Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels doorgegeven dat we toch naar het andere ziekenhuis willen, dus dan maar een maand extra wachten.
Vind het wel waardeloos, maar het is niet anders.

Mijn twijfels m.b.t. overstappen van verzekering hebben overigens helemaal niets met de kosten te maken. Maar vooral met het feit dat ik er ondertussen wel echt een beetje klaar mee ben. Ik wil dit niet maar laten duren en duren, want ik vind dat dit hele traject en alle teleurstellingen mijn leven meer en meer gaan bepalen. Ik heb er altijd voor proberen te waken om dit allesbepalend te laten zijn, maar dat begint wel het geval te worden. En ik wil hier niet aan onderdoor gaan. En dat maakt het juist zo lastig, want ik kan me ook niet voorstellen dat wij geen kind meer krijgen. Die gedachte kan ik ook (nog) niet aan. Dus tja, dan maar weer door. Met frisse tegenzin. En een paar weken vertraging. Nu nog kiezen of ik 1 of 2 extra pogingen ga verzekeren. Keuzes keuzes keuzes wachten wachten wachten.
Wat ben ik blij dat wij volgende week aan de verbouwing gaan beginnen, kan de afleiding goed gebruiken.
Abusu wat lijkt me dit zwaar en moeilijk voor je. Dit soort berichten blijf ik hartverscheurend vinden. Dat iemand die zo graag wil zijn liefste wens moet opbergen. Heel veel kracht, liefde en sterkte wens ik jou. En bedankt voor de steun in dit topic. :hug: :hug: :hug:
Erg naar Duufje. Ik vind het zo rot voor je al die angsten en onzekerheden. En moeilijk dat de datum van geboorte en het overlijden van jullie lieve B dichterbij komt. Jouw verhaal en ook dat van Flipje hebben zoveel indruk op me gemaakt. Ik vind het zo erg wat jullie al hebben doorstaan.
Ik blijf hopen op voorspoed en een gezond kindje voor jullie aan het einde van deze helse rit. Dat is jullie zo gegund.

Animal wat fijn dat je weer op de wachtbank zit. Thumbs up voor jou!

Miekje, Ginger en Windmolen bah wat balen van de witte testen. Wat een spanning elke keer weer. Ik had ook gehoopt de juichpoppetjes weer van stal te mogen halen. Ik begrijp dat jullie erg teleurgesteld en verdrietig zijn.

Twin wat heftig van de overstimulatie. Ik hoop dat je goed hersteld.
En over een weekje mag ik eindelijk naar prikken en slikken!!! Nooit gedacht, but can 't wait.

Mijn man moet elke dag een gel op zijn buik smeren om zijn testosteron aan te vullen. Zijn testosterongehalte was nogal gekelderd na de TESE. Dit is nu de behandeling voor de komende 6 maanden. De uroloog hoopt dat zijn lichaam het weer overneemt daarna. Maar er zit een grote kans in dat hij dit zijn leven lang zal moeten blijven doen.

Ik hoop echt dat dit bekroond wordt met een baby dan is het het natuurlijk waard geweest. Maar ja, garanties krijgen we er helaas niet bij.
Hoi allemaal, ik ben over de ergste schok heen. Zijn allebei echt even een paar dagen heel erg verdrietig geweest. Opeens sloeg de angst me om het hart, wat als het nooit zal lukken, hoeveel teleurstellingen zullen we moeten verwerken? Herkenbare angsten voor jullie allemaal denk ik. Ik probeer nu ook weer realistisch en positief te zijn, het was immers nog maar de eerste poging, we gaan nu op naar de 4 embryo's die hoop ik goed worden ontdooid. Maandag hebben we een afspraak in het ziekenhuis over de vervolgprocedure. In het OLVG willen ze een maandje rust dus bij mijn volgende menstruatie start ik (vind ik ook wel lekker gaan ook even een weekje weg in de herfstvakantie). Nog even een vraagje, kun je cryo's achter elkaar door doen? Dus ik heb 4 cryo's, kan dat in 4 cyclussen achter elkaar dus 1 kans per maand?

Baggal Ontzettend gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws! Heerlijk genieten van het roze wolkje <3
Doces Nog van harte gefeliciteerd :)
Animal Fijn, een hele goede embryo 'aan boord'! Ik duim heel hard voor je.
Abusu We 'kennen' elkaar niet maar ik wil toch zeggen dat ik dit ontzettend sterk vind. Ik krijg er kippenvel van, heb er ook echt bewondering voor, hoop dat je snapt wat ik bedoel. Sterkte met deze keuze!
Miekje Jeetje bah, wat een rot bericht. Een hele dikke knuffel en sterkte met deze teleurstelling. Heb je cryo's uit deze poging?
Windmolen Nee! Jij ook slecht bericht. Wij zitten niet in een goede lichting zeg, ik had het oprecht zo voor jullie gehoopt. Misschien dat we dan de volgende tp alle 3 geluk hebben. Zie dat jij 2 cryo's hebt. Ook voor jou een dikke dikke knuffel.
Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes (zelfs vanuit het kraambed). Ja, het is zwaar, maar ook wel een kleine opluchting dat de beslissing is genomen en dat ik verder kan met mijn leven vorm geven, zonder onzekerheid of er nou wel of niet een kind komt. Zoals ik al tegen de gyn zei: ik kan nu leuke verre reizen blijven maken met vrienden, maar ik was ook heel gelukkig geweest met kamperen in Frankrijk met een kindje.
Een kind krijgen was voor mij ook een manier om iets goeds achter te laten in de wereld, nu moet daar ik daar een andere manier voor vinden.
WTF?
Duufje ooooh wat lastig en vervelend zeg dat je nu weer voor deze beslissing moet staan, maar ik zie dat je gekozen hebt voor het andere ziekenhuis. Kan ik mij heel goed voorstellen.. je wilt er alles uithalen wat erin zit, maar het is ook heel slopend als telkens weer moet dealen met teleurstelling na teleurstelling :-( ..Je leeft toch weer toe na een bepaalde datum dat je weer mag beginnen. Is jullie plekje nu na een maand dan wel echt verzekerd niet dat je straks weer hetzelfde te horen gaat krijgen?
Heel herkenbaar aan die gedachte wil ik ook nog niet denken, maar ik merk wel dat ik steeds vaker mee bezig ben, met de vraag wat als.. :-|

Knuffels voor Miekje, Windmolen & Ginger :hug:
Het is idd nu wel weer een keertje tijd voor goed nieuws, naast het super nieuws van Baggal. Animal & Smurf mijn duimen draaien overuren voor jullie!
Shine bright like a diamond
Ik kom weer heel even uit de meeleesstand wat knuffels uitdelen. Want ik schrijf weliswaar niet actief meer mee, ik volg jullie wel nog allemaal en lees nu helaas weer een stroom aan negatieve berichten :(

Sowieso een dikke knuffel voor Miekje, Windmolen en Ginger :hug: . En voor duufje en flipje, ik volg jullie al een hele tijd en hoop echt (samen met alle dames hier) op positief nieuws voor allebei :hug:

En speciaal eentje voor Abusu, wat een dappere maar zeker ook moeilijke beslissing. Heel veel sterkte met dit een plekje geven :redrose:

En natuurlijk voor iedereen in het proces: spuitend, slikkend of afwachtend. Ik duim voor jullie allemaal :heart:
Oh Windmolen en Miekje wat een nare berichten... :cry: Het is jullie zo gegund... Dikke knuffel, hopelijk mogen jullie snel weer door... :hug:
Ginger ik kan gewoon achter elkaar door , maar weet niet hoe dat bij andere zkh zit. Je klinkt alweer sterk! Je hebt nog wat kansen liggen, dus eerst daar maar voor gaan!

Duufje, ik snap je helemaal. Ik hoop dat je die keuze niet hoeft te maken. Zou het super vinden als het volgende x weer zo'n "gouden ei" verhaal wordt :heart:
Even snel voor Boulu, ik weet welk bericht je bedoelt en snap jouw gedachtengangzeker. Morgen heb ik meer tijd en reageer ik uitgebreider, maar voor jou geldt dit (nog...) niet!

Windmolen, :hug: klote meid...

Ginger, ik denk dat je 1 maand rust moet nemen, endan kun jeafhankelijk van het Zh, elke maand door...
Boulu ik snap je zorgen en twijfel. Zeker na zo’n bericht. Maar houd er voor dit moment rekening dat dat het mis is gegaan na 12,5 w ‘gewoon’ hele nare pech is.

Duufje wat goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt en hebben gekozen om een maand te wachten.
Ik snap je overwegingen met het synchroon lopen met de geboortedag van B :redrose:, maar die dagen/ weken zullen ongeacht waar je staat in het traject (ook als je dan weer zwanger zou zijn) ongetwijfeld heel zwaar zijn. Mijn ervaring is (maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk) is dat het verdriet om het verlies niet anders is ongeacht of je goed of slecht nieuws hebt gehad tav het vervolgtraject, het zijn twee emoties die parallel naast elkaar kunnen bestaan.
Voor nu heel veel succes met de verbouwing en succes met de -ongetwijfeld- lange wachtweken tot de start.
Hey ladies!

Baggal: Gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er eindelijk is! Wat een mooie naam! Hoe heb je de keizersnede ervaren?

Boulu: Ik kan me zo voorstellen dat je gaat vergelijken met andere verhalen. Desondanks zijn die andere verhalen helaas helemaal niet toepasbaar op individuele situaties. Hoe moeilijk dat ook is. Maar ik begrijp meer dan goed dat je er bang van wordt.

Gingerspice: Wat ontzettend jammer! Logisch dat je verdrietig bent. Hoe voel je je nu? Gelukkig heb je nog wat in de vriezer, maar dat maakt het verdriet van nu niet minder erg.

Doces: Wat spannend voor vrijdag! Heb je een fijne verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd!

Windmolen: Ah nee, wat verdrietig meis. Sterkte! <3

Miekje: Sterkte voor jouw vriend zijn rug, en natuurlijk voor jullie allebei! Is hij ondertussen al thuisgekomen? Balen dat je weer een negatieve test hebt. Heb je ondertussen wat liefde en knuffels gekregen?

Lilly: Wat fijn dat je zo snel door kan!

Zizo: Wat heb je veel mee gemaakt zeg! Ik vind het ook best heftig dat je al 6 uur werkt. Ik hoop dat je de ruimte krijgt om goed voor jezelf te kiezen en te zorgen. Super stom dat jouw leidinggevende pissig is. Was de band tussen jou en jouw leidinggevende altijd al zo?

Smurff: Wat heb je uiteindelijk besloten over de babykleding? Ik snap jouw gedachte heel goed. Zou ook niet weten wat ik zou moeten kiezen.

Animal: Wat een top embryo! Alle kleine beetjes helpen?! En wat fijn dat je al een goed plan hebt liggen.

Abusu: Ik ben helemaal stil van jouw verhaal. Ik wens jou heel veel sterkte en geluk voor de toekomst. Met hele mooie nieuwe dromen en een mooie nieuwe invulling.

Duufje: Wat een lastig dilemma! Ik zou inderdaad ook overstappen, jullie hebben daar niet voor niets voor gekozen. Maar ik snap helemaal dat dit even moet bezinken. Wel fijn dat je volgende week wat afleiding gaat krijgen! Lekker even de focus op wat anders!

Hier: Mocht helaas niet starten maandag. Op de echo leek het wel alsof m’n eisprong was geweest, maar het bloed was nog niet heel erg overtuigend. Dus nu moet ik vrijdag weer terug voor een echo + bloed prikken. En daar heb ik héél véél stress over gehad, want het was niet te regelen met werk. Vanochtend eindelijk een oplossing voor gevonden, maar jeetje, nu al stress. Hopelijk dus vrijdag het groene licht om aan de slag te gaan! Helaas is alles nu al een week doorgeschoven, maar wat is een week op 2.5 jaar? Gelukkig krijg ik vrijdag ook gelijk alle recepten mee + de uitslag van het zaadonderzoek wat m’n man vanochtend heeft ingeleverd.
Windmolen en Miekje wat ontzettend balen zeg, dat het niet gelukt is!!! > :-( Een knuffel voor jullie beiden en hopelijk kunnen jullie ook met frisse moed weer door.

Abusu Je verhaal grijpt me aan maar ik kan me er ook wat bij voorstellen. Het jezelf toestaan om te komen tot het punt dat je zegt ' ik zet er een punt achter' is erg knap van je! :hug:

Duufje goede beslissing denk ik!! Alhoewel ook frustrerend om weer langer te moeten wachten.

Doces alsnog gefeliciteerd!!! dat het maar een mooi levensjaar mag worden :-)

Animal ik duim voor je!
shit, wat een ups en downs zie ik voorbijkomen.

Abusu je berichtje deed echt iets met me. Wat een rust sprak eruit. Leren accepteren is lastig maar hoop dat het je lukt. Los van een kind kun je zoveel ander moois achterlaten op de wereld :heart:

Dan het andere uiterste.... Baggal gefeliciteerd. Finally! Oh geniet zo van elkaar!

Ga nu even verder lezen :whut:
@animal jij ook erbij! Fingers crossed voor ons!

@flip ben je een beetje gerustgesteld, bijna naar de gyn toch?

@zizo wat knap dat je eerlijk bent en voor jezelf kiest. Erkennen dat het niet lekker gaat is het lastigst maar zolang JIJ niet voor jezelf zorgt doet niemand het. En als je manager niet het beste met je voor heeft dan kan ze maar beter iets anders gaan doen. Hij/zij bevordert het iig niet....

@dazzle heerlijk om na je tp op vakantie te gaan. Wil ik ook!

@duufje hoe lastig ook denk ik dat je een goede keuze hebt gemaakt. Voor je vertrouwen en hoop is dit zoveel fijner!!

@lauwie gelukkig kon je het regelen. Wat een gestress soms he... zeker omdat je ook niet tegen iedereen wil zeggen waarom je nu ergens heen moet dat echt niet anders kan. Dat hoor je niet zo vaak meer.

@miekje en windmolen Nee! Wat €&#%* dit. Ik wilde met jullie mee naar het volgende topic. Kak zeg.

Ik wordt met het uur ongeduldiger. Die eerste wachtweek valt altijd wel mee, maar de tweede duurt voor mij een eeeeeeuwigheid!

Ik ben dan zoveel aan het piekeren. Wat als dit, wat als dat...

En moet eerlijk zeggen dat het niet heel goed voelt op het moment. Heb zo’n zeurend pijntje in mijn onderrug. Zo een die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Dus.... aan de ene kant denk ik, verlos me van mijn gepieker, kom maar door als het niet zo is. Aan de andere kant hoop zoooo ik dat het wc papier “utro-wit” (hihi) blijft. Ik gebruik geen utro maar moest er zo hard om lachen!

Wbt de babykleertjes heb ik haar ook verteld hoe ik erin zit. En aangegeven dat ze ze nog even mag bewaren als ze er niet perse vanaf wil, maar dat ik ze nu niet aan kan nemen. Ik durf het gewoon echt niet. Voor mijn gevoel overspeel ik m’n hand, lekker bijgelovig hier he ;-) gelukkig zijn sommige meiden hier wat nuchterder!

Hopen jullie met me mee? Laatste loodjes.... steek ik ook nog wat kaarsjes aan voor jullie allemaal.
Natuurlijk Smurf, ik duim voor je!! :heart:
Goedemorgen, even een korte vraag tussendoor :rolling: Ik ben nu een paar dagen Utrogestan aan het gebruiken en heb sinds gisteren een enorm droge mond. Ik kan drinken wat ik wil, maar het helpt niets. Iemand enig idee of dit van de Utrogestan kan komen? Heb ook last van mijn keel, dus wie weet heb ik wel gewoon een verkoudheid te pakken, maar die ongelooflijk droge mond vind ik niet echt typisch voor een verkoudheid.
Die bijwerking ken ik niet! :confused:
Ik lees / hoor dan weer ergens dat je er droge slijmvliezen van zou kunnen krijgen, vandaar mijn vraag :rolling:
Duim ook voor jou smurf die laatste week is altijd het meest slopend pff..hopen op goed nieuws! Heb je al een testdatum?
Doces deze bijwerking komt mij ook niet bekend voor, kan het niet komen door het weer, dat het weer kouder wordt? Ik merk nu de afgelopen dagen dat ik ook meer drink omdat ik sneller een droge mond krijg..
Shine bright like a diamond
Even een update. Menstruatie zet nog niet echt door. Beetje bloedverlies that's it.
Ik ben nog erg down. Gisteren op werk naar huis gestuurd. Nou ja naar zkh naar vriend. Die is gelukkig nu weer thuis. Maar nog lang niet in orde.
Ik heb wel eens een betere verjaardag gehad
Dames alvast sorry voor de egopost.

Ik zat vanochtend voor de derde keer in een halfjaar bij de huisarts met een voetinfectie. Heb in mei en augustus hier al telkens een antibioticakuur van 10 dagen voor gekregen. Ik ben met spoed door verwezen naar een dermatoloog.

Die constateerde wondroos. Wederom een 10 daagse antiobioticakuur voorgeschreven gekregen en een zalf. De blaar is weg gesneden. Over 10 dagen moet ik weer terug voor controle en dan wordt er een ingreep gepland om mijn beide grote teennagels te verwijderen. Ik heb al een tijd last van kalknagels die ik maar niet weg krijg. Die veroorzaken telkens een infectie.
Daarna moet ik ook weer medicatie en zalf smeren. De dermatoloog gaf aan dat ik het ICSI traject moet uitstellen met twee maanden. Ik mag absoluut nu niet zwanger worden. Want dan kunnen ze de wondroos niet behandelen.

Ik ben echt even helemaal stuk. Kan niets anders dan huilen. Weer wachten. Ik heb het AMC gebeld en dit besproken. Volgende week heb ik een belafspraak met de verpleegkundige om de behandeling uit te stellen/door te plannen.
Miekje ik kan het me zo goed voorstellen dat je down bent.

Veel sterkte en beterschap voor je vriend.

Smurf ik duim. All hope is on you!
Mevrouw Stippel wat een ontzettende teleurstelling. Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. :hug: Wat hebben we toch een teleurstellende berichten allemaal dames. Hoop zo dat we in een positieve flow weer komen. Dus Smurf en Animal hoop het zo voor jullie! En Dazzle, jou gun ik het ook zo erg!

Miekje vervelend dat je je zo moet voelen op je verjaardag. Waait en regent het ook nog eens hard, bah. Ook niet echt opbeurend (althans werkt bij mij zo) Fijn dat je vriend weer thuis is in ieder geval. Ben je iig wel samen..... Als het niet doorzet toch nog eens een testje wagen?? ( ik wil je geen valse hoop geven, maar even voor alle zekerheid). In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou en toch een klein beetje gefeliciteerd!

Ik heb zojuist een positieve ovulatietest in handen gehad. ASZ is geïnformeerd en zij geven het door aan het Erasmus MC. Ik hoor vandaag welke dag de terugplaatsing zal zijn, maar kan niet anders dan dat a.s. dinsdag zal zijn. Jeeeej :cheer: (mits het ontdooien goed gaat, ik blijf dat echt zenuwslopend vinden :facepalm: )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven