**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Ja zal echt blij zijn als ik iig 24wkn ben volgende week, al moet ik echt richting de 27wkn volgens mijn arts voor betere kansen. Maar hij gaat ervan uit dat we de 37 gaan halen zoals het nu gaat!

Wij hadden al heel lang een meisjes naam, die gaat het waarschijnlijk ook worden!

Zo spannend je leeft denk ik echt na de bevalling toe nu ofniet? Vooral omdat je niet weet wanneer het kan gebeuren.
Heb je nu ook iedere week controle?
Alle reacties Link kopieren Quote
Snowy wat fijn dat je al iets verder bent!! Ik vroeg me af of je nog werkt?
Kan me voorstellen dat je nu alle rust neemt zeg maar...

Ik héb morgen IUI met 2 eitjes hopelijk sluit ik dan hier aan en is er dan nog iemand zwanger :rofl:

Groetjes Annemarie
Blijf jezelf ;-)
Annejill weer op het wachtbankje dus! Spannend weer.

Ik werk niet meer, ben al gestopt vlak voor de operatie. Liever thuis zitten en weinig doen dan teveel toch! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Snowy ik snap je hoor zou precies hetzelfde gedaan hebben :yes:

Niet normaal mijn man had gisteren 291 miljoen zaadjes bizar...en ik 2 eitjes dus hoop 6 feb op een mooie positieve test :popcorn:

Liefs
Blijf jezelf ;-)
Annejill dat is echt een mega hoge score! Zou je toch moeten zeggen dat er wel eentje bij zit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend annejill. Ik hoop dat je deze maand positief nieuws gaat krijgen en dat het deze keer ook echt blijft plakken.

Mijn eigenwijze kleine ligt plots niet meer ingedaald. Lekker handig! Hopen maar dat ze volgende week weer goed ligt. Verwacht eigenlijk niet dat het de komende dagen gaat komen.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey dames! Dat schiet al lekker op. Heerlijk spannend die laatste lootjes Sammie! Die bevalling ga je echt wel doorkomen. Het is geen pretje hoor (mijne hoort denk ik wel in categorie horror bevallingen ;) ) maar toch kijk ik er niet te dramatisch op terug. Je lichaam kan zoveel aan en zorgt er voor dat je het volhoud. Heel bijzonder is dat!

En Snowy, wat fijn dat je nu voorbij die grens bent. Ik hoop dat je vol verwachting naar de komende tijd mag kijken en dat alles gewoon goed gaat!
Voor je het weet is ze er!

Annejill, wauw wat een score, en dat mrt 2 eitjes. Dubbele kansen!! Ik zal kei hard voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het eigenlijk met de andere meiden? Al lang niks meer van gehoord. San D zal inmiddels al wel bevallen zijn. Hopelijk is alles goed gegaan en hopelijk gaat het ook goed met de andere mama's to be!
Sammie hopelijk ligt je eigenwijze dame volgende week weer netjes ingedaald!

Heytan hoe is het met jou en de kleine man?

De andere zijn idd erg stil al enige tijd, hoop ook dat alles goed gaat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier gaat het goed! Hij is alweer 8 maanden. Op dit moment zit hij een broodkorstje te eten. Dat is een goed teken want het ging met eten eerst nirt zo goed. Eten wel, poepen niet. Maar dat gaat nu wat beter gelukkig! Verder leert hij steeds nieuwe dingen, erg leuk!
Nu snachts nog doorslapen en dan is het helemaal fijn haha. Maar je kan niet alles hebben he ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames

Na lange tijd weer een berichtje van mij, had lange tijd niet echt behoefte aan een forum maar vind het wel weer ff leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!

Spannend Annejill weer op het wachtbankje, je zou idd toch denken dat het met zo’n enorm aantal toch moet lukken!

En fijn snowy dat het tot nu toe zo goed gaat! Hoe voel je je? Nog last van kwaaltjes?

Spannend hoor Sammie die laatste dagen, zo herkenbaar om te lezen ondanks dat ik 2 weken op je ‘achterloop’

Hier gaat het redelijk goed, inmiddels 37+1 en 3 weken met verlof, heerlijk! Het wordt nu wel zwaar letterlijk en figuurlijk en we zijn er helemaal klaar voor hihi!

Succes allemaal weer dames!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke berichten!

Thanks ladies ik hoop 6 febr op goed nieuws :yes:

Jullie lekker genieten van je verlof! Sammie ik hoop dat de kleine nog goed draait O_O

:lips:
Blijf jezelf ;-)
Heytan wat vliegt de tijd zeg! Fijn dat alles goed gaat!

Wiek leuk weer iets van je te horen!
Hier voel ik me vrij goed en nog steeds geen kwaaltjes.
Succes met de laatste lootjes! Laat je weten als je bent bevallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wiek, spannend ook bij jou dus. Gek idee hè dat het elk moment kan komen, maar dat het ook nog best even kan duren.
Hier alles nog lekker rustig. Ga zo sporten met mom in balance voor een van de laatste keren.
Fijn snowy dat je nog geen last van kwaaltjes hebt. Hopelijk blijft dat zo lang mogelijk zo. Ik heb nu sinds 2 weken tintelende vingers en dat is echt zo hinderlijk. Maar is echt zo ongeveer Mn enige kwaaltje.
Spannend annejill nog aantal dagen afwachten.
WoW heytan het gaat alweer hard richting een jaar. Bizar hoe het leven dan opeens zo anders is. Kan me al bijna niet meer het verdriet van het hele traject herinneren.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie zelfs nog aan het sporten, wat knap!
Wanneer mag je weer naar de VK? Woensdag ben je uitgerekend toch? Spannend nu die dag steeds dichterbij komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt heel erg sporten kan je hè niet meer noemen, maar voelt iig wel goed om te blijven doen zo lang t gaat. Voor jou is dat zeker geen optie?
Ben idd woensdag uitgerekend. Morgen naar verloskundige. Denk dat ze iig wel weer ingedaald ligt.

Kan jij je nog een beetje vermaken thuis? Mij lukt dat prima. Kan me wel voorstellen dat het voor jou wel best lang thuis is tot uitgerekende datum.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie oh dacht al nog echt sporten zo aan het eind! Maar meer nog wat bewegen dus!
Geen idee of ik zoiets mag. Zou het zelf niet durven en moet ook gewoon rustig aan doen.

Laten we hopen dat je morgen te horen krijgt dat ze weer ingedaald ligt!

Ik vermaak me gelukkig nog prima! Verveel me nog geen moment. Huishouden verdeel ik in kleine beetje over de hele week. En dan nog series en tijdschriften lezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedzo snowy vervelen is ook niks!

Nog dames bevallen? Ben enorm nieuwschierig :hyper:

Xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha annejill je had ook met gereageerd bij het zwanger worden topic zag ik. Was ik net aan het lezen. Wat lijk je me toch een leuk mens, altijd zo enthousiast!

En ik dacht aan snowy, hoe gaat het bij jou?

En Sammie! Al lang niks gehoord. Ik hoop dat je inmiddels bent bevallen en dat alles goed is gegaan! Die eerste tijd is best hectisch dus niet gek als het ff duurt voor je reageert. Hoop dat alles goed is gegaan!

Hoe is het met de rest?

Hier goed,zn gangetje :) weinig bijzonderheden. Zoon is volgende week alweer 9 maand!! Gaat hard!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aaah lief heytan!

Ik ben wel exact zoals ik hier schrijf een open, gezellige rechtdoorzee liep die zeer positief is ingesteld en ook ander mensen dingen kan gunnen :heart:

Zit nu in de wachtkamer voor een echo , ben benieuwd wat het gaat zijn vandaag :yes:

Jeetje 9 maanden al poe Dani wordt volgende week 3 en Jill wordt woensdag 11 jaar man man ik ben ouddd

Xxx
Blijf jezelf ;-)
Hier alles nog goed hoor dames!
Morgen 27weken! Met 25 al een groeiecho gehad en liep mooi op schema!

Heytan fijn dat alles goed gaat! Willen jullie ooit nog een 2e? :)

Annejill wordt tijd dat je binnenkort weer eens mag aanschuiven hier. :)
Gelukkig blijf je er heel positief onder!

Ik verwacht ook dat Sammie en Wiek al wel bevallen zijn! Al kan Wiek nu nog overtijd lopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik was jullie eerlijk gezegd helemaal vergeten, Haha!
Zondag is er een ballon ingebracht. Kreeg toen meteen toen we thuis kwamen weeen, dat was om 12 uur. Om 17 uur stopte het. Volgende dag om 7 uur gemeld in het ziekenhuis. De ballon had zn werk gedaan, ik had 3 cm ontsluiting. Nadat de vliezen waren gebroken kwamen de weeen vanzelf op gang zonder opwekkers. Na een uur vond ik dat echt super heftig en waar ik geen pijnstilling wilde, dacht ik toen zak er maar in. De verloskundige zei, denk er nog even over na. Vervolgens kwam ik in een super flow met mijn vriend en had ik om 12 uur ofzo volledige ontsluiting, zonder ruggeprik. Daarna vielen de persweeen helaas weg en moest ik rustig meepersen. Weeen kwamen niet meer op gang dus was de weeenopwekking alsnog nodig. Toen bleek ook dat ze als sterrenkijker lag en dat haar hartslag steeds te veel zakte. Er kwamen inmiddels steeds meer mensen in onze kamer, de gynaecoloog moest komen voor de vacuümpomp. Daarna werden er ook kinderartsen opgeroepen. Gelukkig was ze er toen vrij snel om half 4 en begon ze met wat hulp ook snel goed te kleuren en te ademen. We hebben daarna een prachtig gouden uur gehad waarbij ze ook al keurig aan de borst aanhapte. Vervolgens kwam de kinderarts terug. Haar bloeduitslagen waren heel slecht en ze dachten dat ze wellicht toch zuurstoftekort had gehad. Mijn moederinstinct zei dat er niets aan de hand was, maar was toch wel echt schrikken. Ze moest vervolgens aan de hersenbewaking op de ic. Gelukkig bleek al heel snel dat alles goed was. De volgende dag mocht ze gelukkig al naar mijn afdeling toe en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Sinds woensdag zijn we thuis en het gaat helemaal geweldig. De borstvoeding komt super op gang. Ik ben compleet stoned van de oxytocine en lig uitgestrekt op een hele grote roze wolk.


Fysiek voel ik me super. Ik ging erg fit de bevalling in en dat merk ik nu ook. Mijn lijf herstelt goed. Alleen die aambeien, auw!
Al met al klinkt het vast voor jullie als een heftige bevalling, maar ik heb echt een super bevalling gehad. Alleen had Saar een wat mindere geboorte. Gelukkig is ze nu een heerlijk tevreden baby.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie gefeliciteerd met je dochter! En een leuke naam!
Fijn dat met jullie beide alles goed gaat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd met jullie dochter Sammie enorm leuke naam zeg!

Snowy wat fijn dat je nu al zover bent ik hoop gewoon dat de baby nog lekker blijft zitten en dat je toch kunt genieten, maar dat doe je volgens mij wel :hug:

Ik mag morgen weer voor een echo, wat er vrijdag te zien was weten ze niet zeker of het nou een cyste was of een ei :-[ wordt er soms moe van hoor daarom lees ik hier ook mee om mezelf maar beter te voelen en positiever met jullie prachtige baby's :cheer2: :photo:

xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd met jullie dochter Sammie enorm leuke naam zeg!

Snowy wat fijn dat je nu al zover bent ik hoop gewoon dat de baby nog lekker blijft zitten en dat je toch kunt genieten, maar dat doe je volgens mij wel :hug:

Ik mag morgen weer voor een echo, wat er vrijdag te zien was weten ze niet zeker of het nou een cyste was of een ei :-[ wordt er soms moe van hoor daarom lees ik hier ook mee om mezelf maar beter te voelen en positiever met jullie prachtige baby's :cheer2: :photo:

xxx
Blijf jezelf ;-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven