Zwanger worden | Herfst 2025

25-09-2025 14:14 110 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allen,

Zoals in het 'Zwanger worden v.a. september topic' besproken, hierbij een nieuw topic mét tabel gezien TO van het andere topic al even niet meer heeft gereageerd (mocht je dit lezen, uiteraard van harte welkom hier :))

Oude topic: zwanger/zwanger-worden-v-a-september-25 ... ges/512565

Mocht je informatie missen of aan willen passen: wil je dit dan in bold aangeven in de reacties? Dat houdt het voor mij overzichtelijk.

NaamLeeftijdHoeveelste kind?NODRondeBijzonderheden
Whups79311eZWANGER 1e24/10 vitaliteitsecho
Giraffe332eZWANGER 1e20/10 vitaliteitsecho
Aes291e--Even een pauze :redrose:
-April-383e ZWANGER2e28/10 vitaliteitsecho
Verbouwvrouw332eZWANGER1e16/10 vitaliteitsecho en 11/11 termijnecho. 2 bonus kinderen :heart:
Jamie-Lee382e?2e-
GinnyDamrak362e31 okt2eEerdere miskraam :redrose:
Hallodhdh291e21 september1e-
Fietsertje89354eZWANGER2e2 sterrenkindjes :redrose:
Bijnahopelijkmama291e?1e-
Quicks1lver341e9 nov2e-
ElizabethMegan?3e-2eEerdere miskraam :redrose:
Cupido1?1e1 nov3e-
Myx91341e24 okt2e-
Kaasplankje10322e16 Nov--
whups79 wijzigde dit bericht op 21-10-2025 10:16
25.11% gewijzigd
En nu?
Balen Kaasplankje
Ja ik test met de early van de action

Dank je wel Whups en verbouw vrouw.
Hopelijk lopen de testen mooi op. Vanochtend alweer een iets duidelijker streepje! Dus fingers crossed
Jammer kaasplankje. Wat voor klachten heb je?

Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Maakt het echt uit hoe laat je die test afneemt?
Ik gebruik de action ovulatietesten. Als de lijn donkerder wordt doe ik 1 of 2 per dag nog de clearblue digital. Ik weet niet hoeveel het uitmaakt qua welke tijd. Ik zelf doe het altijd rond het middaguur. Als de test echt goed oploopt ook nog een keer in de avond met een digital
Ik heb clearblue en deed t nu steeds ‘s ochtends. Volgens mij moet je in de 4 uur voor de test niet plassen, dat red ik overdag echt niet.
Ik heb ook die van de action gebruikt en fijne ervaringen mee! Als de test op begon te lopen, deed ik ‘m twee keer per dag; rond 12:00 en 17:00. Volgens mij gaat het er vooral om dat er genoeg LH hormoon in je urine zit, dus idd proberen 2-3 uur ervoor niet te plassen en helaas ook wat minder drinken zodat je urine geconcentreerder wordt. Juist in de ochtend wordt afgeraden begreep ik :O
En nu?
Dat las ik vanavond ook op Google. Volgens clearblue maakt het niet uit wanneer je test, maar raden ze wel af om meerdere keren per dag te testen. Bij de eerste positieve uitslag moet je stoppen met testen.
Hmm misschien verschilt het per test? Kan me wel voorstellen dat die van clear blue een stuk gevoeliger zijn en je daardoor de hele dag door kan testen!
En nu?
Ja ik las daar ook verschillende dingen over. Heb het voor de zekerheid maar wat later gedaan

Vandaag ook een positief streepje op de normale kruidvat cassette. Nog licht maar wel duidelijk te zien zonder te kantelen oid. Overmorgen Nod 🤞🏼
Spannend Myx, maar klinkt veelbelovend! Laat maar weten wanneer je wil dat ik de tabel aanpas. :heart:
En nu?
Ja dank je wel Whups. Ehh ja geen idee haha. Vind het zelf ook nog maar raar. Wanneer zou jij het echt geloven en de tabel aanpassen 😅?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven