Zwanger worden in 2012

24-06-2012 14:33 1386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er zin om mee te schrijven over zwanger worden in 2012. Er zijn al verschillende topics waar veel mensen mee schrijven en dus moeilijk te volgen. Ik ben zelf 27 jaar mijn man is 29. We zijn in februari gestopt met de pil en nu aan het wachten tot mijn ongsteldheid regelmatig word of dat we een positieve test hebben natuurlijk! Wie heeft er zin om mee te kletsen?

De tabel is opgeschoond, als ik je er uit heb gehaald en je wilt er weer in dan laat het even weten.

NaamLeeftijdBegonnen sindsRondeNOD/UD Bijzonderheden Biscuit28juni 20123 mk, PCOS, temperaturenDaisy26 oktober 20112 01-03-2013 meisjeDominoo27april 2012619 okt18 okt naar de gyn Faith302012 20-05-2013dochter van 10Jesse28feb 20122 1e echo 06-05-13FSH injecties vanwege pcosLinsey29juni 201249 oktober ovulatietestenMissdior28mei 20122 05-05-2013ovulatietestenSabrina27feb 20121 06-04-2013 onregelmatige cyclusWagoni35juni 201212 kinderen van 2,5 en 4jrWoepsie26juni 2012 2 21-03-2013jongen
jeetje moloko en dat door medicatie.. pff..

klinkt heel weinig maar je zou maar net in die groep vallen, hoop het niet voor je..

linsey als je dat normaal niet hebt zou ik zeker een testje wagen..
haha ja dat vanalles voelen ken ik echt....ben blij dat ik niet de enige ben die zichzelf vanalles in het hoofd kan halen. verklaarde mezelf gisteren al rijp voor het gesticht. denk inderdaad dat ik gewoon moet afwachten. zometeen maar ff lekker met de hondjes naarbuiten. hier in het driebergse is het prachtig weer.
Poef!
Linsey, ik heb geen idee of die aders alleen een teken van zwangerschap is. Is natuurlijk lastig als je iets heel graag wilt. Ik denk ook steeds van alles te voelen en dan toch weer niet, om gek van te worden.

Sabrina spannend hoor!

Ik ga er nu niet vanauit dat het gelukt is voordat we naar de gyn moeten, dus we blijven fijn verder oefenen, maar das gelukkig niet zo erg.

Moloko als de artsen er alle vertrouwen in hebben moet jij dat inderdaad ook gewoon hebben! Bij ons in de familie (1 oom en neefje en nichtje) hebben ook een hazenlip, dus dan zal bij ons de kans ook wel een heeel klein beetje groter zijn, maar ja een hazenlip kunnen ze wat aan doen.

Vandaag lekker genieten van het mooie weer. Dadelijk alles klaar maken om vanavond te bbq en en dan nog even de ramen poetsen, ben ik al weken aan het uitstellen dus moet toch maar een keer gebeuren.

Fijne dag nog allemaal en lekker genieten van de zon
is een hazenlip erfelijk? heb eigenlijk geen idee.

ik ga hier de kozijnen maar schilderen. hondjes zijn uitgeweest en de donderwolken zijn onderweg. mooi op tijd binnen dus.

Hoop dat het droog blijft voor de bbq jesse.
NOD kan naar 9 augustus
O wat jammer dominoo. Op naar de volgende ronde.

Een hazenlip kan erfelijk zijn ja.

Hier ziet het niet naar regen uit, strak blauwe lucht en alleen maar zon. Was is al zo goed als droog, heerlijk bed afhalen, wassen, buiten hangen en het bed weer op.

Linsey suuces met schilderen.
ow echt balen dominoo... leef met je mee.

het was een hele harde, maar hele korte hagelbui. nu ook weer schitterend weer. schilderen is niks meer van gekomen. net even de herhaling van tienermoeders gekeken. das me ook wat hoor.

verder een beetje de keuken gereorganiseerd. was hard nodig aangezien vriendlief echt denkt dat het huis een werkplaats is.

gezellige bbq toegewenst jesse. en dominoo.... bonbonbloc doet wonderen.
Poging drie om een reactie te typen, altijd leuk verkeerde knopjes.

Hier de hele dag droog geweest, nog steeds zonnig en lekker warm, gelukkig niet meer zo benauwd als afgelopen dagen! Tafel is gedekt, salades zijn gemaakt en ik denk dat ik dadelijk een lekker rose biertje pak nu het nog kan. Vind dat ik dat wel verdient heb na de hele dag bezig te zijn geweest.

Linsey dat is lekker handig zeg als je vriend denkt dat het huis een werkplaats is. Moet zeggen dat wij ook verschillende meningen hebben over of het nu een rotzooi is of niet haha. Meestal ben ik dan maar weer diegene die het opruimt, ik heb ook het idee dat mannen het soms echt niet zien.

en dominoo, lekker jezelf verwennen vandaag en dan op naar de volgende ronde.
Zooo.. weer even alle verhalen gelezen, en dus nog steeds bij niemand een positieve uitslag....helaas.

Lijkt mij erg vervelend van de meiden die geen regelmatige cyclus hebben. En inderdaad je ''voelt'' van alles. en je denkt zal dit dan een symptoom zijn?? Ik was laatst op kraamvisite bij een vriendin van mij en bij haar was het na 3 maanden raak. En toen vertelde ze dat het de 3 keer echt anders voelde dan de andere 2 keer. Ze kon niet uitleggen wat maar het voelde echt anders. Ik ga daar nu ook maar een beetje vanuit...

Stom eigenlijk eerst dacht je bah ben moet ik nu alweer ongesteld worden. En nu lijkt je periode erg lang te duren.. omdat het elke maand weer spannend is.

Fijne zondag nog!!

p.s @Jesse84 mijn NOD is 25/26 juli voor je schema
Bah.. Vandaag een dip. Verlangen kan zoooo groot zijn.
Vervelend dominoo. kan me goed voorstellen dat het zorgt voor een dip. je hoopt toch elke keer dat het raak is.
leef echt helemaal met je mee dominoo. als ik een gemiddelde regelmatige cyclus heb (wat ik dus niet weet) dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. wel wat krampen, maar verder nog niks. wacht het wel af. weet wel dat ik deze week geen test doe. ja zaterdag pas weer. mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. na die laatste negatieve test voelde ik me zo depri... weet het precies dominoo... maar geloof me... het komt goed. echt waar. voor ons allemaal natuurlijk!!
heb ik trouwens serieus gezegd dat ik 28 was? ben 29... geloof dat ik een beetje blijf hangen hahaha
Haai iedereen!

Mn computer is gecrashed dus kon even niet online. Heb nu de ultra trage laptop van m'n man maar gepakt.

Degenen die ongi zijn geworden: Balen hé :( Hopelijk is het de volgende keer raak!!

Moloko: bladerde even terug maar kon het niet direct vinden. Ik las dat je extra foliumzuur slikt i.v.m een verhoogde kans op afwijking voor een baby. Heb je zelf een ziekte waardoor dit komt? Wat vervelend voor jullie. Gelukkig is de kans niet zo groot, maar kan me voorstellen dat het feit dat de kans wel aanwezig is het allemaal extra spannend maakt. Ik las geloof ik ook dat je morgen naar de gyn gaat? Is dat ook hiervoor?

Sorry als je het al vertelt hebt. Door deze slome laptop ben ik nogal lang bezig om terug te bladeren :$

Jesse84: Las dat jij een master doet of gedaan hebt, leuk! Welke master heb je gevolgd? Ik ben nu eindelijk klaar met school, heb zomervakantie!! Hoewel, ik begin morgen aan mijn nieuwe baan. Ik verwacht dat ik, tot ik op vakantie ga 18 aug, redelijk veel moet werken.

Nou, als het goed is zit ik nu in mijn eisprong- dagen. Zou willen dat ik precies wist wanneer dat is! Nu gok ik maar wat (voor mn gevoel). Hoop dat het 1 dezer dagen raak is! spannend toch wel..

Ben ik nou echt de oudste hier? Lindsey, wanneer wordt jij 30? Meestal ben ik de jongste dus dat is wel apart nu haha, het is ook wel een beetje een raar gevoel dat ik dit jaar (december) 30 wordt. Wat vliegt de tijd dan voorbij zeg!
hey faith!!

ik word in januari 30... dus we lopen zo ongeveer gelijk. haha. voel je je egg jump al?
Meiden! Succes allemaal tijdens de vruchtbare dagen. Veel sex plezier hihi

Hier baalweekend. Maar goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wachten duurt alleen zo lang. En baal dat ik altijd zo lang ongi ben. 8 dgn ongeveer. Bah. Baal zucht klaag.

Trusten!
dan zou ik ook klagen dominoo...8 dagen is echt lang....sterkte meid. en idd nieuwe ronde, nieuwe kansen....

slaap lekker!!
Hoi allemaal!

Ik wil graag nog meedoen aan dit forum als dat nog kan. Mede omdat ik ook niet van de woorden 'klussen' etc houd. Ik ben 29 en mijn man ook en we zijn nu 1 maand bezig (vanaf juni) en mijn NOD is 21 juli. Spannend!!!
Poef!
Poef!
Faith ik doe een master op mijn werk ipv met volwassenen met kinderen te kunnen werken. Dus ook daar lekker veel bezig geweest met baby's.

Dominoo, jeetje zeg 8 dagen, daar zou ik ook geen zin in hebben nee. En idd wachten duurt altijd zo lang. Ik had nooit zin in mijn stopweek bij de pil, en nu denk ik laat maar komen als ik toch niet zwanger ben kunnen we tenminste snel verder met de volgende ronde.

Welkom Chevy, natuurlijk mag je mee komen schrijven!

Moloko, raar van je temp zeg, lastig als je nu niet weet of je wel of geen eisprong hebt gehad.

Ik hoef deze week nog niet naar de gyn, dat is pas volgende week vrijdag.

Gisteravond weer n tijdje wakker gelegen en liggen denken hoe het zou zijn met een kindje. Soms word ik echt gek van mezelf! Nou werk ze vandaag en diegene met de vruchtbare dagen zet m op dames!
hey goedemorgen allemaal en welkom chevy!

balen moloko. mocht je geen eisprong hebben deze maand.

Ben trouwens nog steeds niet ongesteld. dus deze maand duurt mijn cyclus in ieder geval 29 dagen. er vanuitgaande dat ik niet zwanger ben natuurlijk. wat ik ook maar doe om de teleurstelling te beperken.

het denken aan een kindje maakt mij zo gelukkig, maar ook weer zo onzeker. stel dat nou een van ons niet vruchtbaar is......maar laat ik mezelf maar niet al te gek maken.

fijne dag meiden!
Goedemorgen allemaal!

Wat kunnen de dagen dan lang duren he..linsey112. Maar op zich wel een goede instelling dat je er niet vanuit gaat dat je zwanger bent. Een tegenvaller zal het altijd zijn. Maar als je er al heel erg vanuit gaat is de teleurstelling nog groter!

30 % raakt zwanger binnen 3 maanden.

70 % raakt zwanger binnen 6 maanden.

80 % raakt zwanger binnen een jaar.

(ppfff als wij maar niet bij die 80% zitten.. )

Ik had het trouwens gister avond ook..kon erg gewoon niet van slapen. Ik was ook de hele tijd aan het denken hoe het zal zijn met een kindje. Deze week zijn ook mijn vruchtbare dagen dus misschien dat ik er daarom ook meer aan denk. april is trouwens wel een hele mooie maand om een kindje te krijgen haha
laat ons maar mooi bij die 30% zitten. maar goed...dat moeten we allemaal echt afwachten. april is een prachtige maand!! al mag het van mij ook wel ergens in maart zijn. maar ik denk dat we dat allemaal wel willen. vriendlief is er toch van overtuigd dat ik zwanger ben.... de optimist. heb wel echt opgezette melkklieren. maar volgens mij kan dat dan ook weer zo'n menstruatieklacht zijn. gek word ik ervan. alles wat kan wijzen op een zwangerschap, kan ook wijzen op een aankomende menstruatie. behalve dat uitblijven van de menstruatie hahaha.

weet iemand of er een symptoom is dat kan wijzen op enkel en alleen een zwangerschap en geen aankomende menstruatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven