Zwanger worden na miskraam in 2016/2
woensdag 12 oktober 2016 om 09:33
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
UD 3 feb '18
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
maandag 5 februari 2018 om 16:42
dinsdag 6 februari 2018 om 19:05
Wat lief van je Flip ondanks jouw ellende. Ik hoop ook zo dat België voor jullie de oplossing zal zijn.
Hier nog max 6,5 wk maar ik ga voor 4,5 week na alle bloedingen en beroerd voelen van gisteren.
(Als ze zich niet eerder meld) Daarna wordt t spannendst. Tegen de operatie zie ik gelukkig niet op.
Hier nog max 6,5 wk maar ik ga voor 4,5 week na alle bloedingen en beroerd voelen van gisteren.
(Als ze zich niet eerder meld) Daarna wordt t spannendst. Tegen de operatie zie ik gelukkig niet op.
dinsdag 6 februari 2018 om 20:14
maandag 19 februari 2018 om 16:39
Hi allemaal,
Ik wilde mij even melden...laatste tijd merkte ik dat ik toch weer wilde zien wat hier gebeurde. Gelukkig lees ik veel gelukkige berichten. Wat fijn! En wat heb ik veel aan jullie allemaal gehad in die donkere periode!!
Ook ik kan EINDELIJK blij nieuws vertellen. We zijn 10wkn zwanger van ons kleintje. Ongelofelijk spannend geweest de afgelopen echos, maar nu al 2 goeie echos gehad dus de grootste spanning is eraf.
Ik heb sinds sep 2016 in 1 jaar totaal 3 miskramen gehad.
Als we dit kindje krijgen in sept 2018 is het 3jr geleden dat we stopten met de pil en zijn we 4 zwangerschappen verder.
Afgelopen jaar is ongelofelijk zwaar geweest, tussendoor ook zonder baan gezeten en meerdere therapie-periodes gehad. Uiteindelijk dmv EMDR (soort van traumaverwerking) t voor groot gedeelte goed kunnen verwerken maar echos blijven heel spannend voor zowel mij als mijn vriend.
Pfhew.... enige positieve na dit alles: ik wil niemand anders naast me dan mijn vriend en ik heb echt een aantal top vrienden waar ik veel steun aan heb gehad.
+ dit kindje is nergens meer welkom dan in ons nestje
Zo. Dus zo ging t bij t zonnetje
Ik wilde mij even melden...laatste tijd merkte ik dat ik toch weer wilde zien wat hier gebeurde. Gelukkig lees ik veel gelukkige berichten. Wat fijn! En wat heb ik veel aan jullie allemaal gehad in die donkere periode!!
Ook ik kan EINDELIJK blij nieuws vertellen. We zijn 10wkn zwanger van ons kleintje. Ongelofelijk spannend geweest de afgelopen echos, maar nu al 2 goeie echos gehad dus de grootste spanning is eraf.
Als we dit kindje krijgen in sept 2018 is het 3jr geleden dat we stopten met de pil en zijn we 4 zwangerschappen verder.
Afgelopen jaar is ongelofelijk zwaar geweest, tussendoor ook zonder baan gezeten en meerdere therapie-periodes gehad. Uiteindelijk dmv EMDR (soort van traumaverwerking) t voor groot gedeelte goed kunnen verwerken maar echos blijven heel spannend voor zowel mij als mijn vriend.
Pfhew.... enige positieve na dit alles: ik wil niemand anders naast me dan mijn vriend en ik heb echt een aantal top vrienden waar ik veel steun aan heb gehad.
Zo. Dus zo ging t bij t zonnetje
maandag 19 februari 2018 om 17:35
Wat een fantastisch nieuws zonnetje! Van harte gefeliciteerd en vooral genieten!
tZonnetje schreef: ↑19-02-2018 16:39Hi allemaal,
Zo. Dus zo ging t bij t zonnetje![]()
maandag 12 maart 2018 om 16:21
vrijdag 7 december 2018 om 08:55
Hoi allemaal, moest vandaag aan dit topic denken omdat ik Babs zag reageren ergens. Hoe is het met iedereen!m? Hier al bijna een dreumes in huis. Niet meer voor te stelllen het verdriet wat we twee jaar geleden hadden soms. Mensen al bezig voor een tweede (of meerder) kindje? Ik merk dat de angst voor weer een miskraam toch altijd wel meespeelt.
woensdag 3 april 2019 om 18:23
Hoi allemaal,
destijds heb ik hier ook mee geschreven na een missed abortion met 10 weken die na aantal weken met een curettage weggehaald is. Ik heb destijds veel aan het schrijven hier gehad.
Mijn eerste zwangerschap heeft veel teweeggebracht en nu bijna 3 jaren na het stoppen met de anticonceptie is er nog geen kindje en ook al weet ik dat we er goed aan gedaan hebben het zo aan te pakken, het valt me toch soms zwaar.
Ik wil een ieder die nog leest en hier zo fijn mee geschreven heeft bedanken voor de plezierige posts destijds, en ik hoop dat jullie allemaal aan het genieten zijn van het ouderschap
destijds heb ik hier ook mee geschreven na een missed abortion met 10 weken die na aantal weken met een curettage weggehaald is. Ik heb destijds veel aan het schrijven hier gehad.
Mijn eerste zwangerschap heeft veel teweeggebracht en nu bijna 3 jaren na het stoppen met de anticonceptie is er nog geen kindje en ook al weet ik dat we er goed aan gedaan hebben het zo aan te pakken, het valt me toch soms zwaar.
Ik wil een ieder die nog leest en hier zo fijn mee geschreven heeft bedanken voor de plezierige posts destijds, en ik hoop dat jullie allemaal aan het genieten zijn van het ouderschap