Zwanger of niet?

17-11-2018 21:18 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_378978 wijzigde dit bericht op 16-02-2019 15:29
Reden: Gaat niemand iets meer aan aangezien ze alleen maar als debielen kunnen reageren
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
18-11-2018 09:17
Hier ook een gekantelde baarmoeder (schijnt vrij veel voor te komen, zei mijn gyn) en nooit last gehad van het spiraaltje.

Ja, mijn huisarts vertelde ook dat het niet uit moet maken.
Fijn om te lezen dat jij dat kunt beamen.
Het plaatsen zal zeker wat lastiger gaan dan??

Ik bedoel.. het maken van een uitstrijkje was de laatste keer bij mij al een gedoe van jewelste.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
18-11-2018 09:21
Ja, mijn huisarts vertelde ook dat het niet uit moet maken.
Fijn om te lezen dat jij dat kunt beamen.
Het plaatsen zal zeker wat lastiger gaan dan??

Ik bedoel.. het maken van een uitstrijkje was de laatste keer bij mij al een gedoe van jewelste.
Gekantelde baarmoeder betekent eigenlijk niks.
Als je van bijv liggen naar zitten gaat verandert de stand van je baarmoeder al. Volle of lege blaas maakt ook uit.
Over het algemeen wordt bedoeld dat de baarmoederMOND wat opzij ligt en daardoor vaak wat lastiger te vinden. Dat kan invloed hebben op het plaatsen, maar hoeft niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Bij een mirena heb je wel een cyclus maar minder/weinig tot geen bloedverlies. Het baarmoeder slijmvlies is zo dun dat er minder/niets te verliezen (of innestelen!) valt. Dit zegt verder niks over de aanwezigheid van een eisprong e.d.

Soms ontstaan juist ruime helderrode bloedingen of bruine spotting door het dunne en kwetsbare slijmvlies. Dit is altijd onregelmatig.

En een gekantelde baarmoeder maakt inderdaad niks uit. Zeker als je hem bij gyn laat plaatsen krijg je daarna gewoon een echo. Hooguit draaien ze het hulsje om zodat de lijn van de baarmoeder goed gevolgd wordt. Maar dit wisselt per dokter.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zeiden andere het al, je kan een cyclus hebben met de mirena. Ik slik nu de pil erbij zodat ik niet steeds ongesteld ben, want ik bloedde nog wel flink en daar wilde ik nu juist vanaf.
Ik had dezelfde klachten. Na anderhalf jaar gedoe en "dat kan niet" bleek hij al die tijd niet op de goede plek te hebben gezeten. Wonder boven wonder nooit zwanger mee geworden. Wel blijvende klachten aan over gehouden helaas.

Maar zou zeker laten controleren of hij goed zit. En haal een test.... serieus :/ nog geen 2 euro..
Pindakaasjes schreef:
18-11-2018 09:21
Ja, mijn huisarts vertelde ook dat het niet uit moet maken.
Fijn om te lezen dat jij dat kunt beamen.
Het plaatsen zal zeker wat lastiger gaan dan??

Ik bedoel.. het maken van een uitstrijkje was de laatste keer bij mij al een gedoe van jewelste.
Het plaatsen was niet heel prettig inderdaad. Maar daarna heb je er 5 jaar plezier van en dat is het wel waard :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh dat er nog een soort van cyclus kan zijn met een mirena weet ik. Mijn dochter menstrueert ook nog. Maar niet regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
18-11-2018 11:09
Het plaatsen was niet heel prettig inderdaad. Maar daarna heb je er 5 jaar plezier van en dat is het wel waard :-)

Dat heb ik er ook wel voor over hoor!
Uitstrijkje was ook een gedoe.. Eerst de assistent... nog een assistent erbij.. en daarna werd de dokter zelf maar bij geroepen..
En ondertussen lag ik daar met gespreide benen en een 180 watt lamp die naar binnen scheen.
Het was wel wat ongemakkelijk...maar vooruit, ik kon er niks aan doen, en zij ook niet.

Ik ga er maar vanuit dat het met het spiraaltje ook moeizaam zal gaan.. maar het is het wel waard (hoop ik)

Ik wil het overigens maar om 1 reden, en dat is het niet meer maandelijks vloeien.
Ik ben het na 26 jaar menstrueren echt zo kotsbeu. De krampen, de stolsels, de doorbraakbloedingen...

Volgens de huisarts gaat het Mirena spiraal mijn verlossing zijn.. maar ik twijfel als ik sommige reacties lees.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
18-11-2018 12:48
Dat heb ik er ook wel voor over hoor!
Uitstrijkje was ook een gedoe.. Eerst de assistent... nog een assistent erbij.. en daarna werd de dokter zelf maar bij geroepen..
En ondertussen lag ik daar met gespreide benen en een 180 watt lamp die naar binnen scheen.
Het was wel wat ongemakkelijk...maar vooruit, ik kon er niks aan doen, en zij ook niet.

Ik ga er maar vanuit dat het met het spiraaltje ook moeizaam zal gaan.. maar het is het wel waard (hoop ik)

Ik wil het overigens maar om 1 reden, en dat is het niet meer maandelijks vloeien.
Ik ben het na 26 jaar menstrueren echt zo kotsbeu. De krampen, de stolsels, de doorbraakbloedingen...

Volgens de huisarts gaat het Mirena spiraal mijn verlossing zijn.. maar ik twijfel als ik sommige reacties lees.
Voor mij weinig verlossing iig. Naja, nu ik de pil erbij slik gaat het perfect. Het is gewoon zo persoonlijk, zoiets moet je echt proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Nee ik ben niet te gierig om een test te kopen. Maar vindt het nu met mijn spiraal wel heel zonde om er 1 van 10 tot 20 euro aan te schaffen terwijl het misschien negatief zal zijn.. aangezien het heeeel zelden is dat een vrouw zwanger wordt met spiraal.
( dus ja ergens gewoon gierig, want t is zonde van me 20 euro.)
En die van 2 euro vertrouw ik gewoon niet. Ieder zn ding toch. Dus wacht ik liever dinsdag af op de dokter die het ook met een urine testje zo kan zien. Dan dat ik zo moeilijk ga doen en 20 euro leger ben en nog een teleurstelling erbij, want mocht t zo zijn zou ik er alsnog heel blij mee zijn.

Maar mooi om te zien hoe onvolwassen mensen kunnen reageren op een grapje..

Thanks voor de normale reacties. Ik ga dinsdag naar de huisarts en we zullen het zien. Ik sluit bij deze ook deze topic aangezien jullie te bijdehand zijn
VrouwtjeVanHem schreef:
18-11-2018 15:03
Hallo dames,
Nee ik ben niet te gierig om een test te kopen. Maar vindt het nu met mijn spiraal wel heel zonde om er 1 van 10 tot 20 euro aan te schaffen terwijl het misschien negatief zal zijn.. aangezien het heeeel zelden is dat een vrouw zwanger wordt met spiraal.
( dus ja ergens gewoon gierig, want t is zonde van me 20 euro.)
En die van 2 euro vertrouw ik gewoon niet. Ieder zn ding toch. Dus wacht ik liever dinsdag af op de dokter die het ook met een urine testje zo kan zien. Dan dat ik zo moeilijk ga doen en 20 euro leger ben en nog een teleurstelling erbij, want mocht t zo zijn zou ik er alsnog heel blij mee zijn.

Maar mooi om te zien hoe onvolwassen mensen kunnen reageren op een grapje..

Thanks voor de normale reacties. Ik ga dinsdag naar de huisarts en we zullen het zien. Ik sluit bij deze ook deze topic aangezien jullie te bijdehand zijn
En die doet die test vervolgens met een testje van een euro.
Alle reacties Link kopieren
''Aangezien jullie te bijdehand zijn''

Nee, jij hebt het begrepen?!

Teleurgesteld zijn omdat je waarschijnlijk a.s dinsdag 'niet' zwanger te zijn?

Koekoek goedemorgen!!! Je hebt een spiraaltje!!! of dacht je dat een spiraaltje tegen chronische neusverkoudheid was!!

En half Nederland gebruikt die testen van de Action.
En die 20 Euro waar jij het over hebt,, je noemt ook wel bewust de aller, aller duurste. Kruidvat verkoopt ze ook hoor! Ook niet goed genoeg?

Ik vond je OP al een tikkie raar..
Maar het is me inmiddels wel duidelijk,, dit is een verzonnen verhaaltje.
Ik ben weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven