Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geeft niks hoor lavendel dank je wel

alsnog..dat wachtbankje is moeilijk he!

Ik duim voor je!

Pistache snsap je frustratie maar het is wel fijn dat je lichaam het weer doett.. Gelukkig heb je hem niet gemist je ei en kon je nog even door

Je volgende cyclus zal vast weer normaal zijn ( als die komt natuurlijk)

Mijn eerste ongie heb ik echt heel erg gevloeid ook! En snap het heel goed dat de zwangerschapsaankondigingen moeilijk zijn.. Ik had de eerste toen ik dezelfde dag thuis kwam van curettage..

Hier ongie zo goed als gestopt dus uitkijken naar de vruchtbare dagen.. En hopen en duimen voor mezelf maar ook voor iedereen hier!! Dat we maar snel weer zwanger mogen zijn.. Mss nog wel voor 2017
Jufmevrouw, ik ga aanstaande vrijdag testen.

Omdat ik zo geschrokken was van mijn mk hebben we een tijd lang gewacht. Ik heb geen extra pijn ervaren daarna, maar dat kan dus ook komen doordat het later was dan bij jullie.

Messe, op naar een nieuwe ronde en voor 2017 zou fijn zijn
Messe, fijn dat de ongesteldheid bijna weer voorbij is, ik duim en hoop inderdaad mee voor ons allemaal, mogen er vele positieve, mooie dagen volgen voor iedereen

Lavendel_Madelief, ohh dat kan ik me goed voorstellen, dat jullie eerst even wilden wachten na de mk. Spannend vrijdag, misschien wel heel mooi nieuws dan, merk je al iets aan je lichaam?

Ik vond het wel spannend weer te starten, maar heb er een goed gevoel bij. Gisteren hebben we het gedaan en zonder pijn/niet gevoelig bij mij, dus dat is fijn! Na gisteravond de pijn in mijn onderbuik ben ik vanmorgen ook nog een paar 'klonten' (sorry weet het niet anders te benoemen) slijm verloren, net als in augustus tijdens mijn vruchtbare dagen. Had verwacht dat mijn cyclus veel langer zou worden na de curettage, maar nu lijkt het erop dat hij juist korter geworden is. Ik probeer het een beetje van me af te zetten, maar door de veranderingen in mijn lichaam ben ik er toch mee bezig.

Vandaag bij vrienden geweest en toen we die afspraak planden was het idee om het hen vandaag te vertellen (dat we een kindje zouden krijgen). Nu was dat blije nieuws er niet en was het een prima dag, maar vind dat dan toch wel lastig.. Het had zo anders kunnen zijn.. Maar goed, ik probeer me op de positieve dingen te richten en die zijn er ook gelukkig genoeg!
Ik snap dat je bezoek vandaag toch een klein zwart randje had Jufmevrouw. Het is logisch dat je er erg mee bezig bent. Ik heb na vrijdag geen duidelijke symptomen meer gehad. Afwachten maar.
Hoi meiden! Sorry dat ik zo weinig mee schrijf. Ik ben zo druk geweest de afgelopen 2 weken. Alles is goed met mij hoor. Sinds een week geen bloedverlies of bruine afscheiding meer. Nog niet ongesteld nu 4 weken na de miskraam, maar gisteren nog een negatieve test. Wel veel seks gehad. Dus wie weet?

Ben nog op vakantie dus reageer volgende week wat uitgebreider.
Fijn dat het met iedereen goed gaat!

Hier nog een beetje ongesteld. Duurt veel langer dan normaal maar is ook de eerste menstruatie na de mk. Heb er ook wel last van in die zin dat mijn baarmoeder best pijn doet. Geen menstruatiekramp maar anders. Kan het niet goed plaatsen. Denk dat het vandaag of morgen wel voorbij is en dan weer een paar dagen wachten op de vruchtbare dagen.
Cupcake, mijn eerste menstruatie na de miskraam was ook heel anders als dat ik me kon herinneren. Is wel weer helemaal terug gegaan naar hoe het was. Dus daar ben ik wel blij mee.

Er zitten een hoop NODs aan te komen deze week! Spannend voor iedereen en hopen op een paar overplaatsingen naar het rijtje zwangeren!

Ik ben zelf de laatste weken niet meer zo heel erg bezig geweest met checken enzo en ik moet zeggen.. het bevalt me prima. Bekijk alleen mijn slijm af en toe als ik toevallig voel dat het meekom en gister (jawel!!) Heeel vruchtbaar slijm dus kwa timing zitten we goed deze maand CD12 vandaag, dus verwacht mijn eisprong ieder moment.

Zou over 2 weekjes precies mijn NOD hebben dus zeker weer spannend met alle andere leuke dingen tegen die tijd!
Ego: Vandaag bloed kunnen prikken, yes! De 7 dpo vandaag dus gehaald! Hoop echt dat het nog minstens 3 dagen duurt voordat ik ongesteld word.. of helemaal niet natuurlijk :D
Fijn Partsy! Is je lichaam je cyclus toch weer aan het verlengen. Ik duim met je mee dat die menstruatie helemaal uitblijft& je een cyclus van 40 weken tegemoet gaat.

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Stom! maar door naar een volgende ronde. (echt er is zo geen pijl op te trekken, heb er deze ronde alles aan gedaan wat mogelijk was en nog niks :( ) Mijn NOD ergens rond 12 dec.
Patsy wat fijn! Ik duim mee voor je!!

Pinguin oneerlijk he!! Wat we allemaal wel niet volgens het boekje doen maar toch lukt het niet :(

Ik leef naar mn vruchtbare dagen toe.. En zet mn nod op 2 dec.. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ahhh pinguin dat vond ik zo kut he! Dat je er alles aan gedaan hebt en het toch niet raak is. Dat had ik bij ronde 3, en toen dacht ik het gaat dus nooooit lukken, ik kan niks beter doen dan ik nu deed. Ronde 4 werd vroege miskraam.. nu ronde 6.

Messe dank je wel! Je mag dus weer aan fe bak, goodluck!
Heel herkenbaar die frustratie Pinguinlove. Je snapt gewoon niet wat er mis heeft kunnen gaan :(

Goed nieuws Patsy!
Oh patsy goed nieuws!! Ben benieuwd. Mocht je niet zwanger zijn dan gaan ze nu wel bekijken hoe ze je kunnen helpen met je cyclus?

Pinguïnlove: jammer meid. Inderdaad hier ook alles volgens het boekje gedaan en toch niet zwanger. De eerste keer was het meteen raak en nu dus helaas niet. Voelt niet zo fijn maar probeer er niet te lang bij stil te staan.

Volgende maand zitten we allemaal best kort op elkaar met de nod zie ik! Spannend allemaal meiden
Hi meiden, ben er nog hoor maar btje weinig te melden hihi.

Jammer vd meiden die toch ongesteld zijn geworden. Zon 1en x na mk kan volgens mij ook heel goed soort reset zijn.

Ik herken het gefrustreerde gevoel v alles hebben gedaan en dat t dan nog niet raak is. Wij proberen ook al 1 jaar ;) Maar moet zeggen dat ik er weer luchtig in sta en weer wat vertrouwen krijg in dat 't vast goed komt. En dat is bij jullie ook zo hoor!!

Maar, volgens mij gisteren eisprong gehad en goed gebruik gemaakt v vruchtbare periode. Had overigens niet positieve ov-test, althans t streepje zo geïnterpreteerd haha! T duidelijkste streepje v de paar dgn testen die ik heb gedaan. Maar vandaag geen duidelijke verhoging in temp. Misschien dat hij toch vandaag valt? Iemand ervaring mee met combi tempen in ochtend en savonds ov test? Je temp kan natuurlijk door v alles beïnvloed worden maar vond 't vreemd omdat volgens mij test wel duidelijk was... sorry voor stukje egopost. Bye!.
Zonnetje geen ervaring mee met de combi, maar verder lopen wij gelijk dan

Tenminste

Volgens het boekje zou ik gister mijn eisprong gehad moeten hebben, uitgaande van alle gemiddeldes natuurlijk. Van de week al rekbaarder slijm gehad, en er daarna ook niet echt meer op gelet. Maar idd gister wel steeds wat steekjes, puistjes nemen af en borsten wat gevoeliger, net als voorgaande maanden dus mn lichaam zegt wel duidelijk vruchtbaar tegen me haha Maar gaan voor de zekerheid nog maar paar daagjes door.
Dames ik heb zoals jullie denk ik wel zien, de tabel evrn aangepast en de rondes eruit gehaald.

Allereerst omdat ik deze altijd vergeet aan te passen..

En ten tweede omdat ik , hoelanger ik over "rondes" nadenk, hoe meer ik een "wedstrijd" idee krijg.

Hoop dat jullie mijn gedachtes begrijpen, voor mij werd het een beetje frustrerend
Cupcake misschien gaan ze me helpen, ligt ook wat er uit bloedprikken komt. maar zenemen me niet echt serieus dus ik hoop dat ik het zelf gewoon kan! Ook vandaag nog hoge temp, dag 8 al jeej!!
Oh en Mennes helemaal mee eens, die rondes doen er helemaal niet toe toch.
Wauw patsy dag 8 al ! Hoop op goed nieuws!!!
Patsy wat goed!

8 dagen kan prima hoor, maar bij jou is t dubbel, of t is heel goed nieuws dat de dagen verlengen of je bent zwanger! Spannend.

Dames die in de vruchtbare periode zitten of ingaan veel plezier. En mensen op t wb nog even geduld.

Hier gisteren al bloed geprikt voor:

1 Chromosoomonderzoek

2 Antifosfolipiden onderzoek

3 Homocysteïne onderzoek

4 Stollingsafwijkingen (hiervan maar een ieniemienie deeltje omdat dit niet aannemelijk is).

Eigenlijk mocht dat pas na 8/12 wk na curritage maar goed ze deden t gister al. (of t goed is geen idee)Over 3 weken telefonische uitslagen en over 3 maanden die van de chromosomen. 1e wk jan bellen voor een neiuwe zkh afspraak in feb.
Idd sowieso goed nieuws!

Vanessa fijn dat het eerder in gang gezet is! Nog steeds moet je lang wachten zeg.. rot. of heb je daar ook behoefte aan?
Zo @vanessa ze gaan flink testen. Hoe sta je erin? Lukt het je om geduldig te zijn? Vind ik wel heeeeel knap hoor!
@vanessa, wat fijn dat er iets gebeurt, een hele dikke knuffel. Vind het allemaal best zwaar zoveel testen.

@Mennes, als ik uit mag gaan van mijn lh piek test en eisprong heb ik mijn NOD op 28 nov, je bent me NOD-buddy ;)

Al iemand die zijn NOD dichterbij ziet komen? Patsy, kans, Lavendel?!

Ik hoop zo op zwangeren deze week, heb een goed gevoel dames!

Liefs!!!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Ik vind het een wijs besluit om de rondes weg te halen.

Wat een hoop testen Vanessa. Veel sterkte met het lange wachten.

Ik zit nu onrustig op mijn wachtbankje. Ik had vanmiddag ineens krampen maar het was loos alarm.
Mennes: heel fijn dat die rondes weg zijn! Toen we pas begonnen had ik er geen moeite mee maar nu na de miskraam hakt het er wel in.. Word je elke keer eraan herinnert dat het niet raak is en je al zoooo vaak hebt geprobeerd. Het wordt inderdaad ook een strijd dus echt heel fijn zo!

Vanessa: wow veel testen! Ik weet niet eens wat ze allemaal betekenen . Succes in ieder geval.

Hier gaat het wel. Ben een beetje over het punt van gestresst heen. Vrijdag intake en kan echt niet wachten, heb het echt nodig. Hier is de menstruatie sinds vandaag zo goed als klaar gelukkig :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven