Zwanger! Uitgerekend zomer 2018

27-09-2017 17:39 818 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle mama's die gezellig willen meeschrijven en ervaringen willen delen over hun zwangerschap en uitgerekend zijn in mei of juni 2018!

:cheer2:

Wanneer ben jij uitgerekend? En wanneer heb je je eerste echo? :flirting:

Deze meiden zijn ZWANGER!! :yes:
Informatie voor bijzonderheden:
:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Claudje210 32/36 Eerste juli 2017 30 april 2018 3 november verloskundige. Hartje luisteren. :heart:
Kippenmama 28/39 Tweede augustus 2017 3 juni 2018 9 november termijnecho :heart:
Cloudnine84 33 Eerste 3 juni 2018 10 november derde echo :heart:
Sannieee88 29/30 Eerste juni 2017 4 juni 2018 6 november termijnecho :heart: :heart: een tweeling!
Farah86 30 Eerste september 2017 10 juni 2018 17 november tweede echo :heart:
Snoep83 34/33 Eerste 2016 juni 2018 14 november termijnecho :heart:
8Hope9 28/34 Eerste juli 2017 10 juni 2018 27 oktober eerste echo :heart:
Kleintje_ik 31/37 Tweede augustus 2017 juni 2018 15 november :heart:
Livingontheedge 30/34 Eerste 2016 5 juni 2018 9 november derde echo :heart:
Elza84 33/26 Tweede september 2017 4 juni 2018 16 november tweede echo :heart:
Roosje-89 27 Eerste september 2017 11 juni 2018 22 november termijnecho :heart:
Femme_ 29/29 Tweede september 2017 juni 2018 23 november termijnecho :heart:
lotje98 28/33 Eerste april 2017 9 juni 2018 2 november eerste echo :heart:
Fragolisa 31/33 Eerste september 2017 5 juni 2018 13 november echo en counselinggesprek :heart:

Wil jij ook graag worden toegevoegd in de tabel? Laat het dan even weten! ;)
anoniem_351755 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 22:14
92.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier alles goed! Morgen of overmorgen kan ik mezelf aanmelden bij het fb groepje!
Heb het net tijdens een vergadering tegen mijn collega's verteld. Wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar vond het ook leuk om het iedereen persoonlijk te vertellen. Had het hartje voor ik ging nog gehoord met de angelsounds. Ze reageerden allemaal zo ontzettend leuk. Iedereen begon te gillen :) we hebben maar een klein team van 11 vrouwen. Wat een opluchting dat t er uit is. Kan ik mezelf ook niet meer verspreken
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,

Dank jullie wel voor alle lieve woorden. We zijn nu anderhalve week verder en ik kan zeggen dat ik me eindelijk weer een beetje blij voel. Het bloeden is sinds gister gestopt en morgen heb ik de controle echo om te zien of mijn baarmoeder goed leeg is.
Afgelopen week was een hel! Nooit geweten dat het zo'n impact zou kunnen hebben, stukje bij beetje gaat het beter en kan ik het een plekje geven. Tegelijkertijd ben ik ook wel opgelucht dat ik van die onzekere bloedingen af ben. Ik mis het om zwanger te zijn en ik ontwijk de babyafdeling van de Etos/Kruidvat etc.. maar ik voel dat ik er al een beetje beter mee om kan gaan.
Tussen mijn vriend en mij gaat alles weer helemaal goed, het zijn juist die zware momenten dat je elkaar echt leert kennen, maar we zijn nu nog intenser en weten zeker dat we ooit een gezond kindje op de wereld gaan zetten.
Ik zal dit kindje nooit vergeten, nooit!

Ik wens jullie allemaal het beste en zo nu en dan lees ik hier nog even jullie verhalen. Ook heb ik een blik geworpen op de Facebook groep, leuk om gezichten er bij te hebben.

Veel geluk en liefs.
Alle reacties Link kopieren
Femme in je verhaal herken ik mezelf zo. Het is niet te beschrijven wat er over je heen komt. Fijn om te horen dat je de kracht hebt gevonden om stapje voor stapje verder te gaan. En zeker weten dat jullie een gezond kindje op de wereld gaan zetten.
Om je even een hart onder de riem te steken. Je bent al zwanger geweest dus je lichaam kan dit. Je hoorde net bij die 10% waarbij het mis ging. De volgende keer gaat het goed. En kijk naar mij, 4 weken later was ik zwanger van een tweeling en ben nu bijna 13 weken!
Ik heb een onderzoek gelezen en de komende maanden heb je de meeste kans om zwanger te worden. Dus als je er weer klaar voor bent over een poosje, ga ervoor! Zodat je snel kunt aansluiten in de Facebook Groep. ;) uiteraard ben je ieder moment welkom! Dus kijk maar waar jij je fijn bij voelt.
Hele dikke knuffel voor jou :knuffel:

Roosje leuk he om het te kunnen delen! Hopelijk ben je snel aangesloten in de Facebook groep. Zodat we ons groepje compleet hebben! Leuk! Tot snel
Alle reacties Link kopieren
Hoi femme,

Wat kan er dan veel veranderen al in 1.5 week. Blijf het verschrikkelijk voor jullie vinden. Vind je heel sterk overkomen en dat doe je goed om de babyafdeling even te negeren, dat komt over een poosje vanzelf wel.
Nu extra lief voor jezelf en elkaar zijn en dan komt het echt wel weer goed met een volgende zwangerschap!

Lieve knuffel voor jou!!
Alle reacties Link kopieren
Knap hoe je ermee omgaat Femme. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met blaasontsteking tijdens een zwangerschap?
Ik heb wat vage klachten en ga zo maar eens urine inleveren..
Alle reacties Link kopieren
Femme wat fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat!

Hier zelf even niet zo actief geweest. Vorig weekend was onze dochter ziek en heeft een dag flink lopen spugen. Helaas begon ik een dag later met spugen in de avond en vanaf woensdagavond hield ik niks meer binnen. Donderdag ook ziek naar huis gegaan van me werk omdat zelfs slokjes water niet binnen bleven. Vrijdag gebeld met HA en daar heb ik een recept voor Emesafene gekregen. Nu hoop ik dat dat gauw zijn werk gaat doen want dan kan ik wat beter functioneren. Lig nu al rond 8 uur in bed in de hoop gauw in slaap te vallen zodat er weer een dag voorbij is :"-(
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je nog mee leest Femme, maar ik vind het fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt. Het is niet niks wat jullie meegemaakt hebben!

Ik heb geen ervaring met blaasontsteking, maar begreep van de vk dat een blaasontsteking heel anders is tijdens de zwangerschap. Zo hoef je niet altijd pijn te hebben bij het plassen.

Wat vervelend kleintje! Denk je dat t overgeven door buikgriep komt of door de zwangerschap? Heel veel beterschap in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik vroeg me af hoe het met jullie is?

Een deel van de meiden is al actief op de facebookgroep en ik hoop dat we de groep snel compleet kunnen maken!

Xxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Zooooo hier is het rustig???!!! Ik dacht even snel spieken hoe het met jullie en de kindjes gaat, maar er hangt hier een behoorlijke stilte.
Ah fijn! Jullie gingen over op Facebook. Ik hoop dat alles goed is en gaat, met en bij jullie.

Met mij gaat het inmiddels weer goed, ik ben afgelopen maandag EINDELIJK ongesteld geworden. (eindelijk valt uiteraard mee, maar als je iets wil duurt alles zo lang). Hoe dan ook, we mogen weer! Ik hoop dat het ons snel gegund wordt en dit keer ook mag blijven zitten.

Ik wens jullie iig een hele mooie december maand en wie weet tot volgend jaar!
Alle reacties Link kopieren
Hey Femme! Wat fijn dat je nog even komt vertellen hoe het met je gaat! Super dat jullie weer aan de slag mogen.

Met mij gaat het prima. Bijna 15 weken en vandaag weer controle gehad bij de verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
He Femme, heel fijn dat je er weer aan kan beginnen! Hopelijk voor jou weer snel een zwangerschap, maar dan eentje zonder zorgen. Goed om te lezen dat het wel weer ok met je gaat, je hebt toch iets meegemaakt wat je een plekje moet geven denk ik.
Ik lees nog wel andere topics op t forum, maar we zijn idd overgestapt naar facebook. Super leuk om alle verhalen van elkaar te lezen, nu worden de geslachten van de babys bekend, dus dat is ook weer een leuke nieuwe stap.
Met mij gaat alles goed, helaas nog steeds misselijk, ondanks bijna 16 weken. Ons meisje maakt het mij nogal lastig :-)
Veel succes met de komende rondes, ik gun jou ook heel snel een mooie zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen Livingontheedge dat jullie een meisje verwachten. Dat stadium zijn jullie natuurlijk alweer gepasseerd. Het is en blijft hier rustig! Af en toe zal ik nog even spieken.
Mochten jullie af en toe nog spieken, ben ik benieuwd hoeveel roze en blauw er binnen de groep is. :hyper:
Ik heb vorige week (denk ik) mijn eisprong gehad en sinds gisteren last van bruine afscheiding, dus hoop op positief nieuws volgende week! Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Femme! Ik duim voor je.

Wij weten het geslacht van ons kindje, we hebben het nog stil gehouden voor familie en vrienden dus ik post t hier nog niet vanwege eventuele meelezers ;)

Helaas gisteren te horen gekregen dat mijn lieve schoonmoeder niet lang meer te leven heeft. Zo heftig.
Hey femme, hopelijk ben je snel zwanger! Ik heb geen fb, dus ik ben ook afgehakt van deze groep. Wij krijgen een jongetje!

Farah, wat een naar nieuws... Hoe lang heeft ze nog?
Alle reacties Link kopieren
Femme tussenstand jongens/meisjes is 5-4 voor de jongens.
Wij krijgen een jongen en een meisje. Ontzettend leuk!
Ben heel benieuwd wanneer jij weer een positieve test in handen hebt! Heeft je cyclus zich wat gestabiliseerd?

Fragolisa leuk dat je een jongetje krijgt! Gaat verder alles goed? Als je het leuk vindt ben je altijd welkom in onze Facebook groep hoor!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Fragolisa een jongen!

De artsen hebben gezegd enkele weken tot drie maanden...
Farah86 schreef:
30-12-2017 16:33
Leuk Fragolisa een jongen!

De artsen hebben gezegd enkele weken tot drie maanden...
Oh wat kort :-| Hoe gaat het nu met haar? Hoe gaat je man/vriend er mee om? Lijkt me wel echt een emotionele rollercoaster voor jullie nu... Sterkte :rose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven