Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie 'm ook Patsy, spannend!!
Whooo Patsy! Ik had al zo'n goed gevoel deze week

Dikke power knuffels, en op een mooie oplopende streep! Ik heb ook nog nooit een indroogstreep gehad, alleen toen ik daarna zwanger bleek.

Hier komen de zwangeren op werk ook uit de lucht vallen -_- flinke test voor mij op zelfcontrole en geduld. Mijn borsten voelen vandaag klaar voor een ongesteldheid. Dus ik twijfel flink wanneer hij gaat komen, misschien toch eerder dan ik denk. Dit weekend is het 4 weken geleden de mk. Maar de vk heeft me ook gezegd dat het tussen 4 - 6 weken kan duren voordat je weer ongesteld wordt. Ik wil gewoon heel graag verder, vriendlief en ik durven weer een beetje te dromen over een toekomstig kindje. We hopen dat het in de niet te verre toekomst is weggelegd. Maar ach, dromen en hopen wil niet zeggen dat het ook gebeurt :( beetje een dipdagje hier. Hoop dat ik niemand infecteer met mijn humeur.

Dikke knuffels meiden!

ps. trouwens Mennes, ben blij dat je de rondes hebt weggehaald. Vind het zo toch veel vriendelijker ogen we zitten immers allemaal in hetzelfde bootje
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Snap dat je graag verder wil Pistache, kom maar op met die ongesteldheid! 4 weken zou echt heel netjes zijn. Hier duurde het wel 5 a 6 weken tot eisprong.

Nou hij is (binnen 5 minuten) niet zo duidelijk hoor helaas. Moet even een paar dagen wachten denk ik. Achja er is wel heeeel onduidelijk iets te zien.

test gisteren en vandaag
Spannend Patsy! Ben benieuwd of het een indrooglijn is of niet! Het lijntje van vandaag ziet er wel grijs uit, ze moeten natuurlijk wel echt paars/roze zijn. Ik had dat mijn vorige cyclus ook (met deze test) vlak voordat ik ongesteld werd (weliswaar iets minder fel als deze hoor!). Ben benieuwd de komende dagen

Een knuffel voor jou cupcake !

Zoals jullie merken praat ik de laatste tijd niet heel veel mee. Op de een of andere manier vind ik het confronterend elke keer. Ook probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn.. Ik lees wel alles wat jullie schrijven dus in gedachten ben ik er wel en leef ik met jullie allemaal mee

Gister een positieve ovulatietest gehad, ben benieuwd deze ronde..
Mennes ik ben het met je eens hoor. Prima zonder rondes. Het is geen wedstrijd hoewel het vaak wel zo voelt. (Oooh ik was gelijk in de eerste ronde zwanger...zo'n opmerking waar mensen vaak zo graag mee strooien).

Patsy wat spannend zeg! Ik duim voor een positieve test.

Pistache ben benieuwd hoe het bij jou nu loopt!

Wanneer werden jullie weer ongesteld na de miskraam? Bij mij is het komende zaterdag 5 weken geleden. Echt bloeden is 4 weken geleden gestopt. Bruine afscheiding 1.5 week. Afgelopen zaterdag en gisteren getest beiden negatief. Zaterdag en gisteren ook een klein beetje bloed bij het afvegen. Dus ik dacht heeee ongesteld maar nee. Ben dus echt benieuwd hoe het verder gaat. Mn man riep al oh misschien wel een innestelingsbloeding. Aangezien ik bij mn zwangerschap 2.5 dag gebloed heb (en dus aanzag voor menstruatie). Kortom afwachten dus :P
Nee baal er wel van Patsy en T Zonnetje, maar alles voor t goede doel. En als ze niets vinden jammer van de tijd dan maar dan hoop ik maar dat mn lichaam er wat aan heeft gehad.

Cupecake, je moet doen waar je je het beste bij voelt. Je moet nog tot je 67ste dus nog een hele poos.

Haha Mennes wat grappig, de mijne zou zoiets nooit zeggen. Best jammer eigenlijk. Hihi.

En hopen dat ie gelijk heeft natuurlijk.

Dat zegt de mijne ook Ping, en dan denk ik ja ja wanneer dan?

Wat lief Lavendel.

Jaja Patsy zeker weten zwanger! Ik hoop dta het gewoon heeeeeel mooi uitgroeit voor je.

Een lijntje is er niets voor niets en zeker niet bij verschillende testen.

p.s. rondes weg, vind ik wel fijn maar persoonlijk vind ik t wel fijn om te weten wanneer iemand zn mk had ed. Maar goed dat is maar een mening.

Fritzz vreemd dat t zo lang duurt bij de meeste toch wel eerder. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Dat kan toch wel in de tabel erbij? Wanneer een miskraam is geweest?

Ik hoop ook snel op duidelijkheid. Hoewel het dus zomaar nog 2 weken kan duren mn ongesteldheid of ik bijv pas vorige week een eisprong heb gehad en over een paar weken positief test.
Dat is misschien wel een idee inderdaiad:)

Maar dat laat ik aan iedereen persoonlijk over.

Vraagje aan de zwangeren: wat is jullie (voorlopig) uitgerekende datum? Misschien leuk om dat ook te noteren!
Ik wil graag vooruit kijken. Mijn mk hoeft er niet meer in.

Ik ben vandaag de hele dag licht misselijk. Ik hoop dat het een goed teken is. Manlief is in het buitenland dus ik ga zaterdag pas testen.
Wat jij zegt lavendel is ook wel weer zo

Misschien inderdaad voor t positieve dat we gewoon alleen naar nods gaan kijken. Haha
Ik wil het ook heel graag achter me laten en daarom hoeft het er ook niet in van mij. Ik denk dat ik die dag nooit meer zal vergeten. Het heeft zo'n gigantisch indruk achtergelaten, zwanger zijn zal nooit meer hetzelfde zijn.

En toch hoop ik dat ik het gat weer snel kan aanvullen met een nieuwe zwangerschap. Ik ben altijd een onrustig en ongeduldig persoon geweest, dat accepteer ik nu gewoon.

Heb enorm last van PMS vandaag meiden. Zo oneerlijk, ik wil dit niet nu al terwijl ik waarschijnlijk nog zo lang moet wachten op mijn regels, ik heb geen duidelijk inzicht op mijn cyclus. Mijn hoofd is warm, menstruatie krampjes en gevoelige borsten. Het voelt zo gemeen van mijn lichaam om zo kort na de mk met deze kwaaltjes aan te komen :(

Ik heb niet mijn dag. "Mega ego-post warning"

Duidelijk tijd om van werk naar huis te gaan. (oh en ja. Ik typ dit op mijn werk. Oops)

Lieve Lavendel,

Ik duim dubbel en dwars voor je <3 laat je ons het weten?
voor pistache, en voor iedereen die hem nodig heeft!

Zoals je zegt, een giga impact achtergelaten. En in mijn geval zal ik oas geruster ademhalen als we hier de 9 weken voorbij zijn..

Lavendel, spannend zeg! Ben benieuwd !

Het is wel weer tijd voor een nieuwe zwangere!!en misschien zelfs 2 ! Of het liefst natuurlijk allemaal...

Hier heb ik normaal na de eisprong wat last van gevoeligere borsten.. tot nu toe nog nergens te bekennen, maar wel een giga puistjes uitbraak.. van die inieminies.. waar deze ineens vandaan komen..

3 DPO vandaag. Ga er even vanuit dat ik dag 12 mijn eisprong heb gehad. Toch voor de zekerheid nog even flink doorgaan met alles

Hier vandaag een beetje begonnen met inpakkennn , 1 december komt nu wel heel snel heel dichtbij en kan echt-niet-wachten tot we eindelijk ons nieuwe huis hebbenn
Ooh wauw twee misschien zwanger!! Spannend zeg hoop het zo voor jullie! Hopelijk lukt het ons ook snel weer maar dat is even afwachten.

De datum van mijn mk weet ik zelf exact ook niet meer, heb het wel ergens genoteerd maar idd ook ik wil.het achter me laten en een datum zou me er alleen maar elke keer aan herinneren :(.

Qua bloeden hier was het bloeden ongeveer 1 week en dan 5weken daarna (normale cyclus van 33 dagen) was ik ongesteld geworden.

Ik merk zelf dat ik wat afweziger ben maar alles kost me nu erg veel energie, blergh! Probeer vooral vooruit te kijken. Kan niet wachten op mijn nieuwe baan en hopelijk past die wel heel goed bij me en dan geeft dat ook wat rust.

Hier zitten we komende vruchtbare dagen samen met de familie in een vakantiepark.. Ben benieuwd hoe me dat afgaat hahaha. Hopelijk kraken de bedden niet al te erg
Mennes heerlijk een nieuw huis! Das rond je NOD dus, extra spannend :D.

Cupcake hahaha slechte timing.. maar wie weet kunnen jullie erg zachtjes doen. Of worden jullie creatief in de buitenlucht ofzo ;)

Hier digitaal: zwanger.. pff voel me zo dankbaar. En omdat ik geen bloedverlies heb heb ik er echt vertrouwen in! Een 'voordeel' van mijn vroege miskraam: ik bloedde toen 2 weken flink dus leek vanaf het begin al kansloos, al liep de test ietsje op. Echt donker werd ie toen niet. Ga dinsdag mn laatste kruidvattest er tegenaan gooien, als die knalt dan laat ik de miskraam los en ga genieten/dromen!

Pff zoon eindelijk zijn broertje of zusje.. mijn gezin 'af'.. so happy als het lukt! UD 31 juli.

Ik hoop echt dat de nog wachtenden dit zsm mogen ervaren.. zet hem op allemaal!! Komende zomervakantie babyboom!!
Gefeliciteerd Patsy!
Gefeliciteerd patsy!! Wauw en dat met zo een korte cyclus, echt heel fijn dat het gelukt is!
Patsy!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik wens je zoveel geluk en liefde toe <3
Van harte gefeliciteerd Patsy!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap

Fritzzz hier ook wachten op duidelijkheid in m'n cyclus, voor mij is het nog maar tweeënhalve week geleden van de curettage, geen idee wanneer ik de ongesteldheid kan verwachten. Vind het wel spannend allemaal: werkt m'n lichaam nog goed, wat gebeurt er allemaal in m'n baarmoeder, moeite het wat los te laten

Verder ook van mij weer een voor wie 'm gebruiken kan. Ik lees hier graag, veel herkenning. En naast de zorgen en doemgedachtes is er ook veel ruimte om te kijken naar de toekomst, laten we hopen op veel mooie zwangerschappen en dan baby's in de (na)zomer van 2017

Ik word dinsdag gebeld door de gyn, heb nog steeds buikpijn en dat vertrouwen ze niet. Kost daardoor ook moeite het achter me te laten, maar ik ga ervan uit dat de meeste ellende achter de rug is en het allemaal goed komt!
Jaaaaa patsyyy gefeliciteerddd

Vol vertrouwen houden en lekker genieten nu!!

Ik verplaats je naar onderen

Inderdaad de sleutel rond NOD haha dus lekker spannend. Omdat wij de verkopers van ons huis kennen, kregen we gisteren te horen dat als ze klaar zijn met alles overzetten dat we al mogen beginnen met klussen dus par daagjes eerder

Helemaal blij mee!!

Allemaal lekker spannend rond die tijd haha!!

Gister wat "vreemde" krampjes gehad. Gevoeligere borsten komen nu opzetten. Wel stukken minder dan de maanden ervoor. Maar iig duidelijk teken dat mijn eisprong is geweest. Vanmorgen weer wakker geworden met inieminie puistjes over mijn hele gezicht.. zijn zo klein dat ze in de avond alweer weg zijn maargoed..

We gaan t meemaken deze maand haha
Hi allemaal,

Jeeeeej @patsy!

Heb n btje n rotweek...nouja laat dat 'beetje' maar weg want is gewoon n k-week..:(

MK is weer erg actief in m'n gedachten en ben erg aan twijfelen of cyclus wel goed gaat. Begin deze wk ov-testen gebruikt en deze sloegen duidelijk aan..Maar m'n temp blijft laag waardoor ik denk; is m'n eisprong nu wel of niet geweest?!

En dat terwijl ik hele regelmatige cyclus heb maar snap gewoon nu mijn temperatuur niet...:(

Daarnaast speelde er prive aantal dingen en is werk mega-druk... even heel moeilijk om mezelf rustig te houden en niet te flippen.

Merk ook dat mk vooral bij mij nog dagelijks in gedachte is en bij mijn vriend en rest duidelijk niet. Lukt mij niet goed om zomaar achter me te laten..

Sorry even geen gezellig bericht... ik twijfel soms ook of het forum nog wel handig is v me omdat het me ook veel doet denken aan m'n MK en zo gefocust blijft op m'n cyclus etc... Hoewel het ook veel steun en herkenning geeft natuurlijk!
voor zonnetje !

Dat de miskraam nog steeds in je gedachten is is niet zo gek hoor. ik denk er nog steeds heel vaak aan. Een ex collega van mij is 1 dag uitgerekend nadat ik uitgerekend zou zijn, dagelijks die fotos op facebook deden mij ook heel veel.. vooral de gedachte van hoe had ik er nu uit gezien, hoe had ons leven al in teken van de baby gestaan? Laatst zei ik tegen mijn vriend, ik had rond deze tijd eigenlijk met zwangerschapsverlof gegaan..

Maar ik probeer alles uiteindelijk naar positief om te draaien hoe moeilijk het af en toe ook is. Heb ook lang zitten twijfelen om te stoppen met t forum, maar ik merk gewoon dat er hier net iets beter wordt geluisterd naar je als je ergens mee zit of even een down dagje hebt. We hebben helaas allemaal in hetzelfde schuitje gezeten, en die erkenning en de mooie woorden van jullie helpen me er toch doorheen.

Al moet ik zeggen dat ik nu wel goed overal in sta en tot op de dag van vandaag erg dankbaar ben dat de natuur deze beslissing heeft gemaakt en dat wij dat niet zelf hebben hoeven doen (ons kindje had enorm veel vocht in het hoofdje wat duidde op een of meerdere ernstige chromosoomafwijkingen, en had zowel lichamelijk als verstandelijk beperkt geworden als het had doorgezet) . Maar misschien is het voor mij makkelijker spreken omdat ik mijn miskraam morgen al 5 maanden geleden is..
@ zonnetje,

Ik heb soms hetzelfde gevoel. Soms vind ik het moeilijk om het forum te lezen, van de vele onderwerpen tot hoe blij ik ook voor meiden ben als ze zwanger zijn. Er blijft een soort van jaloezie en zwarte wolk op mijn bui hangen. Ik wil me niet zo voelen en ik schaam me er vaak voor.

En toch haal ik meer positieve dingen uit het forum en deze meiden dan negatieve. Jullie laten me mijn ei kwijt kunnen en mijn onzekerheden. Ik kan met niemand delen wat ik doormaak. Mijn vriend wil ik niet elke seconde van de dag lastig vallen met mijn gedachten (en ja, het zijn er zo belachelijk veel)

lief zonnetje, mocht het forum je toch teveel zijn wil ik dat je weet, dat je ook gewoon met een privé bericht bij mij terecht kan, als je op zoek bent naar een luisterend oor of een goede babbel.
@zonnetje: ook hier herkenbaar. Ik heb ook vaker gedacht ik stop met schrijven, ik ben er veel te veel mee bezig. Mja dat lukt me niet. Vind het echt een uitlaatklep voor me om hier anoniem mijn 'struggles' neer te kunnen zetten, heerlijk! Of iemand het niet leest of niet het lucht op. Natuurlijk is het ook fijn dat we hetzelfde hebben meegemaakt en kunnen leren van elkaar en ervaringen kunnen uitwisselen. Ik blijf toch altijd terug komen. De positieve berichten vind ik nog wat moeilijk maar ach een proficiat geven is een kleine moeite.

Vanmorgen ook even een dipje. Ik realiseerde me opeens keihard dat ik moeder ben, dat ik een kindje heb. Weliswaar leeft hij of zij niet meer maar pff dat sloeg vanmorgen even in. Geen idee waar het vandaan kwam, stond gewoon lekker te douchen. Nu weer verder, dat zijn echt van die kleine momentjes waarop ik er even aan herinnert wordt maar ik probeer positief te blijven en vooruit te kijken. Zo probeer ik de meest gunstige situatie te creëren voor een volgende zwangerschap:)
oef Cupcake.. je tekstje maakte de tranen in mn ogen springen. Soms wou ik dat we elkaar even een echte knuffel konden geven ipv virtueel. Echt even slikken dit.
Aah Pistache knuf knuf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven