test doen met weken indicator en dan toch echt maar een afspraak maken bij de dokter.
*verward*
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!
dinsdag 21 mei 2019 om 19:45
dinsdag 21 mei 2019 om 19:50
Ik heb altijd geroepen dat wanneer ik ook zwanger wordt, het welkom is. Maar dit is wel even een dingetje.
Ben bijna klaar op school, maar mijn vriend en ik wonen nog niet eens samen en hebben ook nog niet eens een jaar een relatie. Heb ook geen vaste baan.
Ondanks dat denk ik wel dat ik het zou gaan houden, maar ben nu vooral in de war.
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!
dinsdag 21 mei 2019 om 19:51
dinsdag 21 mei 2019 om 20:00
Jazeker, de spiraal zat er ongeveer een jaar en ik was die 1% waarbij het mis ging. De dokter heeft de spiraal verwijderd (zat nog steeds op de juiste plek) en dat heeft waarschijnlijk een miskraam opgewekt.
Ik ben ongeveer 9 weken zwanger geweest.
Nu hadden wij geen kinderwens meer ( dit zou nummer 4 worden) en is mijn man daarna direct naar het ziekenhuis geweest voor een vasectomie.
Het was wel een hele rare en onwerkelijke beleving.
dinsdag 21 mei 2019 om 20:21
dinsdag 21 mei 2019 om 21:21
De kyleena bevat iets minder hormoon, maar is wel vergelijkbaar met de Mirena.
woensdag 22 mei 2019 om 19:06