Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen

06-12-2018 17:37 724 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Na 2 miskramen merk ik dat ik heel anders in het proces sta. Ik ben benieuwd of er meerderen zijn die in dit topic willen kletsen over het zwanger worden na herhaalde miskramen. Ik zag al wat topics voorbij komen, maar die zijn al wat ouder vaak.
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde NOD Bzh
Pavo07 28/34 2e 7 13 feb mk aug '18 en ma nov '18
xLau 27/27 1e 3 15 jan vmk aug '18, ma dec '18
Moosforhappiness1988 30/33 1e ma april '18 & nov '18
BlueWater81 38/39 1e 4 1 feb mk sept '17, bbz juli '18
IlseAnne 33/38 2e 7 ma juli '18 & okt '18
Noonootje 30/31 1e mk juli '17 & dec '18
Lacer 26/29 1e mk sept '18 & dec '18


Zwanger :cheer2:
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde PT UD Afsprkn Bzh
Koetjesenkalfjes 28/29 1e 4 24 dec 30-08-2019 14 feb termijnecho mk okt '18 & nov '18
Nioma 28/29 1e 6 31 dec 10-09-2019 15 feb termijnecho mk aug '18 & nov '18
Monkey123 29/33 2e 4 9 jan 19-09-2019 7 feb echo ma juni '16 & aug '16, mk sept '18
Kippetje_s 30/31 1e 26 25 jan 12 feb echo mola zwangerschap jan '18, mk okt '18 & dec '18
pavo07 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 09:11
81.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yessssssss nioma wat ontzettend fijn zeg! Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk zeg. Snap dat je het lekker bent gaan vieren samen. Groot gelijk!

Wat je zegt over het gevoel hebben bij een zwangerschap vindt ik lastig. Ene kant voel ik me rustig, (heb niet meer getest) maar die onzekerheid blijft toch aanwezig. Ook bij mijn voldragen kind was ik juist extreem ongerust tussen de 6 en 8 weken. Dus ik weet 't niet meer.. Ik hoop dat ik dat gevoel nog krijg haha.. Maar een zeker gevoel heb ik niet zo gauw meer.

Reageer straks op de rest van de dames. Ben aan 't werk :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :high5: Nioma

Reageer straks uitgebreider, zit al in het vliegtuig...
Alle reacties Link kopieren
Wauw mooi nieuws Nioma!! Gefeliciteerd ! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hey
@xlau ik zag dat jij perse witte omo testen wil hebben om je gerust te stellen tussen mijn laatste miskraam en mijn jongste zoon in heb ik 2 maanden elke dag licht positief getest. Ik zie die testen nu ook gewoon als negatief heb gewoon snel HCG in mijn urine. Maar het kan echt geen kwaad met zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
Heb de vk gebeld, 12 februari is de eerste echo. Iemand vroeg of ik voor een vroege echo ga. Dat moet ivm de eerdere mola-zwangerschap. Heb er dus nu een staan als ik rond de 7 weken ben!
Alle reacties Link kopieren
@nioma fantastisch nieuws! Woehoe! :cheer2: Wat lijkt het me toch een heerlijk gevoel zeg! Geniet ervan! Het is jullie zo hard gegund!

@kippetje 7 Weken is nog best laat als ik sommige verhalen zo op het internet lees. Ik denk dat als ik weer zwanger zou zijn ik ook graag een echo zou willen hebben met 7 weken. Spannend hoor! Nu is het aftellen! :blob:

@lau Ik verwacht dit weekend mijn NOD. Ik stond net in de supermarkt voor de zwangerschapstesten te twijfelen of ik er niet alvast eentje zal halen. Toch maar snel doorgelopen want ik ken mezelf en als ik ze nu koop, ga ik ze morgen al gebruiken. Beetje zonde van het geld dan. Dan ga ik liever Vrijdag avond nog snel even langs de kruidvat. :monkey:


Het ziet ernaar uit dat mijn verkoudheid al een stuk minder word. Vanmorgen nog ontzettend veel last gehad van keelpijn en amper energie en nu op het moment gaat het best wel goed :-) Ik vind het zo spannend allemaal. Ergens diep van binnen heb ik wel een goed gevoel maar ik ben ergens bang dat ik mezelf flink ga teleurstellen. Vriend en ik hebben de afgelopen weken ontzettend VEEL geoefend. Zovaak hebben we het nog nooit gedaan. En ook het cervix slijm een paar weken geleden en de symptomen die ik van de week had (en hopelijk ook de griep!) Pleaaaseeee lichaam, hou me aub niet voor de gek!


:$ :$ :$ :$
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je ei in aantocht is xLau! Yes! Ga hem maar goed benutten!

Lacer, spannend! Ik duim heel hard met je mee. En waar zijn we zonder vertrouwen en hoop? Dus zeker dat positieve gevoel vasthouden, ondanks dat je jezelf wil beschermen.
En dat geldt ook voor jou monkey! Tuurlijk heb je je onzekerheden, maar blijf vooral hoopvol! Dat is voor de baby ook belangrijk :heart:

Thanks voor de lieve reacties meiden! Onwijs leuk om te lezen!
Wow wat een fantastisch nieuws nioma! :cheer2:

Kippetje ik snap dat je heel onzeker bent maar zoals iedereen zegt kwaaltjes zeggen niet alles. Die hoogzwangere vriendin van me voelde bijna niets. Zelfs nu merkt ze het amper behalve dan d'r bolle buikie! Probeer ervan te genieten hoe lang het ook duurt. Hoe dan ook er is NU iets aan het groeien! Fijn dat je de echo hebt ingepland. Met 7 weken is helemaal top toch ;-)

Lacer ik duim voor je. Jullie hebben in iedergeval goed jullie best gedaan :biggrin:
Ilseanne ben je geslaagd voor je outfit trouwens? Wat ga je aan doen? Zo leuk om te trouwen. Ik vond het echt geweldig!

Ook leuk een winter bruiloft :loveys: ik trouwde met 32 graden in een hittegolf haha
Alle reacties Link kopieren
Hoi wat een hoop berichten.
Afgelopen weken weer lekker druk gehad.

Kippetje gefeliciteerd. hopelijk alles goed?

Nioma: fijn als je eenmaal een goeie echo heb gehad is de kans dat het misgaat nog een stuk minder. Hopelijk kan je er van genieten.

Moos hoe is het bij jou? geen last meer gehad na de hysteroscopie?
Hopelijk snel je menstruatie dan kan je dit allemaal achter je laten.

Ben bang dat ik gewoon mijn menstruatie krijg, heb deze maand maar 1x kunnen benutten maar ben bang dat het te laat was s morgens smiley en s avonds benut. ochtend erna geen smiley meer.

En vanaf volgende maand word het "plannen"nog een stuk lastiger. gaat mijn man ook ploegen werken zien we elkaar nog een stuk minder. Maar kom wel goed.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, ik vind dit zon fijn groepje!

Ik zit ook in een fb geheime groep met het groepje waarmee ik startte tijdens zwanger worden fase, Nioma zit er ook in. Een groot deel daarvan is zwanger en toch een hele andere ervaring dan wij helaas hebben.

Nu zou ik het heel leuk vinden om op fb een geheime groep aan te maken om daar ook onze mooie, spannende, leuke momenten te delen.

Wanneer je liever bent voor anonimiteit snap ik dat ook heel goed! Of als je geen fb hebt.

Sowieso ben ik een voorstander om dit topic ook actief te houden :heart:

Wanneer je in het secret groupie zou willen, stuur mij even een pb. Dan voeg ik je toe. De groep is dus enkel voor leden zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Moos dat vind ik wel heel leuk een fb groepje ik doe mee. Ik zal je zo een pb sturen.
Al ongesteld geworden? Of sleep die baarmoeder nu over de grond :biggrin:

Nioma ik ben zo ontzettend blij voor je! Je gaat gewoon mama worden :flirting:
Ik ben zeker hoopvol maar oh die onzekerheid komt steeds meer om de hoek kijken omdat de echo steeds dichterbij komt en ook de termijnen waarin 't fout ging. Dood eng!

Kippetje wat goed dat je de echo hebt gepland. Heerlijk wat om naar uit te kijken! Hoe voel jij je?

Blue water je weet maar nooit. Je eisprong komt 24 tot 36 uur later na je positieve test. Dus wie weet!

Klinkt goed lacer! Ik duim ontzettend voor je mee.

Wat fijn Xlau de positieve test. Laat de zaadjes maar zwemmen haha

Ilseanne wat leuk zeg de bruiloft al over 2 weken. Heerlijk om naar toe te leven. Hopelijk snel meer duidelijkheid over je ei!
Alle reacties Link kopieren
Oh dames, ik schaam me kapot. Zojuist nog even last minute wat moeten halen in de supermarkt voor het avond-eten dat ik vanmiddag vergeten was.

Tja, dan sta je daar tegenover de kruidvat, :whistle: Ik heb mezelf gelukkig wel ervan kunnen weerhouden om niet de early test te halen maar een gewone test. :flag:

Ik doe ook mee met het facebook groepje, daar zal ik waarschijnlijk ook wel wat actiever mee zijn!
lacer wijzigde dit bericht op 28-01-2019 20:46
3.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bluewater, maar als je in de ochtend een smiley had en je had dezelfde dag nog seks dan ben je zeker op tijd!

Als die ochtend daarna niet meer postief is wil niet zeggen dat je eitje Is gesproken.
Misschien een lucky shot net als kippetje!
Wanneer is je nod?

Monkey, ben blij voor je dat je echo steeds dichterbij komt ook al is het natuurlijk ook super spannend.
Hoe voel je je lichamelijk?

Hier baarmoeder nog niet gezakt tot mn tenen. Dag 24 en hoop echt dag 26. Wil verder!

Schreef jij nou dat je soms paar keer op je app kijkt, hoop ook steeds dat daardoor dagen sneller gaan :facepalm:
Gezellig monkey, pavo en Nioma zitten ook al bij de club.


Lacer, het klinkt echt zo goed bij jou!
Wilde je woensdag testen? Of later?

Kippetje, bij 7w lijkt mij super mooi termijn om een echo te plannen.
Dan gaan jullie echt mooi beeld krijgen, echt waar :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ooh heeeeeerlijk genieten Nioma. Wat fijn hè. Voor het eerst zo’n heerlijke echo met een mooi kloppend hartje.
Onze termijn echo’s zijn bijna gelijk. Heerlijk, op naar een mooi vervolg dan.

Ja Kippetje 12-2. Aftellen kan beginnen. Misschien helpt een ‘kwaaltjes dagboekje’ je ook? Zoals ik eerder schreef.
Als ik bang ben dat ik niets meer voel, lees ik lekker ff terug wat ik allemaal gevoeld heb.

XLau ik zou je gyn ff bellen. Wat vinden ze ervan dat je test niet helemaal wit is? Anders nog eens HCG prikken? Hoe hoog dat is?

lacer goed gedaan meisje. Hopelijk heb je door iets langer te wachten gewoon direct een mooie duidelijke streep. Ik duim voor je!

Heh Bluewater dat is niet fijn! Gebruik je ovulatie testen? Anders zou ik wellicht beginnen omdat de timing/planning dan wellicht iets makkelijker is?

IlseAnne super leuk! Alvast een heerlijke dag gewenst! Trouwen is zo leuk :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Lacer! Ik moest hardop lachen om je.

Hier geen FB, dus ik sluit niet aan daar.
Alle reacties Link kopieren
Koetjes ja gebruik altijd ovulatie ben weer terug gestapt naar die van clear blue. Smiley of geen smiley. Wel stuk duurder.

Nod rond 1 feb.

Moos had je mijn pb ontvangen? Wil ook graag mee doen met fb.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
Dankje Stacey. Fijn om je ervaring te horen. Ik weet wel dat ik ook omo witte testen kan hebben, maar vind het fijn om te horen dat zwanger worden gewoon lukt ermee.

@kippetje: Mijn eerste echo was vorige keer al met 6 w en 3 d.. Verloskundige had het zelf aangeboden =) Wel risico dat je dan geen hartje ziet kloppen.

@Bluewater: Jammer.. maar wie weet.. Bij kippetje was 1 x ook voldoende dus het is mogelijk!

@Lacer: Ga je morgenvroeg dan ook testen?? Spannend hoor!

@Moos: Ik heb ook een PB gestuurd voor facebook. Lijkt me handig en makkelijker met reageren!
Alle reacties Link kopieren
xLau schreef:
28-01-2019 22:34
Dankje Stacey. Fijn om je ervaring te horen. Ik weet wel dat ik ook omo witte testen kan hebben, maar vind het fijn om te horen dat zwanger worden gewoon lukt ermee.

@kippetje: Mijn eerste echo was vorige keer al met 6 w en 3 d.. Verloskundige had het zelf aangeboden =) Wel risico dat je dan geen hartje ziet kloppen.

@Bluewater: Jammer.. maar wie weet.. Bij kippetje was 1 x ook voldoende dus het is mogelijk!

@Lacer: Ga je morgenvroeg dan ook testen?? Spannend hoor!

@Moos: Ik heb ook een PB gestuurd voor facebook. Lijkt me handig en makkelijker met reageren!

Neenee, ik verwacht mijn NOD op zaterdag, dus ik zal op zijn vroegst vrijdag testen. Maar dan hoef ik vrijdag niet meer langs de kruidvat. Ik hoop zo dat ik er nu vanaf blijf. :$
Alle reacties Link kopieren
Dames misschien is een App groepje iets? Dan kan koetjesenkalfjes ook mee. En reageren is heel makkelijk. Ik heb dat ook nog steeds met de meiden toen ik zwanger was van m'n zoontje. Erg leuk
Alle reacties Link kopieren
BlueWater81 schreef:
28-01-2019 20:55
Koetjes ja gebruik altijd ovulatie ben weer terug gestapt naar die van clear blue. Smiley of geen smiley. Wel stuk duurder.

Nod rond 1 feb.

Moos had je mijn pb ontvangen? Wil ook graag mee doen met fb.

Morning, niet ontvangen. Probeer je het nog een keer?
Alle reacties Link kopieren
Monkey123 schreef:
29-01-2019 07:10
Dames misschien is een App groepje iets? Dan kan koetjesenkalfjes ook mee. En reageren is heel makkelijk. Ik heb dat ook nog steeds met de meiden toen ik zwanger was van m'n zoontje. Erg leuk
Even checken wat koetjes zelf fijn vindt?
Ik vind alles goed! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een app groepje ook fijn! Nog nooit gehad overigens maar ben niet zo van fb!
Alle reacties Link kopieren
Kippetje, ben heel benieuwd hoe het met jou gaat?
Alle reacties Link kopieren
Lacer je maakt het echt spannend hoor!! Dapper dat je niet voor een early bent gegaan. Ben benieuwd wanneer je gaat testen.

Xlau, ik ben me daar heel bewust van. Ik zou dan namelijk 6.5 of 6.6 zijn en niet ieder vruchtje is natuurlijk even snel met ontwikkelen. Het voordeel is dat ik een week later een afspraak bij de gyn heb. Eigenlijk om de herhaalde miskramen te bespreken, maar omdat ik voor de mola ook gecontroleerd moet worden laat ik die afspraak staan. Dus ik heb sowieso ook 20 februari een echo.


Gisteren was ik echt op van de zenuwen. Voelde me zo onrustig, angstig en gejaagd. Borsten deden geen zeer meer. Je kon me opvegen. Vandaag voel ik me weer rustig en kalm. Heb ik zelfs wat vertrouwen. Borsten doen weer mee, buikkrampjes zijn aanwezig, ben moe en volgens mij bespeur ik zelfs iets wat een begin van misselijkheid is.

Koetjes, bedankt voor je tip van het dagboekje! Zijn jullie sowieso een boekje van de zwangerschap aan het bijhouden? Zo'n negen maanden boek?
Je schreef dat je in het vliegtuig zat, waar ben je heen?! Citytripje?

Bluewater spannend! Ik hoop dat die ene keer toch op tijd was. Het kan wel echt hoor. Zou ik zelf ook nooit gedacht hebben, maar echt.

Moos, hoe is het met je op de enkel hangende baarmoeder? ;-) Vond het een geniale uitdrukking. Hoop dat je menstruatie snel er is. Op naar een prachtige ronde voor jullie hoor! Verder geen last meer van de ingreep? Ook niet emotioneel gezien?

Nijn, hoe is het emotioneel gezien met jou?

Pavo hoe is het met jou?

Xlau raar hoor dat het nog steeds licht positief is. gebruik je hele gevoelige testen of juist niet? Je weet dat je schoon bent, dus het zou allemaal geen kwaad moeten kunnen denk ik, maar snap wel dat het vervelend is als je straks je NOD hebt en niet weet of dit nu rest hcg is of een mooie nieuwe zwangerschap.

IlseAnne, wat een leuk vooruitzicht nu die bruiloft!! Hopelijk heb je dan een dubbel feestje, en jip en janneke champagne nodig!

Monkey nog maar een paar nachtjes slapen he! Hoe voel je je?

Wat facebook betreft: ik heb de vrees dat het mij te groot word. ik kan dit net handelen. Als ik dan in een groepje zit met dames die ik nu nog niet ken en het wordt alleen maar groter, ben ik bang dat ik het echt niet bijbeen. Wat ik eerder al zei, ik doe ook niet bijzonder veel met facebook. Ik vind een appgroepje wel heel leuk hoor! Ook persoonlijker. Maar kijk maar even. Als het gros wel voor facebook gaat is dat prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven