Zwanger worden - herfst 2022

21-09-2022 15:53 731 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allen,

Graag schrijf ik met een groepje over zwanger willen worden vanaf herfst 2022.
Wie schrijft er mee?
okkiepetite wijzigde dit bericht op 26-10-2023 15:25
3.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mooi nieuws Ilovejoe :heart: Geniet van jullie mooie dochter!!

Hoe gaat het met je?

Liefs
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat een heerlijk babynieuws Ilovejoe!! Vervelend van de moeilijke start maar fijn dat het nu goed gaat! Geniet van jullie uiteraard prachtige dochter! :flirting:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt Skellar en Nolanollie! De eerste week was een rollecoaster, met veel ups maar soms ook heel veel emoties. Er komt zoveel op je af, maar we hebben een fantastische kraamzorg met heel veel ervaring. Ons meisje is heel tevreden en lief en slaapt lekker bij ons op de kamer in haar eigen ledikant. 🥰
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames!!!
Ik ben 5 weken zwanger!!
Zou volgende maand naar de gyneacoloog om te starten met clomid.

Wat een wonder!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vekl, wauw gefeliciteerd!!! Dat is echt een klein wonder :cheer:
Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Vekl!
Wat ontzettend fijn dat het is gelukt voordat je bent gestart met clomid.
Hoe voel je je verder? Heb je al een afspraak voor de 1ste echo?
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw Vekl wat super goed!!! Gefeliciteerd!! :cheer: Hoe voel je je??
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey26, hoe gaat het met jou?

En NolaNollie, ook benieuwd hoe het met jou gaat!

liefs
Alle reacties Link kopieren Quote
Skellar schreef:
30-06-2023 16:26

En NolaNollie, ook benieuwd hoe het met jou gaat!

liefs
Hier alles goed, lief dat je het vraagt! Het dametje is lekker actief. Ben 26 weken nu, tijd gaat zo snel! Volgende week weer eens kijken hoe ze gegroeid is op de echo... Verder niet heel veel gebeurt in de tussentijd hier, vooral rustig aan gedaan met dat hete weer, erg blij dat het nu iets minder warm is!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey26 schreef:
30-06-2023 11:21
Gefeliciteerd Vekl!
Wat ontzettend fijn dat het is gelukt voordat je bent gestart met clomid.
Hoe voel je je verder? Heb je al een afspraak voor de 1ste echo?
Nee heb gister pas getest en nog geen afspraak staan. Ik voel me top. Niets gemerkt ook. Ga zondag op vakantie dus routinetestje voor de vakantie gedaan.

Flabbergasted maar oh zo blij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vekl schreef:
01-07-2023 00:03
Nee heb gister pas getest en nog geen afspraak staan. Ik voel me top. Niets gemerkt ook. Ga zondag op vakantie dus routinetestje voor de vakantie gedaan.

Flabbergasted maar oh zo blij.
Zo bijzonder dat er toch ondanks alles ineens één doorheen sneaked. Geniet van je heerlijke vakantie met dit fantastische nieuws!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Vekl! Wat fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Skellar schreef:
30-06-2023 16:26
Bailey26, hoe gaat het met jou?
Hier gaat het oké. Net terug van een fijne vakantie met man en zoon.
Zit nu in ronde 2 na mijn miskraam.
Toen we terug kwamen van vakantie zag ik dat 2 buurvrouwen zijn bevallen. Natuurlijk hartstikke leuk maar vond het ook wel even confronterend.
Als het deze ronde ook niet raak is zijn we ook weer een jaar aan het proberen.
Ik merk dat ik het met momenten gewoon heel lastig vind en de wens is heel groot.

Hoe gaat het met jou?

Nolanollie bij jou schiet het ook mooi op. Fijn dat alles goed gaat!
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey !!!

Wat lees ik nu?!?! Wat onwijs fijn dat we je mogen feliciteren! Hopelijk voel je je goed en blijft alles goed gaan met jou en de kleine!

Wel even bizar om te denken dat er alweer een "uitgerekend in mei 2024" groep is... o_o

Onwijs gefeliciteerd :cheer2:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt Nolanollie.
Vandaag de eerste ochtend dat ik opsta met misselijkheid. We zullen zien hoe het zich ontwikkeld.
Volgende week de eerste echo. Als het goed is ben ik dan 7 weken.
Vind het allemaal enorm spannend maar ook heel dankbaar dat ik meteen na m'n 2e miskraam weer zwanger ben.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey26 schreef:
06-09-2023 09:07
Bedankt Nolanollie.
Vandaag de eerste ochtend dat ik opsta met misselijkheid. We zullen zien hoe het zich ontwikkeld.
Volgende week de eerste echo. Als het goed is ben ik dan 7 weken.
Vind het allemaal enorm spannend maar ook heel dankbaar dat ik meteen na m'n 2e miskraam weer zwanger ben.
Hopelijk valt je misselijkheid mee. Succes volgende week en ik duim voor een fantastische uitslag en een gezond babietje in mei :heart:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo.. na een hele lange radiostilte ben ook ik weer eens ingelogd. Ons leven heeft even op zijn kop gestaan! Wij zijn 15 juni ouders geworden van een prachtige dochter. De bevalling was heftig en ik ben nog met spoed geopereerd, we moesten allebei een aantal dagen blijven. Daarna meerdere keren opgenomen voor een aantal weken want ze at niet goed. Uiteindelijk weten we nu wat het is! Het gaat nog steeds niet super goed maar we zijn achter de oorzaak en kunnen daarmee verder.

Los van de rollercoaster zijn we gelukkiger dan we ooit voor ogen hadden durven houden. Zo dolblij met ons meisje.

Goed om te lezen dat er hier weer een aantal zwangeren bij mogen zijn!! Ik duim mee voor de anderen..!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Poldermeisje62 schreef:
07-09-2023 14:19
Zo.. na een hele lange radiostilte ben ook ik weer eens ingelogd. Ons leven heeft even op zijn kop gestaan! Wij zijn 15 juni ouders geworden van een prachtige dochter. De bevalling was heftig en ik ben nog met spoed geopereerd, we moesten allebei een aantal dagen blijven. Daarna meerdere keren opgenomen voor een aantal weken want ze at niet goed. Uiteindelijk weten we nu wat het is! Het gaat nog steeds niet super goed maar we zijn achter de oorzaak en kunnen daarmee verder.

Los van de rollercoaster zijn we gelukkiger dan we ooit voor ogen hadden durven houden. Zo dolblij met ons meisje.

Goed om te lezen dat er hier weer een aantal zwangeren bij mogen zijn!! Ik duim mee voor de anderen..!!
Oh jeetje wat een heftige start zeg! Blij te horen dat jullie wel helemaal gelukkig zijn nu. Toch nog die roze wolk! Ben ook zo benieuwd hoe het met alle andere meiden is!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Polderneisje, jeetje wat een pittige start hebben jullie gehad.
Zwaar dat je een operatie hebt gehad. Ook heel sneu dat de kleine meid niet goed (kon) eten. Ik hoop dat het een oorzaak is die verholpen kan worden.

Heel mooi dat jullie ook het geluk kunnen ervaren die jullie dochter met zich meebrengt ❤️.
Hopelijk nu alleen nog maar een stijgende, positieve lijn voor jullie.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
:hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames, weet niet of er nog iemand is, maar ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat en wil zelf toch ook wat delen :heart:

Na anderhalf jaar! ben ik eindelijk zwanger geraakt. Ben inmiddels 13 weken en alles ziet er goed uit!! Wat was het een lange zit en zo dankbaar dat het toch gelukt is.

Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Skellar!! Wat een fantastisch nieuws!!! Wat heerlijk dat het gelukt is en is blijven plakken! Van harte gefeliciteerd!

Wij zijn inmiddels 2 maanden de onwijs trotse ouders van onze mooie dochter! Genieten onwijs van ons poppetje en ze doet het fantastisch!! :heart:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Skellar wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd ❤️
Een hele fijne zwangerschap gewenst.

Nolanollie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat alles goed gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn.

Hier heb ik net miskraam nummer 4 achter de rug. Heb afgelopen vrijdag een Gis echo gehad
Mogelijk heb ik poliepen in de baarmoeder. Morgen heb ik een telefonische afspraak en hoor dan hopelijk hoe verder.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nolanollie, dankjewel en wat een fijn nieuws van jouw kant! Goed om te horen dat je zo geniet en dat alles goed gaat.

Bailey, wat naar zoveel miskramen. Dikke knuffel van mij. Ik weet hoe naar het is en de onzekerheid is zo heftig.
Heb je ‘goed’ nieuws gekregen van de arts?
Sterkte en houd hoop. Het is je gegund en weet dat je altijd je verhaal kwijt mag bij mij.
:hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Skellar schreef:
06-12-2023 09:48
Nolanollie, dankjewel en wat een fijn nieuws van jouw kant! Goed om te horen dat je zo geniet en dat alles goed gaat.

Bailey, wat naar zoveel miskramen. Dikke knuffel van mij. Ik weet hoe naar het is en de onzekerheid is zo heftig.
Heb je ‘goed’ nieuws gekregen van de arts?
Sterkte en houd hoop. Het is je gegund en weet dat je altijd je verhaal kwijt mag bij mij.
:hug:
Wat lief Skellar❤️
Gaat het goed met je? Heb je last van kwaaltjes? Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Ik zit net weer op het wachtbankje.
Ik kan tijdens mijn volgende menstruatie een hysteroscopie inplannen.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven